کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لپ تاپ Victus اچ پی به پایین‌تر سطح قیمت خود رسید

5 مهر 1401 ساعت 11:06

قیمت لپ تاپ اچ پی در بازار جهانی و فروشگاه مقداد آی تی می‌تواند با تخفیف در اختیار شما قرار گیرد. کافی است که سایت مقداد آی تی را مداوم چک کرده و در جریان تخفیف‌هایی قرار بگیرید که همواره اعلام شده و خریدی مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد می‌کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



می‌دانیم که لپ تاپ Victus 15 اچ پی قدرتمندترین لپ تاپ موجود در بازار نیست، اما اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با بودجه پایین هستید، می‌توانید به سراغش رفته و حتی آن را با قیمت پایین‌تری در بازارهای جهانی دریافت کنید. قیمت لپ تاپ اچ پی مدل Victus 15 به پایین‌تر حالت یعنی ۵۴۹ دلار رسیده است و ۲۵۰ دلار از قیمت قبلی خودش پایین‌تر است. با توجه به اینکه قبلا یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ زیر ۱۵۰۰ دلار متعلق به همین مدل بود، یقینا باید آن را بررسی کرده و به ارزش واقعی آن پی ببرید. این لپ تاپ در نهایت با گذشت سال‌ها کاهش قیمت پیدا کرده و به ۷۹۹ دلار رسیده بود و حال می‌توانید همراه با تخفیف آن را در بازارهای جهانی دریافت کنید.
با نگاهی به سخت افزار داخلی لپ تاپ اچ پی Victus 15 می‌توانیم یک پردازنده ۸ هسته‌ای نسل دوازدهم اینتل Core i5 ببینیم که با چهار هسته با عملکرد بالا همراه شده و ۴ هسته معمولی هم دارد. این پردازنده ۱۲ رشته نخ هم در ساختار خود داشته و می‌تواند حداکثر فرکانس ۴.۴ گیگاهرتز را در حالت توربو برای شما داشته باشد. این پردازنده برای اجرای هر بازی مدرن بیش از اندازه کافی بوده و مطمئنا قرار نیست که محدود کننده عملکرد پردازنده گرافیکی این محصول باشد. وقتی که صحبت از کارت گرافیک می‌شود، این محصول با این قیمت لپ تاپ اچ پی به یک پردازنده گرافیکی همراه GTX 1650 ساخت انویدیا مجهز شده است و ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 هم دارد.
 

کاهش قیمت لپ تاپ اچ پی Victus 15


این یک پردازنده گرافیکی متوسط است و به شما اجازه نمی‌دهد که عناوین مدرن AAA مانند سایبرپانک ۲۰۷۷ را با حداکثر میزان نرخ فریم تجربه کنید. اما تراشه با افزایش کلاک ساعت به ۱۵۶۰ مگاهرتز، اکثر بازی‌ها را می‌تواند در تنظیمات متوسط و بدون هیچ مشکلی مدیریت کند. در زمینه صفحه نمایش، ما یک پنل IPS با اندازه ۱۵.۶ اینچی داریم که با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه شده است و کیفیت فول اچ دی را برای شما فراهم می‌کند. نرخ تازه سازی هم می‌تواند ۱۴۴ هرتزی باشد که برای نمایش تصاویر روان و سریع می‌تواند بسیار مناسب باشد.
 

نرخ رفرش بالا سبب شده است که با یک انتخاب عالی با قیمت پایین برای گیمرهای ورزش‌های الکترونیکی روبرو باشیم و تاثیر آن را می‌توانیم در حین تجربه بازی‌های مختلف داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ گیمینگ، می‌توانیم به صدای Bang & Plufsen هم اشاره کنیم که برای راه‌اندازی عالی اسپیکرهای دوگانه، صفحه کلید با نور پس زمینه و همچنین بازی در نور کم بسیار مناسب است. می‌توانید با آن، استفاده بهینه‌سازی از پورت‌ها داشته و صدای فراگیر را هم برای تجربه عالی خود داشته باشید. پورت‌های خروجی HDMI و ۳ پورت USB 2.0 را هم داریم که امکان اتصال تجهیزات جانبی عالی را برای شما فراهم کرده است. به‌طور کلی با یک لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه روبرو هستیم که مخصوصا با این قیمت می‌توانید ارزش خرید بالایی را با آن تجربه کنید.
 

ارزش خرید لپ تاپ ایسوس مقداد آی تی


مقداد آی تی به‌عنوان برندی شناخته می‌شود که توجه ویژه‌ای به لپ تاپ‌های ایسوس کرده و قصد دارد که مجموعه کاملی از لپ تاپ‌های این برند را در سایت عرضه کند. برای خرید لپ تاپ ایسوس مقداد آی تی می‌توانید تنوع عالی این محصول را ابتدا در سایت بررسی کرده و سپس بر حسب نیازی که دارید، از بین آن‌ها انتخاب کنید. مشخصات فنی تمام این لپ تاپ‌ها در سایت وارد شده است و امکان قیاس لپ تاپ‌ها از نظر مشخصاتی با همدیگر هم وجود دارد. در نظر داشته باشید که توضیحات کاملی هم در این مورد این لپ تاپ‌ها ارائه شده است که خواندن آن‌ها می‌تواند داده‌های تخصصی جالبی را برای یک انتخاب آگاهانه در اختیار شما قرار دهد.
ایسوس اخیرا در رویداد IFA هم از لپ تاپ تاشو خود رونمایی کرده است و می‌تواند یکی از بهترین برندها برای دنبال کردن چنین لپ تاپ‌هایی با فناوری برتر باشد. این لپ تاپ قیمت بالایی در هنگام عرضه خواهد داشت، اما مانند سامسونگ در بین گوشی‌های هوشنمد تاشو، می‌تواند بازار را با کیفیت عالی محصولات خود به دست گرفته و مشتریان زیادی هم داشته باشد. کافی است تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ صبر کرده و ببینیم که این لپ تاپ با چه مشخصاتی روانه بازار می‌شود. لپ تاپ ایسوس مقداد آی تی این لپ تاپ‌های جدید را هم در موعد عرضه در اختیار شما قرار داده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت اقدام به خریداری کنید.
 
 

بررسی قیمت لپ تاپ لنوو در مقداد آی تی


مقداد آی تی فروشگاهی است که سعی در حفظ جامع بودن خود دارد و در همین راستا، امکان بررسی قیمت لپ تاپ لنوو هم در سایت فراهم شده است و برای انجام یک خرید ارزشمند و ایده‌ال می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. قیمت لپ تاپ لنوو در سری‌های مختلف متفاوت بوده و دانشجویان می‌توانند قشر اصلی خریدار این لپ تاپ‌ها باشند. این محصولات مقاومت زیادی داشته و با بدنه مستحکم روانه بازار می‌شوند. به‌همین دلیل تجربه خریدی خوب داشته و می‌توانید سال‌ها برای پروژه‌های دانشگاهی و کارهای سرگرمی خود از آن استفاده کنید. قیمت لپ تاپ لنوو در همین راستا بسیار مناسب بوده و کاملا از خرید خود راضی خواهید بود.
قیمت لپ تاپ اچ پی در بازار جهانی و فروشگاه مقداد آی تی می‌تواند با تخفیف در اختیار شما قرار گیرد. کافی است که سایت مقداد آی تی را مداوم چک کرده و در جریان تخفیف‌هایی قرار بگیرید که همواره اعلام شده و خریدی مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد می‌کنند. لپ تاپ ایسوس مقداد آی تی هم خواهان بسیار زیادی داشته و می‌دانید که لپ تاپ‌های گیمینگ این کمپانی هم مورد توجه بسیاری هستند.
لپ تاپ‌های گیمینگ همواره دارای بالاترین میزان مشخصات فنی بوده و برای کارهای دیگری مانند تسک‌های گرافیکی سنگین، کارهای دانشگاهی و اداری مناسب هستند و صرفا باید برحسب بودجه خود به سراغ‌شان بروید. لپ تاپ‌های گیمینگ لپ تاپ ایسوس مقداد آی تی به‌دلیل مشخصات فنی بالا و طراحی زیبا، سال‌های بیشتری توسط کاربران قابل استفاده هستند.
 


کد مطلب: 69881

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69881/لپ-تاپ-victus-اچ-پی-پایین-تر-سطح-قیمت-خود-رسید

ايتنا
  https://www.itna.ir