۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰

چگونه برای جشن روز مادر برنامه ریزی کنیم

این روز اوست، بنابراین برای جشن روز مادر برنامه ریزی کنید تا کاری را که او می خواهد انجام دهد. در اینجا یک ایده دیگر وجود دارد روز مادر را به مناسبتی عاری از کارهای خانه برای مادر تبدیل کنید. این روزی است که او جز برای لذت بردن نباید انگشت خود را بلند کند.
چگونه برای جشن روز مادر برنامه ریزی کنیم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



چه جور مادری داری؟ آیا او از آن دسته ای است که دوست دارد به رستوران برود، یا ترجیح می دهد روز مادر را با لذت بردن از فضای باز یا رفتن به سینما بگذراند؟
این روز اوست، بنابراین برای جشن روز مادر برنامه ریزی کنید تا کاری را که او می خواهد انجام دهد. در اینجا یک ایده دیگر وجود دارد روز مادر را به مناسبتی عاری از کارهای خانه برای مادر تبدیل کنید. این روزی است که او جز برای لذت بردن نباید انگشت خود را بلند کند.
هر برنامه ای که دارید، ارسال گل های رز روز مادر، روز را به خوبی آغاز می کند!

یک مهمانی برپا کنید
یک مهمانی در حیاط خلوت در یک روز زیبای ماه دی، یک راه عالی برای احترام به مادرتان است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که چندین عضو خانواده بتوانند در آن شرکت کنند. غذاهای مورد علاقه او را آماده کنید و یک دسر غیر قابل مقاومت سرو کنید. عکس‌ها و ویدیوها را با مهمانان به اشتراک بگذارید تا از عشقی که او در طول سال‌ها نشان داده است قدردانی کنند.
به مادرتان یک گیاه دوست داشتنی به مناسبت این روز هدیه دهید. در سیتی گل ، از بین گیاهان روز مادر که مکمل خانه او هستند یا گیاهانی را که بعداً می تواند در باغش بکارد، انتخاب کنید.

جشن های آنلاین
آیا مامان دور زندگی می کند؟ به لطف اینترنت، هنوز هم می توانید روز را با هم به اشتراک بگذارید! در مورد شرکت در یک کلاس آشپزی مشترک، یک سمینار گل آرایی یا شرکت در فعالیت های سرگرم کننده دیگری که می توانید آنلاین انجام دهید، چطور؟ به جای کلاس، شما همچنین می توانید همان غذا را بپزید و "با هم" برای جشن گرفتن بنشینید. اگر نمی خواهید آشپزی کنید، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و با یک لیوان نوشیدنی بنشینید تا غذا بخورید و گپ بزنید
در مورد خرید سبد گل هدیه روز مادر برای مادر که وقتی شما در حال زوم کردن هستید آن را باز کند چطور؟ شما هنوز هم می توانید شادی را در چهره او ببینید حتی اگر شخصاً آنجا نباشید.

ارسال و خرید گل برای روز مادر
گل بخشی جدایی ناپذیر از هر جشن روز مادر است. گل های مورد علاقه روز مادر را برای مادر بفرستید تا میز او را آراسته کند یا در خانه اش لذت ببرد. برای یافتن شکوفه هایی که کاملاً برای مادر مناسب هستند، همه گل ها را بخرید.
مهم نیست که برای احترام به مادران زندگی خود چه کاری انجام می دهید، یک حرکت متفکرانه از قبل برنامه ریزی شده تا حد زیادی به شما کمک می کند. گل هدیه ای جاودانه است که هر زنی دوست دارد. با یک تحویل ویژه، یک سورپرایز زیبا به ارمغان می آورید که روز را روشن می کند و یک مرکز ماندگار برای میز فراهم می کند که برای هفته ها احساس گرما و مبهم بودن او را به همراه خواهد داشت. گل رز روز مادر سنتی ترین روش برای گفتن "دوستت دارم" است، اما از گل نرگس و لاله فصلی گرفته تا نیلوفر و گل ارکیده گرفته تا گل مروارید و ادریسی، گل های رنگارنگ روز مادر بی شماری وجود دارد که کودکان می توانند انتخاب کنند.

 
جشن روز مادر

بهترین هدایای روز مادر را در CityGol بیابید
در فروشگاه آنلاین سیتی گل ، ما طیف گسترده ای از هدایای روز مادر را ارائه می دهیم که مناسب برای جشن گرفتن روز ویژه مادر هستند. مامان شیرینی داره؟ او از تحویل شکلات ها و شیرینی های روز مادر قدردانی خواهد کرد .
اغلب، بهترین هدیه روز مادر، زمان است. وقت خود را با مادر بگذرانید، شاید کارهایی را که بیشتر دوست دارید با هم انجام دهید. چه خرید، پیک نیک یا رفتن به تعطیلات آخر هفته، وقت با شما چیزی است که مادر ممکن است بیشتر آرزو کند. خاطرات را به اشتراک بگذارید، برنامه ریزی کنید و گفتگوهای واقعی داشته باشید. وقتی به آن دست می یابید، زمان تنها چیزی است که ما داریم. با مامان بهترین استفاده را ببرید. 
 
مهم نیست که چگونه روز مادر را جشن می گیرید، این فکر است که اهمیت دارد. مطمئن شوید که او متوجه می شود که چقدر او را دوست دارید و از او قدردانی می کنید!
در حال حاضر خرید گل رز جاودان یکی از محبوب ترین گل های موجود در تمام گل فروشی ها می باشد که عمر بالای آن باعث شده تا جذابین این گل چندین برابر بشود. که مناسب برای هدیه خاص جشن روز مادر میباشد.

 

نکات روز مادر 1401: نکاتی برای ارسال گل

 
با نزدیک شدن به روز مادر ، ما یک نکته برای اطمینان از بهترین روز برای همه داریم: گل های خود را زودتر تحویل دهید و مامان شکوفه دادن آنها را تماشا خواهد کرد! با تحویل گل های خود در روز چهارشنبه یا پنجشنبه، گل های مامان تا روز مادر شکوفا می شوند. نگاهی به این گل ها بیندازید که هر روز متحول می شوند!

 
هدایای روز مادر


روز اول:
اولین روزی که جعبه می رسد بسیار هیجان انگیز است. گل های مامان در جوانه های جزئی و شکوفه خواهند بود. گل رزها تا زمانی که توسط آب هیدراته شوند کمی در بسته خواهند بود. نیلوفرها در جوانه می آیند و به آرامی در طول هفته شکوفا می شوند.
روز دوم:
در روز دوم، گل های مامان زیبایی های شکوفه می دهند. گل هایی مانند نیلوفر و نرگس یکی یکی شروع به باز شدن می کنند در حالی که گل های رز و لاله به نظر می رسند که در حال شل شدن و بزرگ شدن هستند.
روز سوم:
در روز سوم، مامان شکوفه های زیادی خواهد داشت که فقط چند جوانه مانده است! این روز همچنین روز خوبی برای بررسی آب و غذای گیاهی خود است تا مطمئن شوید که شکوفه ها راضی هستند!
روز چهارم و پنجم:
در روز چهارم یا پنجم، دسته گل شما پر و زیبا می شود. در روز مادر، مادر با خرید دسته گل زیبایش از روز عالی خود لذت خواهد برد.

 

بهترین گل های روز مادر


گل رز برای روز مادر

 
بهترین گل های روز مادر


صورتی، زرد، قرمز، سفید، نارنجی یا رنگین کمانی: خرید گل رز یک هدیه کلاسیک روز مادر است. او با تحویل رزهای صورتی روز مادر که معمولا برای ابراز قدردانی و قدردانی فرستاده می شود، مجذوب خواهد شد . اگر مادر زندگی شما به رنگ صورتی فکر نمی کند، یک هدیه از گل های رز نارنجی یا زرد دوست داشتنی در نظر بگیرید تا روز او را روشن کنید.

میخک روز مادر
میخک ها با گلبرگ های حاشیه ای زیبای خود، گل رسمی روز مادر محسوب می شوند. پس از گل رز، این شکوفه های بی ادعا دومین محبوبیت از نظر تحویل گل ملی هستند. میخک ها ممکن است به اندازه زنبق یا گل رز زرق و برق دار نباشند، اما گل های برجسته ای را در دسته گل های ترکیبی ایجاد می کنند. صورتی و قرمز میخکی رنگ‌های مورد علاقه مادران در همه جا هستند.

ارکیده
ارکیده ها یک هدیه گل پیچیده هستند و شما این گل های باشکوه را تقریباً در هر سایه ای خواهید یافت، از فوشیا و نارنجی پر جنب و جوش گرفته تا سفید و زرد. برخی از گونه‌ها گلبرگ‌های چند رنگی دارند و بهترین بخش این است که برای چندین هفته شکوفا می‌شوند. اگر نگران این هستید که گل ها برای نشان دادن عشق شما کافی نیستند، یکی از سبدهای هدیه روز مادر ما همیشه مکمل خوبی است.
 
فرآیند خرید از سیتی گل طوری طراحی شده که همه مخاطبان با سطوح معلومات متفاوت بتوانند خرید خودشان را انجام دهد. کل فرآیند خرید چند کلیک بیشتر طول نمی‌کشد و به راحتی صورت می‌ گیرد. بعد از انتخاب هدیه‌تان، تاریخ و ساعت ارسال را مشخص کرده، پرداخت کنید و با خیال راحت بقیه‌ کارها را به سیتی گل بسپارید.
 
کد مطلب: 69661
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام