۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۸

نماینده مجلس: انتظار می‌رود دولت قیمت اینترنت را کاهش دهد

ایتنا - رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که انتظار می‌رود دولت درباره زیرساخت‌ها و افزایش پهنای باند و تسهیل دسترسی و کاهش قیمت‌های تمام شده اینترنت اقدامات جدی انجام دهد.
نماینده مجلس: انتظار می‌رود دولت قیمت اینترنت را کاهش دهد

غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به کاهش سرعت اینترنت و افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت در حوزه تکنولوژی و IT انتظار مردم و کاربران این است که حداقل ماهانه و به صورت فصلی شاهد بهبود در ارائه خدمات در حوزه اینترنت باشند اما عملا آنچه کاربران تجربه می‌کنند طی شدن یک مسیر برعکس است.

وی با بیان این که مردم از کندی سرعت اینترنت گلایه دارند، ادامه داد: سرعت اینترنت پایین آمده، دسترسی‌ها سخت‌تر شده و در عین حال قیمت‌ها هم افزایش پیدا کرده است حال این‌که انتظار می‌رود با توجه به تیراژ بالای روزانه استفاده کاربران و پیشرفت تکنولوژی با کاهش هزینه استفاده از اینترنت مواجه باشیم نه این‌که کماکان افزایش قیمت را در این حوزه ببینیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نوری اضافه کرد: نه تنها تسهیل در دسترسی‌ها در حوزه فضای مجازی و سایت‌ها را شاهد نیستیم که ما هم به عنوان یک کاربر این وضعیت را لمس می‌کنیم که قیمت اینترنت افزایش یافته و دسترسی‌ها هم سخت‌تر شده است. انتظار می‌رود با گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم، دولت زیرساخت‌ها را ارتقاء داده و با افزایش پهنای باند و تسهیل دسترسی‌ها شاهد کاهش قیمت‌های تمام شده و انجام اقدامات جدی باشیم نه این‌که برعکس کیفیت استفاده از اینترنت و سرعت پایین آید.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: این فراکسیون موضوع کاهش سرعت اینترنت و به دنبال آن کم شدن دسترسی به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را از طرق گوناگون پیگیری می‌کند و این را به عنوان اولویت‌ها و برنامه‌های کاری‌اش پیگیری خواهد کرد.
کد مطلب: 69669
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام