۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰

گوگل پلی شبکه اجتماعی ترامپ را تایید نکرد

ایتنا - اپلیکیشن شبکه اجتماعی "تروت" (Truth) دونالد ترامپ به دلیل عدم نظارت کافی بر محتوا، هنوز برای توزیع در فروشگاه پلی استور گوگل تایید نشده است.
گوگل پلی شبکه اجتماعی ترامپ را تایید نکرد


این تاخیر به منزله پسرفتی برای این اپلیکیشن است که ۲۱ فوریه در فروشگاه اپل استور عرضه شد. گوشی‌های اندرویدی حدود ۴۰ درصد از بازار تلفن هوشمند آمریکا را در اختیار دارند. اکثر کاربران تلفن هوشمند بدون فروشگاه‌های گوگل و اپل، راه ساده‌ای برای دانلود اپلیکیشن "تروت سوشال" ندارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد در ۱۹ اوت، ما به اپلیکیشن "تروت سوشال" درباره موارد متعدد نقض سیاستهای استاندارد در ارسال اپلیکیشن تذکر دادیم و تکرار کردیم که داشتن سیستمهای موثر برای نظارت بر محتوای تولید شده توسط کاربران، یکی از شروط استفاده از سرویس ما برای هر اپلیکیشنی است که در گوگل پلی عرضه می‌شود.

گوگل اعلام کرد نگرانیهای خود را به "تروت سوشال" نسبت به موارد نقض سیاستهای پلی استور که انتشار محتوایی نظیر تهدیدهای جانی و تحریک به خشونت را ممنوع می‌کند، ابراز کرده است.

شرکت "ترامپ مدیا اند تکنولوژی" که شرکت مادر "تروت سوشال" است، در این باره حاضر نشد اظهارنظر کند اما در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد با گوگل همکاری می‌کند تا مطمئن شود اپلیکیشن اندرویدی "تروت سوشال" با سیاستهای گوگل منطبق است بدون این که قول خود برای این که بهشتی برای آزاد بیان خواهد بود را محدود کند. بعلاوه، بعضی از اپلیکیشن‌های رقیب ما اجازه دارد در فروشگاه گوگل پلی باشند؛ هر چند که به شکل فراگیر سیاستهای گوگل درباره محتوای ممنوع را نقض می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، "تروت سوشال" حضور ترامپ در شبکه اجتماعی را پس از گذشت بیش از یک سال از ممنوعیت فعالیت وی در توییتر، فیس بوک و یوتیوب احیا کرد. وی پس از واقعه ششم ژانویه سال ۲۰۲۱، به دلیل ارسال پیامهایی که طرفدارانش را به اقدامات خشونت آمیز تهدید کرد، از حضور در این پلتفرم‌ها محروم شد.
کد مطلب: 69612
برچسب ها: Truth گوگل پلی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام