کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر عامل آمازون: کارمندان مجبور به بازگشت حضوری به دفاتر کاری نخواهند بود

www.techradar.com , 30 شهريور 1401 ساعت 6:00

ایتنا – مدیر ارشد اجرای آمازون یعنی ندی جسی اعلام کرده است که این شرکت بزرگ بین المللی قصد ندارد تا بازگشت به دفتر را برای کارمندانش اجباری کند.


مدیر ارشد اجرای آمازون یعنی ندی جسی اعلام کرده است که این شرکت بزرگ بین المللی قصد ندارد تا بازگشت به دفتر را برای کارمندانش اجباری کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Techradar، پس از اینکه در اوایل سال 2020 میلادی این شرکت با همه گیری ویروس کرونا، کار از راه دور را به عنوان روش کاری خود مطرح کرد، این شرکت رضایت مناسبی در سطح کارمندان خود دریافت کرد و حال مدیر این شرکت اعلام کرده است که به این زودی‌ها قرار نیست تا این ساختار تغییر کند.
 
در ماه اکتبر سال 2021 بود که مدیران این شرکت به عنوان افراد تصمیم گیرنده در این باره موضوع معین شدند ولی با توجه به اطلاعات جدیدی که جسی اعلام کرده است، این رویکرد تغییر یافته و کارمندان می‌توانند به صورت راه دور به کار کردن ادامه بدهند.
 

 
 
بر اساس گفته‌های جسی، این شرکت تجربه را بسیار مهم می‌داند: «ما برنامه‌ای برای اجبار بازگشت افراد به صورت حضوری نداریم. ما به صورت سازگاری پذیر بر اساس یافته‌های خود ادامه خواهید داد که ممکن است ساختار انعطاف‌پذیری برای کارمندان به همراه داشته باشد.»
 
او در ادامه افزود: «فکر می‌کند که مواردی وجود دارند که انجام آن‌ها به صورت راه دور بسیار دشوار است.» به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که ساختار این شرکت به تدریج به ساختاری ترکیبی تبدیل شده و دورکاری بر اساس نوع کار به عنوان یک گزینه یا یک مورد امکان ناپذیر مطرح شود.
 
شایان ذکر است که شرکتهایی مانند گوگل و اپل، کارمندان خود را به حضور فیزیکی حداقل سه روز در هفته مجبور کرده است. با این حال شرکت‌هایی مانند تسلا نیز رویکرد سختگیرانه‌تری را در پیش گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که هر کسی که حضوری و تمام وقت در دفتر کاری حاضر نباشد اخراج خواهد شد.


کد مطلب: 69809

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69809/مدیر-عامل-آمازون-کارمندان-مجبور-بازگشت-حضوری-دفاتر-کاری-نخواهند

ايتنا
  https://www.itna.ir