۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴

معرفی صفر تا صد هتل مدینه الرضا مشهد

در صورتی که بخواهید هتل مدینه الرضا مشهد را برای اقامت انتخاب کنید، با توجه به نوع اتاق و سوئیتی که انتخاب می‌کنید، هزینه شما متفاوت خواهد بود. این هتل مانند هتل‌های دیگر مشهد در ایام خاصی نیز تخفیف‌های مناسبی بر روی هزینه اقامت در نظر گرفته تا شما بتوانید اقامتی عالی با قیمت مناسب داشته باشید.
معرفی صفر تا صد هتل مدینه الرضا مشهد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر دوست دارید برای اقامت خود در شهر زیبای مشهد یک هتل لوکس و لاکچری را انتخاب کنید، هتل مدینه الرضا مشهد می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.  در لیست هتل های مشهد این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره مشهد بوده که از سال 1392 تا کنون به خدمت رسانی به زائران حرم مطهر مشغول است. این هتل در کنار امکانات عالی و به روز دارای دسترسی بسیار مناسب است، به طوری که شما می‌توانید ظرف تنها 10 دقیقه با پای پیاده خودتان را به حرم مطهر برسانید. با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با این هتل زیبا آشنا شویم.
 

ساختمان هتل مدینه الرضا مشهد


این هتل در 12 طبقه ساخته شده است. از 12 طبقه موجود، 9 طبقه دارای واحد تجاری بوده و 3 طبقه دیگر دارای واحدهای تجاری و تفریحی است. معماری این هتل یکی از زیباترین طرح‌ها در هتل‌های مشهد و حتی ایران است. دیوارهای فیروزه‌ای، سقف‌های بلند، نورپردازی‌های داخلی و خارجی زیبا معماری این هتل را گرم و آرامش بخش کرده است.
در این هتل بیش از هر رنگ دیگری رنگ طلایی و زرشکی به چشم می‌آید که نماد شکوه و جلال مدینه الرضا مشهد است. یکی از ویژگی‌های طراحی و ساخت این هتل آن است که شما هر اتاقی را در این هتل انتخاب کنید، پنجره آن رو به حرم باز شده و یک چشم انداز خاص و زیبا پیش روی شما قرار خواهد داشت.
 

اتاق‌های هتل


هتل مدینه الرضا مشهد دارای 288 واحد اقامتی لوکس و فول امکانات است که شما می‌توانید آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. تنوع در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار زیاد است. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق جانباز، اتاق کانکت، اتاق ماه عسل، اتاق سینگل، دو تخته و سه تخته، اتاق سینگل، سوئیت‌های یک اتاقه، سوئیت پرزیدنت و سوئیت دیپلمات اشاره کرد.
این هتل یکی از هتل‌های ایران است که مناسب افراد دارای معلولیت بوده و این افراد به راحتی می‌توانند از تمامی خدمات هتل استفاده کنند. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات فول و کامل از جمله ملزومات بهداشتی، مبلمان راحتی، سیستم تهویه، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صبحانه رایگان، سیستم تهویه مطبوع و امکانات دیگر است.
 
معرفی صفر تا صد هتل مدینه الرضا مشهد

 

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد


در کنار اتاق‌های عالی، این هتل برای رفاه حال مسافران امکانات قابل توجهی دیگری نیز در نظر گرفته است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سونا و جکوزی، استخر، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی اشاره کرد. استخر موجود در هتل دارای زمان بندی مشخص برای بانوان و آقایان است تا همه مسافران بتوانند از آن استفاده کنند.
این هتل همچنین می‌تواند بهترین انتخاب برای قرارهای کاری و همایش‌های شما باشد. در مدینه الرضا مشهد 3 سالن پذیرایی بزرگ با امکانات عالی و جدید برای برگزاری جلسات، همایش‎ها، جشن‌ها و ضیافت‌های خانوادگی است. آمفی تئاتر آن 250 نفر ظرفیت داشته و سالن کنفرانس آن در طبقه همکف می‌تواند 50 نفر را در خود جای دهد.
پرسنل هتل مدینه الرضا مشهد همگی در کار خود مجرب و حرفه‌ای بوده و به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، عربی، ترکی و حتی آلمانی مسلط هستند. از این رو مسافران خارجی نیز می‌توانند به راحتی در این هتل از خدمات موجود استفاده کنند. از دیگر خدمات این هتل کتابخانه، لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات خانه دار و اتاق بازی برای کودکان اشاره کرد.
 
معرفی صفر تا صد هتل مدینه الرضا مشهد

 

رستوران و کافی شاپ هتل مدینه الرضا مشهد


این هتل 5 ستاره دارای 4 رستوان عالی و کلاسیک است تا مسافران برای سرو وعده‌های غذایی خود نیازی به خارج شدن از هتل نداشته باشند. تمامی هتل‌ها دارای چشم انداز رو به حرم بوده و شما هنگام صرف غذا می‌توانید از تماشای حرم مطهر نیز لذت ببرید. در این هتل 4 رستوران گل نرگس 1، گل نرگس 2، رستوران سنتی و یک رستوران گردان است. رستوران نرگس 1، 300 نفر ظرفیت داشته و بهترین غذاهای اصیل ایرانی در آن سرو می‌شود. رستوران نرگس 2 نیز در مجاورت نرگس 1 واقع شده و گنجایش 400 نفر را دارد.
این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
یک تجربه متفاوت را در رستوران گردان هتل که در طبقه 12 قرار دارد، امتحان کنید. این هتل که در بالاترین نقطه ساختمان قرار دارد، در کنار داشتن یک چشم انداز خاص و زیبا، انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی، گیاهی، فست فود و مدیترانه‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌کند. رستوران سنتی هتل مدینه الرضا مشهد نیز در طبقه همکف واقع شده و فضایی دلچسب و غذاهایی لذیذ و اصیل دارد. در این هتل 5 ستاره نیز در قسمت شرقی هتل واقع شده و به صورت 24 ساعته به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد.
 

هزینه اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد چقدر است؟


در صورتی که بخواهید هتل مدینه الرضا مشهد را برای اقامت انتخاب کنید، با توجه به نوع اتاق و سوئیتی که انتخاب می‌کنید، هزینه شما متفاوت خواهد بود. کمترین هزینه اقامت در این هتل از 3 میلیون تومان آغاز شده و تا 11 میلیون تومان می‌رسد. این هتل مانند هتل‌های دیگر مشهد در ایام خاصی نیز تخفیف‌های مناسبی بر روی هزینه اقامت در نظر گرفته تا شما بتوانید اقامتی عالی با قیمت مناسب داشته باشید.
 
کد مطلب: 69742
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام