۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰

برای استفاده از چاپ دیجیتال از چه مراکزی استفاه کنیم؟

مراکز کوثر پرینت، چاپ متین و ایران کهن به شما این اطمینان رو میدن که کدوم نوع چاپ و طراحی تأثیر مثبت پایداری بر مشتری داره. شما با مشاوره با این مراکز چاپ، تمام مواد بازاریابی مورد نیاز برای تحقق آن رو دریافت میکنید.
برای استفاده از چاپ دیجیتال از چه مراکزی استفاه کنیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کسب‌وکارها باید در هر مرحله از فرآیند کار از ایده‌پردازی گرفته تا تولید و بسته بندی محصولات برنامه‌ریزی داشته باشن، بخصوص در زمان پروژه چاپ روی بسته بندی. سوالات زیر میتونه برای برنامه ریزی روند چاپ کمک بکنه:

- آیا زمان مونتاژ یا کیت برای بسته بندی لازمه ؟
- تیم چاپ چقدر زمان میبره تا فایل های هنری آماده چاپ رو برای بسته بندی ایجاد یا تهیه کنه؟
- بر اساس محصول، اهداف و بودجه، چه سبک چاپی برای بسته بندی سفارشی محصول بهترین هست؟
- چقدر طول میکشه تا محصول بسته بندی شده از مرکز تکمیل چاپ به خرده فروش یا کاربر نهایی ارسال بشه؟
در کنار همه این سوال ها، ارزیابی قیمت بسته بندی چاپ دیجیتال بسیار مهمه که طراح چاپ به چه روشی قیمت گذاری میکنه. بیشتر هزینه‌های چاپ هزینه‌های ثابتی هستن که صرف‌نظر از حجم سفارش نمیتوان از آنها اجتناب کرد یا کاهش داد. به همین دلیل، اکثر کارهای چاپ یه حداقل سفارشی رو برای انجام کار قبول میکنن.

بنایراین به دنبال شرکت های چاپ دیجیتال هستیم که در کنار مقرون به صرفه بودن هزینه چاپ، تمام نیازهای بسته بندی چاپ دیجیتال رو برآورده کنه. در ادامه سه تا از مراکز چاپ دیجیتال جهت چاپ بر روی طیف وسیعی از انواع بسترها مثل کاغذ، سی دی معرفی شده که در تمام مراحل چاپ از طراحی تا تولید با بهترین کیفیت در کنار مشتری هستن.
   1- کوثر پرینت:  تهران، خیابان شریعتی،کوچه پیرجمالی،پلاک11 تلفن تماس : 021910
   2- مرکز چاپ متین: تهران- بهارستان- خیابان ظهیر الاسلام- خیابان درویش غربی- پلاک ۱۸ واحد ۱
   3- ایران کهن:  تهران- خیابان مطهری- نرسیده به چهار راه سهروردی- کوچه سنندج- پلاک 6

کیفیت چاپ در چاپ بروشور باید چگونه باشد
هنگامی که فرآیند چاپ بروشور رو شروع کردید، بازگشتی وجود نداره. بنابراین قبل از اینکه آماده کنید، باید فاکتورهای زیادی برای تعیین کیفیت چاپ در نظر بگیرید. برای اطلاع از قیمت و سفارش چاپ بروشور به لینک قبل مراجعه کنید.
1. هدف از بروشور چیست؟ شاید مهمترین چیزی که باید در هنگام ایجاد کسب و کار خود در نظر داشته باشید، هدف کار هست و باید هر چیزی که در بروشور قرار میگیره بر مبنای دسترسی به هدف باشه.
2. چه کسی قراره بروشور رو بخونه؟ سبک بروشور شما باید برای مخاطب هدف جذاب باشه. در این راستا نوع محتوا هم تعیین کننده است.
3. چند صفحه؟ نقطه شروع خوب اینه که تصمیم بگیرید چیزی اطلاعاتی قراره توی بروشور وارد بشه و چند صفحه میشه. هیچ چیز غیر ضروری رو وارد نکنید چون باعث منحرف شدن حواس مخاطب از قسمت های مهم میشه.
4. آیا نکته اصلی واضحه ؟ پیام اصلی بروشور باید تا حد امکان واضح باشه. میتونید با نوشتن سرفصل‌های مختصر و قرار دادن اون ها در فونت بزرگ درک پیام خودتون رو آسون‌تر کنید.
6. آیا مردم جلد رو باز میکنن؟ جلد مهم‌ترین بخش بروشور هست و باید توجه مردم رو جلب کنه. سعی کنید تعداد صفحات رو به حداقل برسونید تا مردم تشویق بشن صفحه رو ورق بزنن و به خوندن ادامه بدن.
7. گزینه های چاپ شما چیست؟ ایجاد یک بروشور با کیفیت بالا فقط به معنای درست کردن محتوا نیست. شما میتونید بین بروشورهای زین دوخته شده و منگنه، انواع مختلف کاغذ، وزن و روکش، و موارد اضافی مثل فویل و لمینیت یکی رو انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که انتخاب میکنید با هدف و مخاطب شما مطابقت داره.
8. چقدر هزینه خواهد داشت؟ قیمت همیشه یک عامل مهم در تصمیم گیری های تجاریه. شما باید هزینه رو با هدف بروشور متعادل کنید. برای مثال، ممکنه لازم باشه برای ایجاد بروشوری که برای انواع خاصی از مخاطبان جذاب باشه، هزینه بیشتری رو بپردازید.
9. آیا برند شما رو منعکس میکنه؟ مهمه که بروشور با تصویر برند شما مطابقت داشته باشه. شما میتونید با استفاده از لوگوها، رنگ ها، فونت ها و سبک های ثابت در همه چیز به این هدف برسید.
 
چاپ دیجیتال


بهترین مراکز چاپ و رایت سی دی و دی وی دی
داشتن بیش از یک راه برای بازاریابی کسب و کار، برند شما رو مستحکم میکنه و به مرور زمان نام تجاری تون به رسمیت شناخته میشه. هر چه بیشتر اجازه بدید برندتان دیده بشه، بیشتر قابل تشخیص میشه. در کنار حضور آنلاین درفضای مجازی، طراحی چاپ روی سی دی میتونه برای موفقیت کسب و کار شما ضروری باشه. همه ما این جمله رو شنیدیم که «چاپ مرده است»، اما این جمله واقعا نادرسته. چاپ سی دی هنوز یک شکل موثر و پرکاربرد برای بازاریابی محسوب میشه. بسیاری از مصرف کنندگان هنوز چاپ روی سی دی رو ترجیح میدن چون یه نوع چاپ قابل حمل و لمس هستش. در کل، شما فقط یه فرصت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه خود دارید که میتونید از طریق برند و چاپ به دست بیارید. داشتن طراحی چاپ حرفه‌ای علاوه بر استراتژی بازاریابی قوی میتونه به شما کمک کنه که از رقبای خود جلوتر بمونید. از این رو، مراکز کوثر پرینت، چاپ متین و ایران کهن به شما این اطمینان رو میدن که کدوم نوع چاپ و طراحی تأثیر مثبت پایداری بر مشتری داره. شما با مشاوره با این مراکز چاپ، تمام مواد بازاریابی مورد نیاز برای تحقق آن رو دریافت میکنید.
 
کد مطلب: 69389
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام