۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

انتقاد شدید آمازون و گوگل از اقدام جدید مایکروسافت درباره خدمات رایانش ابری

ایتنا - اقدام مایکروسافت در واکنش به شکایت رقیبان اروپایی کوچک‌تر این شرکت درباره شیوه‌های خدمات ابری، به رگولاتورهای ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد.
انتقاد شدید آمازون و گوگل از اقدام جدید مایکروسافت درباره خدمات رایانش ابری

آمازون و گوگل از تغییراتی که مایکروسافت به تازگی در خدمات رایانش ابری خود صورت داده است، انتقاد و اعلام کردند این اقدام، رقابت را محدود کرده و مانع می‌شود مشتریان فراهم کننده خدمات ابری خود را تغییر دهند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، غول نرم افزاری مایکروسافت دوشنبه هفته جاری اعلام کرد قراردادهای مجوزدهی را اصلاح کرده و تغییرات دیگری می‌دهد که از اول اکتبر اجرایی می‌شوند و رقابت را برای فراهم کنندگان خدمات ابری راحت‌تر می‌کنند.

آمازون، گوگل، علی بابا و خود خدمات ابری مایکروسافت شامل این قراردادها نمی‌شوند.

اقدام مایکروسافت در واکنش به شکایت رقیبان اروپایی کوچک‌تر این شرکت درباره شیوه‌های خدمات ابری، به رگولاتورهای ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد. رگولاتورهای اتحادیه اروپا در پی این شکایت، از بازیگران بازار در این خصوص استنطاق کردند.

بر اساس گزارش رویترز، آمازون که بزرگترین فراهم کننده خدمات ابری به شمار می‌رود، به شدت از مایکروسافت انتقاد کرد. مارکوس جادوت، نایب رئیس امور دولتی و سیاست گوگل کلود هم به همان اندازه منتقد اقدام مایکروسافت بود.
کد مطلب: 69609
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام