۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد

در دومین جشنواره «روابط‌عمومی و مسؤوليت اجتماعی»، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی تقدیر شد.
همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسؤوليت اجتماعی» عصر امروز دوشنبه 31 مرداد 1401، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسؤوليت اجتماعی، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

 در مراسم امروز پس از سخنرانی هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام «تسوکو سوقی هارا» رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و پروفسور «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی سخنرانی کرد.

 در این جشنواره که هدف از برگزاری آن «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» عنوان شده، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسؤولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز انجام شد.

 طبق تعریف این جشنواره، «مسؤوليت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسؤول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسؤوليت اجتماعی حرکت کند.

 مسؤوليت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و مسؤوليت آنها در اجتماع و توجه به ارزش های اخلاقی می پردازد، با کمک به جامعه به مسؤوليت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه دارد و در این راستا با اتخاذ تاکتیک های لازم و از طریق کمک های فراتر از مسؤوليت قانونی به رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود از طریق حامی گری و انجام اقدامات لازم می پردازد.

با همین رویکرد، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در راستای تحقق چشم انداز خود، فعالیت های مسؤوليت اجتماعی اش را ذیل سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده، توانست در این جشنواره در دو بخش مستقل نشان برتر رویداد را کسب کند.

بنابر انتخاب کمیته داوران این رویداد، همراه اول موفق به دریافت «نشان عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره» شد؛ همچنین «نشان ویژه سفیر و مروج مسؤوليت اجتماعی» نیز به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اعطاء شد.
کد مطلب: 69533
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام