۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱

کاهش پاداش کارکنان توییتر

ایتنا - ​​​​​​​توییتر به کارمندانش اعلام کرد به دلیل عملکرد مالی این شرکت، احتمالا نصف پاداش سالانه خود را دریافت خواهند کرد.
کاهش پاداش کارکنان توییتر


نیویورک تایمز گزارش کرد چالش‌های توییتر، شامل ابهامات تبلیغات کنندگان در خصوص جنگ اوکراین و اختلاف حقوقی با ایلان ماسک بر سر توافق خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر است. این خبر با استناد به اطلاعات دو کارمند مطلع منتشر شد که روز جمعه ایمیلی از نِد سِگال، مدیر مالی توییتر درباره نصف شدن پاداش سالانه دریافت کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اگرچه این رقم ممکن است تا پایان سال با توجه به درآمدهای توییتر، تغییر کند اما میزان پاداش اکنون ۵۰ درصد پاداشی است که در صورت تحقق اهداف مالی می‌توانست باشد. یک سخنگوی توییتر، جزییات این ایمیل را در گفت و گو با نیویورک تایمز تایید کرد اما حاضر نشد توضیحات بیشتری ادا کند.

توییتر سه هفته پیش اعلام کرد این شرکت روند استخدام در سه ماهه دوم را به میزان قابل ملاحظه‌ای آهسته کرده است. این شرکت در ماه مه، همزمان با خروج کیوان بیک‌پور، مدیر مصرف کننده و بروس فالک، مدیر درآمدها، استخدام را متوقف کرد. فروش توییتر در سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافت و به ۱.۱۸ میلیارد دلار رسید که توییتر این کاهش را به فضای اقتصادکلان و بازار تبلیغات ضعیف نسبت داد.
کد مطلب: 69490
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام