کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل مینی آیفون 14 را عرضه می‌کند

31 مرداد 1401 ساعت 13:48

ایتنا - طبق گزارش‌های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.



ایوون بلاس، یک افشاگر حوزه فناوری در گزارشی ادعا کرد اپل در مراسم رونمایی سالانه که در سپتامبر برگزار می شود در کل ۷ دستگاه جدید از جمله جدیدترین نسخه های آیفون و آی پد را عرضه می کند.

به گزارش ایتنا از مهر، او با اشاره به دریافت اطلاعات از یک منبع آگاه ادعا می کند دستگاه های مذکور عبارتند از: آیفون ۱۴ مینی، آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرومکس، آی پد ۱۰.۲، آی پد پر و۱۲.۹، آی پد پرو ۱۱.

براساس اطلاعات به دست آمده، قرار است این دستگاه ها در هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) معرفی شوند و از ۱۶ سپتامبر بارگیری این محصولات برای مشتریان آغاز می شود.

عرضه آیفون ۱۴ مینی برخلاف اخبار و شایعاتی است که طبق آنها اپل قصد دارد به جای این موبایل، آیفون ۱۴ مکس (یا آیفون ۱۴ پلاس) را معرفی کند. دلیل این امر نیز فروش ضعیف آیفون ۱۳ مینی در مقایسه با بقیه دستگاه های این سری مانند آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳پ رومکس بود.

پیش از این گزارش شده بود آیفون های ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس مجهز به پردازشگر A۱۶Bionic خواهند بود. اما دیگر مدل های آیفون ۱۴ با تراشه A۱۵ Bionic عرضه می شوند که قبلاً در سری آیفون ۱۳ نیز به کار رفته بود.

اما تخمین زده می شود در دو دستگاه آی پد پرو ۱۲.۹ و ۱۱ اینچی که در سال جاری ارائه می شوند از تراشه M۲ و نمایشگر مینی ال ای دی استفاده شود. در آی پد ۱۰.۲ اینچی دکمه خانه حذف می شود و در نتیجه این تبلت هم مانند آی پد ایر و آی پد پرو بدون هیچ لبه ای عرضه می شود.


کد مطلب: 69523

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69523/اپل-مینی-آیفون-14-عرضه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir