کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک‌سوم اندرویدی‌ها از قابلیت «حالت میهمان» در موبایلشان بی‌خبرند

15 شهريور 1401 ساعت 5:12

ایتنا - عدر حال حاضر خیلی‌ها در حال استفاده از اندروید 12 هستند ولی نکته غیرمنتظره این است که ممکن است چند قابلیت مخفی وجود داشته باشد که حتی از وجود آنها هم اطلاع نداشته باشید!


گوگل هر سال در حال خلاق‌تر شدن است و تا پیش از پایان سال جاری میلادی آپدیت نرم‌افزاری جدید آن، یعنی اندروید 13، نیز عرضه خواهد شد.
در حال حاضر خیلی‌ها در حال استفاده از اندروید 12 هستند ولی نکته غیرمنتظره این است که ممکن است چند قابلیت مخفی وجود داشته باشد که حتی از وجود آنها هم اطلاع نداشته باشید!
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، در تحقیقی که از آمریکایی‌ها انجام شد، مشخص شد که از 592 پاسخ‌دهنده 34.80% آنها گفتند که نمی‌دانستند گوشی‌های اندرویدیشان دارای یک "حالت میهمان" (Guest Mode) است که برای حفاظت از حریم خصوصی شان، در زمانی که فردی دیگر از آن استفاده می‌کند، تعبیه شده است.
 
علاوه بر این، 20.27% نمی‌دانستند که می‌توانند لاک‌اسکرین‌شان را در زمانی که در خانه هستند به طور اتوماتیک غیرفعال کنند، و 17.91% از وجود قابلیت حالت یک‌دستی (one-handed mode)، که کنترل گوشی را بدون فشار آوردن به انگشتتان آسان‌تر می‌کند، بی‌خبر بودند.

 



همچنین، آیا شما می‌دانستید که می‌توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدتان را تقسیم کرده و اپ‌ها را در کنار هم اجرا کنید؟
خب باید بگوییم که 17.4% از افراد در این نظرسنجی از این قابلیت جالب اطلاع نداشتند!
 
با این حال، بیشتر پاسخ‌دهندگان می‌دانستند که می‌توانند رویت‌پذیری متن و تصویر گوشی اندرویدیش را افزایش دهند، چرا که تنها 9.63% از افرادی مورد پرسش قرار گرفته از وجود آن اطلاع نداشتند.

علاوه بر اینها قابلیت‌های دیگری هم گوشی اندرویدی شما (به طور خاص در اندروید 12) وجود دارند که احتمالاً از وجودشان اطلاع نداشتید؛ از جمله قابلیت زیباشناختی موسوم به Material You که یک تم رنگی سطح سیستمی برگرفته از والپیپری که انتخاب کرده‌اید ایجاد می‌کند، که می‌تواند بر روی چندین دستگاه همگام‌سازی (سینک) شود تا تجربه دیداری یکدست و منحصر به فردی را، همزمان بر روی ساعت هوشمند، تلویزیون اندرویدی یا هر دستگاه دیگری که از اندروید 12 استفاده می‌کند، رقم بزند.
 


کد مطلب: 69623

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69623/یک-سوم-اندرویدی-ها-قابلیت-حالت-میهمان-موبایلشان-بی-خبرند

ايتنا
  https://www.itna.ir