۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۴

چرا باید همین الان ولت ارز دیجیتال خود را تغییر دهید؟

بسیاری از کاربران دنیای رمزارزها در تغییر کیف پول دارایی‌های دیجیتال خود، به کیف پولی مطمئن و با امنیت بالا اهمال کاری می‌کنند که در این شرایط خطرات بسیار زیادی تهدید کننده دارایی‌های این افراد است.
چرا باید همین الان ولت ارز دیجیتال خود را تغییر دهید؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی کاربران ایرانی نگهداری ارزهای دیجیتال خود در ولت یا کیف پول است. با گسترش آوازه شهرت دنیای هیجان انگیز رمزارزها، روزبه‌روز به تعداد تریدرها و سرمایه گذاران مشتاق افروده شده و نیاز به کیف پول مناسب ارزها، بیشتر می‌شود.
اگر شما هم از سرمایه گذاران دنیای ارزهای دیجیتال هستید و از ولت‌های نامعتبر و کیف پول‌های ناامن برای خرید و نگهداری ارزهای خود استفاده می‌کنید، زمان آن رسیده تا ولت خود را تغییر دهید و دارایی‌های دیجیتالی خود را به امن‌ترین و معتبرترین کیف پول ایرانی منتقل کنید.
بدون شک تاکنون نام کیف پول من را شنیده‌اید! کیف پول من به عنوان اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور، بستری امن همراه با خدماتی متنوع در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و نقش موثری در رشد و ارتقا کیفیت خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار کشور ایفا می‌کند. کیف پول من، ولتی هم‌رده با ولت‌های جهانی است؛ اما اگر هنوز هم در تغییر ولت و انتقال ارزهای خود شک و شبهه‌ای دارید، در ادامه این گزارش همراه ما باشید.
 

اهمیت کیف پول‌ ارزهای دیجیتال

 

ولت و کیف پول ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های معامله در دنیای کریپتوکارنسی‌ها است. به احتمال بسیار زیاد، پول‌های نقدی واقعی خود را در حساب‌های بانکی یا کیف پول نگهداری می‌کنید؛ کیف پول ارزهای دیجیتال نیز از همین قانون پیروی می‌کنند. با ساخت کیف پول خود، قادر به ارسال و دریافت بیت کوین و سایر کریپتوکارنسی‌ها خواهید بود و به این طریق با امنیت بالایی به سرمایه گذاری خواهید پرداخت.
همچنین از طریق ولت ارزهای دیجیتال می‌توانید فهرست تراکنش‌های خود و همچنین کلید خصوصی (Private Key) و عمومی‌ (Public Key) را مدیریت کنید. انتخاب کیف پول مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه در صورت انتخاب ولتی نامعتبر و نامطمئن، امنیت دارایی‌های دیجیتال شما به خطر می‌افتد و سرمایه گذاری‌های‌تان تهدید می‌شود.
کیف پول ناامن، علاوه بر اینکه خطر و ضرری برای کاربران دنیای رمزارزها محسوب می‌شود، در مقایسه با کیف پول‌های ایرانی و مطمئن مانند کیف پول من، هیچ مزیت خاصی برای کاربران ندارد. اگر تمایل دارید به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید و یا اگر به عنوان سرمایه گذار و ترید مشغول به کار هستید، حتما باید برای نگهداری دارایی‌های خود به فکر داشتن یک کیف پول معتبر باشید.
جالب است بدانید که برای کسب درآمد از متاورس فقط صرافی ها و کیف پول های ایرانی و خارجی معدودی نظیر Binance , CoinEx , MetaMask و kifpool.me فقط از رمز ارز های مرتبط به متاورس پشتیبانی می کنند که شما عزیزان می توانید درآمد های نجومی و بسیار بالایی از طریق متاورس داشته باشید و درآمد دلاری خود را در کمترین زمان ممکن به ریال تبدیل کنید!
اگر ایده‌ای در این باره ندارید و با بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال آشنا نیستید، جای هیچگونه نگرانی نیست؛ چراکه در ادامه این گزارش به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهیم.
 

ارزهای دیجیتال را در کدام کیف پول نگهداری کنیم؟ کیف پول صرافی یا شخصی؟


دو روش برای نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد که شامل نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های صرافی و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های شخصی می‌شود. اگر از بهترین صرافی‌‌های رمزارز مانند کیف پول من خرید می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت ارزهای خود را در همان صرافی ارزدیجیتال نگهداری نمایید.
ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول من، هزینه‌ای برای شما ندارد، اما برای انتقال ارزهای دیجیتال خریداری شده مانند بیت کوین به کیف پول شخصی‌تان، مانند هر صرافی دیگری باید کارمزد این انتقال را به شبکه بپردازید. البته برای این ویژگی نیز می‌توان کیف پول من را از سایر صرافی‌ها متمایز اعلام کرد؛ چراکه تعرفه تبدیل ارز به ارز در کیف پول من کم است.
همچنین جابه‌جایی ارز بیت کوین در شبکه به عنوان یک تراکنش شناخته می‌شود؛ به همین دلیل شما باید هزینه این تراکنش را بپردازید که البته لازم به ذکر است این هزینه ارتباطی با صرافی موردنظر ندارد. اگر قصد خرید و فروش روزانه ارز دیجیتال را دارید؛ استفاده از کیف پول‌های صرافی‌ها برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود. اگر قصد دارید سرمایه‌گذاری بلند مدتی انجام دهید، می‌توانید از انواع دیگر ولت‌ها نیز برای ذخیره‌ دارایی خود استفاده کنید.
 

امن‌ ترین کیف پول ارزهای دیجیتال


امنیت بالا در زیر ساخت یکی از مهم‌ترین بخش‌های دنیای ارزهای دیجیتال است. سطح امنیت انواع کیف پول ارز دیجیتال در مقایسه با سایر کیف پول‌ها فرق دارند و به نوع آن و سرویس‌دهنده‌ی کیف پول وابسته است. اگر سرور میزبان کیف پول از نوع آنلاین باشد، خطر حمله‌های آنلاین به آن بالا است و در مقایسه با کیف پول‌های از نوع آفلاین امنیت پایین‌تری دارند.
سرمایه گذاران دنیای ارزها دیجیتال باید این نکته را در نظر داشته باشند که در هر شرایطی امنیت کیف پول در اولویت اول است؛ بنابراین شناسایی ولت معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، هرچقدر امن‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید، به همان اندازه نیز خطر حمله هکرها و از دست دادن ارزهای دیجیتال خود را نیز کاهش داده‌اید. کیف پول نامعتبر و بی‌هویت هرگونه تهدید و پیامدهای خطرناک برای دارایی‌های دیجیتال را ایجاد می‌کنند و در نهایت باعث از دست رفتن سرمایه افراد می‌شوند.
 

دلایل تغییر ولت ارز دیجیتال خود به کیف پول من


در دنیای رمز ارزها، توجه به مشخصات کیف پول‌های ارزهای دیجیتال ایرانی، اهمیت زیادی دارد. کیف پول من به عنوان بهترین کیف پول پول ایرانی، تنها یک کیف پول ساده ایرانی برای نگهداری ارزهای دیجیتال نیست. کیف پول من با استفاده از سبک و استاندارهای جدید، بستر مناسب ببه همراه امنیت بالایی را برای انجام معاملات و حفظ و افزایش سرمایه کاربران، در دسترس قرار داده است.
روزانه بیش از 1 میلیون کاربر دنیای رمزارزها، هزاران تراکنش واریزی و دریافتی خود را در بستر کیف پول من بدون هیچ‌گونه خطا و تاثیر تحریمی، با خیال راحت انجام می‌دهند و برای افزایش سود تلاش می‌کنند. در ادامه این گزارش می‌توانید به برخی از دلایل منطقی که نشان می‌دهند همین الان باید ولت خود را تغییر دهید، دسترسی داشته باشید.
 

یک کیف پول کامل!


کیف پول من، دارای بیش از 1500 ارز دیجیتال متنوع به همراه قابلیت‌های متنوع است و نیاز شما و تمامی کاربران را برای خرید و فروش انواع رمزارزها فراهم می‌کند. در بستر این کیف پول ایرانی، می‌توانید به انجام معامله با ارزهای دیجیتال دلخواه خود، و کسب سود، بپردازید.
بدون شک کیف پول من، تنها صرافی ایرانی است که توانسته خرید، فروش و نگهداری تعداد متعددی ارزهای دیجیتال را با امنیت بالا در بستر خود فراهم کند. تنوع رمزارزها در این کیف پول به قدری زیاد است که امکان خرید و فروش و نگهداری تمام ارزهای محبوب و نوظهور وجود دارد و به همین دلیل می‌توان با استفاده از کیف پول من، معاملات خود را به‌خوبی به سرانجام رساند.
همچنین در بستر کیف پول من می‌توان به قیمت دلاری، قیمت فروش و خرید تومانی، تغییرات و نمودار بیش از 1500 ارز دیجیتال دسترسی پیدا کرد و به این طریق سرمایه گذاری پرقدرتی انجام داد.
 

تجربه بدون کارمزد

 

یکی از امکانات بی‌نظیر کیف پول من، امکان نگهداری رایگان ارزهای دیجیتال در مدت زمانی طولانی و دریافت کم‌ترین کارمزد برای تبدیل ارزبه‌ارز است. تعرفه نگهداری رمزارزها در کیف پول من بدون پرداخت هزینه‌، با امنیت بسیار بالا انجام می‌شود و کاربران می‌توانند بدون پرداخت کم‌ترین هزینه‌ای تا مدت زمانی طولانی، دارایی‌های دیجیتالی خود را در کیف پول من نگهداری کنند.
 

پشتیبانی 24 ساعته و حرفه‌ای


برخورداری از پشتیبانی مناسب به‌صورت شبانه روزی یکی دیگر از ویژگی‌های کیف پول من است. تیم پشتیبانی حرفه‌ای کیف پول من، به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در تلاش هستند تا کوچک‌ترین مشکلی هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران ایجاد نشود. این تیم پشتیبانی حرفه‌ای، شما را در مسیر خرید و فروش رمزارزها تنها نمی‌گذارند و هرگونه مشکلی که رخ دهد را با پیگیری سریع خود، برطرف می‌کنند.
 

امنیت کامل و پایدار


همان گونه که اشاره کردیم، امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال، یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین موارد برای انتخاب ولتی مناسب است. کیف پول من امنیت اطلاعات کاربران خود را محفوظ نگه می‌دارد و امکان درز اطلاعات از این سامانه وجود ندارد. به دلیل اینکه امنیت کاربران دنیای رمزارزها اهمیت بسیار زیادی دارد، توافق نامه «سیاست امنیت اطلاعات» در کیف پول من تهیه شده است تا با شناسایی سیستم‌های آسیب رسان و آسیب پذیر، از کلاهبرداری جلوگیری شود. تمامی تراکنش‌های شما در کیف پول من، در بستری امن و مطمئن انجام می‌شوند و محفوظ هستند.
 

احراز هویت سریع


ثبت نام و ساخت حساب در کیف پول من بدون دریافت هزینه‌ امکان پذیر است که می‌توانید به‌صورت رایگان در این ولت ایرانی ثبت نام کرده و سپس به‌‌صورت رایگان رمزارزهای دلخواه خود را نگهداری نمایید. همچنین کیف پول من یکی از معدود صرافی‌های ایرانی است که با ثبت نام کاربران، انواع ارزهای دیجیتال را به‌صورت هدیه به کیف پول‌ آن‌ها اضافه می‌کند.
شما می‌توانید فرایند احراز هویت خود را در حداکثر 30 دقیقه انجام داده و سپس فعالیت خود در دنیای هیجان انگیز ارزهای دیجیتال را به دسترسی به خدمات منحصربه‌فرد و بی‌نظیر ادامه دهید. در کیف پول من امکان نگهداری ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت وجود دارد اما با انجام احراز هویت می‌توان موجودی ریالی را افزایش داده و به‌صورت مستقیم نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کرد.
 

عدم تاثیرگذاری تحریم‌ها


در کیف پول من، هیچ یک از تحریم‌ها اثر گذار نیستند و به همین دلیل کاربران می‌توانند بدون درنظر گرفتن تحریم‌ها، ارزهای دلخواه خود را در کیف پول من خرید و فروش کرده و سپس نگهداری کنند. لازم به ذکر است که موجودی کاربران در کیف پول من به هیچ کشور خارجی وابسته نیست و کاربران می‌توانند از این موضوع مطمئن باشند.
 

ارائه کیف پول اختصاصی برای هر شخص


ارائه کیف پول اختصاصی برای هر شخص یکی از بهترین دلایل برای تغییر ولت ارز دیجیتال خود به کیف پول من است. می‌توانید پس از ساخت حساب کاربری در کیف پول من، زیر مجموعه‌ای دلخواه با موجودی‌های مختلف در هر کیف پول ایجاد نمایید. این ویژگی یکی از بهترین قابلیت‌هایی است که یک صرافی می‌تواند در اختیار کاربران خود قرار دهد و همچنین این قابلیت کمک می‌کند تا ارز دیجیتال یکی از حساب‌ها بدون کم یا زیاد شدن ارز دیگر اکانت‌ها تبدیل به پول شود.
 

کیف پول من؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان

 

بسیاری از کاربران دنیای رمزارزها در تغییر کیف پول دارایی‌های دیجیتال خود، به کیف پولی مطمئن و با امنیت بالا اهمال کاری می‌کنند که در این شرایط خطرات بسیار زیادی تهدید کننده دارایی‌های این افراد است. اگر شما هم دارنده چنین کیف پول‌هایی هستید و یا می‌خواهید به خدمات بی‌نظیر و متعدد در زمینه رمزارزها دسترسی داشته باشید.
همچنین شما می توانید قیمت تمام ارز های دیجیتال را به صورت لحظه ای داشته باشید و امکان ترید کردن در صرافی کیف پول من برای شما مقدور باشد. به عنوان مثال شما می توانید قیمت اتریوم را به صورت لحظه داشته باشید و با بیش از 1500 رمز ارز متفاوت ترید کنید! توصیه می‌شود ولت ارز دیجیتال خود را همین الان به کیف پول من تغییر دهید.
کیف پول من تنها یک کیف پول معمولی و ساده نیست بلکه با ارائه بستری مطمئن همراه با امکاناتی جذاب و بی‌نظیر، بیش از یک میلیون کاربر را در کمترین زمان جذب خود کرده است. از کیف پول من به عنوان اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران یاد می‌شود و همچنین امکان ساخت کیف پول‌های متفاوت در هر اکانت در بستر این سامانه امکان پذیر است. پس زمان را غنیمت شمرده و ضمن تغییر ولت ارزدیجیتال خود به کیف پول من، سرمایه گذاری پرسود خود را ادامه دهید.
 
کد مطلب: 69546
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام