۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت افزایش یافته است

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به طور متوسط حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.
وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت افزایش یافته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به طور متوسط حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: سرعت اینترنت افزایش یافته است. میزان دقیق آن را نمی‌دانم، اما افزایش یافته و به طور متوسط به حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه رسیده است. البته در حوزه ارتباطات ثابت وضعمان خوب نیست و این را بارها گفته‌ایم.

وی افزود: یک پروژه زیربنایی را دنبال می‌کنیم و آن فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست که خوب پیش می‌رود و در هفته دولت هم شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در چند شهر خواهیم بود.
کد مطلب: 69459
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار ، حضرت علی(ع) می فرمایند :«ترس برادر مرگ است» ، برادر گرامی هر آنچه شما می گویید متین ، اما آنچه برای مردم محسوس خلاف‌ گفتار شماست ، و حال همه از خود می پرسند ، چرا اینقدر از سرعت اینترنت و اینستاگرام و.... نگرانید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار ، احتمالا سن و سال شما برای تداعی خاطرات هشت سال جنگ کفاف نمی کند ، جوانید و انشااله به سلامت زندگی را بگذرانید ، در آن زمان مردم برای تحمل شرایط دشوار انگیزه داشتند ، اما امروز این انگیزه به قدرت زمان جنگ نیست ، مردم بسیار خسته هستند ، خسته از گفتارهایی که با واقعیات آنچه برایشان محسوس است در تضاد کامل است ، اینگونه گفتارها مقبول عام نیست ، به عبارتی مانند حنای رنگ باخته شده ، کمی در کنار مردم و با مردم بودن میتواند بسیار مفید باشد هم برای شما و هم برای مردم ، امید که با گفتارهای مبتنی بر واقعیات ، امید را در دل مردم زنده نگه داریم و خدای ناکرده مردم را به سمت ناامیدی سوق ندهیم ، که عاقبت خوبی برای هیچکس ندارد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام