۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵

خطای اپلیکیشن رمزارز؛ به جای 70 دلار هفت میلیون دلار واریز شد!

ایتنا - یک ایپلیکیشن استفاده از رمزارز به اشتباه به حساب یکی از کاربرانش به جای ۷۰ دلار هفت میلیون دلار واریز کرد. 
خطای اپلیکیشن رمزارز؛ به جای 70 دلار هفت میلیون دلار واریز شد!


پلتفورم «کریپتو دات کام» (Crypto.com) حالا در تلاش است تا بتواند این مبلغ را از این مشتری که زنی ساکن استرالیا است پس بگیرد. این در حالی است که این زن که در شهر ملبورن زندگی می‌کند بخشی از مبلغ واریز شده را تاکنون خرج کرده است. 

بنا به گزارش «بلومبرگ» خرید یک واحد مسکونی پنج اتاق خوابه در حومه ملبورن از جمله خرج‌هایی است که این کاربر انجام داده است. او برای خرید این خانه به نام خواهرش یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار استرالیا پرداخت کرده است. 

به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، مسئولان «کریپتو دات کام» در جریان روند حسابرسی که ماه دسامبر گذشته انجام شد دریافتند که هفت ماه قبل از آن به جای ۱۰۰ دلار استرالیا (۷۰ دلار آمریکا) رقمی میلیونی به حساب این زن واریز کرده‌اند. 

اسناد حقوقی مرتبط با این پرونده در استرالیا نشان می‌دهد که خطا در وارد کردن شماره حساب هنگام انجام تراکنش علت این اشتباه بود. 

دیوان عالی ایالت ویکتوریا در استرالیا دستور داده است که خانه‌ خریداری شده به نام خواهر این کاربر اپلیکیشن «کریپتو دات کام» به فروش گذاشته شود تا مبلغ آن به این شرکت برگردانده شود. با این حال کشمکش قضایی در این پرونده پایان نیافته و قرار است این پرونده بار دیگر در ماه اکتبر به دادگاه برود.
کد مطلب: 69640
برچسب ها: رمزارز اپلیکیشن
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام