۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶

اینترنت کودک و نوجوان هفته آینده رونمایی می‌شود

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت اینترنت کودک و نوجوان گفت: این اینترنت قرار است هفته آینده با حضور وزرا رونمایی شود.
اینترنت کودک و نوجوان هفته آینده رونمایی می‌شود


عیسی زارع پور امروز در حاشیه افتتاح پروژه های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه تهیه فرکانس ۷۰۰ و ۸۰۰ برای صدا و سیما مذاکراتی را شروع کرده ایم و امیدواریم با همکاری آنان به تفاهم مشترکی برسیم.

وی افزود: در پنج سال گذشته اتفاقی در تعرفه اپراتور ها رخ نداده و تنها مسئله‌ای هم که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، این بود که یکی از بسته ها حذف شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اگر منابع مالی برای اپراتورها فراهم نشود این صنعت نمی تواند توسعه پیدا کند گفت: ما بر مدلی کار می‌کنیم که در عین حال که توسعه اتفاق بیفتد مشکلی جدی هم برای کاربران ایجاد نشود.
وی در ادامه سخنانش گفت: در زمینه فیبر نوری همه کشورها به سمت توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها حرکت می کنند و حتی بعضی از کشور ها تا ۲۰ میلیارد دلار در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند، اما ۵G هم اگر فیبرنوری توسعه پیدا نکند به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
کد مطلب: 69603
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام