۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳

ظرفیت باتری آیفون 14 چقدر است؟

ایتنا - در گزارشی جدید حجم دقیق باتری‌های سری آیفون ۱۴ مشخص شد. طبق این گزارش بیشترین عمر شارژ به آیفون ۱۴ پرومکس با باتری ۴۳۲۳ میلی آمپری تعلق دارد.
ظرفیت باتری آیفون 14 چقدر است؟

اپل در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۴ مانند نسخه های پیشین این دستگاه ظرفیت باتری را اعلام نکرد. حتی در فهرست رسمی آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس در وب سایت اپل اندازه دقیق باتری ها مشخص نشده و فقط نوشته شده سری آیفون ۱۴ باتری با «عمر شارژ تمام روز» ارائه می کند.

به گزارش ایتنا از مهر، اکنون گزارشی جدید حجم باتری هر ۴ مدل آیفون جدید را فاش کرده است. وب سایت«مک رومرز» حجم باتری این سری را از یک مخزن داده رگولاتوری چین به دست آورده است. براساس گزارش مذکور آیفون ۱۴ با باتری ۳۲۷۹ میلی آمپری، ۱۴ پلاس با۴۳۲۵ میلی آمپر، ۱۴ پرو با ۳۲۰۰میلی آمپر و ۱۴ پرومکس با ۴۳۲۳ میلی آمپری به بازار عرضه می شوند.

این درحالی است که آیفون ۱۳ مینی باتری ۲۴۰۶ میلی آمپری، آیفون ۱۳باتری ۳۲۲۷ میلی آمپری، ۱۳ پرو ۳۰۵۹میلی آمپری و ۱۳ پرومکس ۴۳۵۲ میلی آمپری داشت.

همانطور که دیده می شود آیفون ۱۴ پلاس دارای بزرگترین باتری نصب شده در این سری موبایل است. طبق فهرست موجود آیفون ۱۴ پرومکس که حجم باتری آن با مدل پلاس تقریبا یکسان است، عمر شارژ طولانی تری دارد. شاید دلیل این امر آن باشد که مدل پرو دارای نمایشگر ProMotion است که از رفرش ریت ۱۰تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.
کد مطلب: 69769
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام