۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۲

معرفی بهترین تورهای تهران گردی نوروز

تهران مرکز ایران است و بسیاری از ما آن را با دود و شلوغی می‌شناسیم. اما پشت همه این‌ها تهران یکی از بهترین شهر‌های ایران برای گردش و تفریح است. تور‌های بسیاری در تعطیلاتی مانند عید نوروز یا حتی روز‌های آخر هفته به تهران سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های آن لذت ببرند.
معرفی بهترین تورهای تهران گردی نوروز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




تهران مرکز ایران است و بسیاری از ما آن را با دود و شلوغی می‌شناسیم. اما پشت همه این‌ها تهران یکی از بهترین شهر‌های ایران برای گردش و تفریح است. تور‌های بسیاری در تعطیلاتی مانند عید نوروز یا حتی روز‌های آخر هفته به تهران سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های آن لذت ببرند.
اگر دوست دارید در هتل فردوسی تهران یا دیگر هتل‌های این‌شهر اقامت داشته باشید، بد نیست درباره تور‌های تهران‌گردی در بازه زمانی سفر بیشتر بدانید. در این‌مقاله ضمن معرفی نقاط گردشگری تهران تور‌های تهران گردی خوبی را برای نوروز و بسیاری ایام تعطیل دیگر به شما معرفی خواهیم کرد.
اگر به شهر دیگری سفر کرده‌اید به‌آسانی می‌توانید با بسیاری از وسایل حمل‌ونقل دلخواه خود را در اولین فرصت به تهران برسانید. مثلا اگر در کیش هستید کافی است بلیط کیش تهران را جستجو کنید تا تعداد زیادی گزینه‌های سفر را بیابید. معرفی بهترین تور تهران‌گردی نوروز را با معرفی خود تور و تهران گردی شروع می‌کنیم تا بدانید یک تور تهران گردی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.
 

تور تهران گردی نوروز یا تور‌های تهران گردی چند‌‌روزه


تهران در دوره‌های متعددی از تاریخ، شهر مهمی بوده و از هر دوره یادگاری‌ها و آثار زیادی را در دل خود جای داده است. تماشای معماری‌های زیبا و کهن از بهترین لحظاتی است که تور شما برای آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.
کاخ گلستان، عمارت شمس‌العماره، کاخ موزه سعد‌آباد و کاخ نیاوران از‌جمله مواردی هستند که بهتر است در بازدید از تهران نگاهی به آن‌ها داشته باشید. موزه‌های بسیار غنی و زیبایی‌ها هم در تهران هستند که برای بازدید موقعیتی بی‌نظیر به‌شمار می‌روند.
اما دیدنی‌ها و جاذبه‌های تهران به همین موارد ختم نمی‌شود. طبیعت زیبایی را اطراف تهران داریم که برای هر روز شما سفری بی‌نظیر رقم خواهند زد. علاوه‌بر آن، اقامت در هتل فردوسی تهران یا بسیاری از هتل‌های لوکس آن متناسب با هزینه شما می‌تواند تجربه فراموش‌نشدنی و دل‌پذیری را در دفتر خاطرات شما ثبت کند.
 
تورهای تهران گردی نوروز
 

بهترین تور‌های تهران گردی نوروز


تور‌های بسیاری برای تهران گردی در ایام تعطیل و به‌خصوص ایام نوروز آماده استقبال از مسافران هستند. اما سوالی که مطرح است این است که کدام تور برای شما بهترین است؟ در ادامه تعدادی از بهترین تور‌ها را برای گردش نوروزی در تهران معرفی می‌کنیم.
 

تور ری گردی


ری یکی از شهر‌های قدیمی دنیا است. معمولا تور‌ ری گردی یک روز را برای بازدید از این‌شهر قدیمی در‌نظر می‌گیرند. شهر ری خود جاذبه‌های بی‌نظیری مانند آرامگاه بی‌بی شهربانو را دارد و پر از معماری‌های زیبا و قدیمی است.
اگر دوست دارید در سفر به تهران معماری‌های بی‌نظیری را مشاهده کنید، شهر ری از نظر قدمت و زیبایی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. پس بد نیست بلیط کیش تهران را برای زمانی خریداری کنید که به این‌تور برسید. حرم شاه عبد‌العظیم، بازار سنتی ری، برج طغرل، آتشکده بهرام ری، تپه میل از دوره ساسانیان و نقش‌برجسته چشمه‌علی نیز از دیدنی‌ها و جاذبه‌های ری هستند که تور ری به شما نشان خواهد داد.
 

تور کاخ گلستان تهران

 

یکی از جاهای دیدنی تهران  که در تور تهران نباید آن را از دست بدهید، کاخ گلستان است. کاخ گلستان یکی از قدیمی‌ترین کاخ‌های تهران است که از نظر معماری، جذب گردشگر و آثاری که در آن وجود دارد یکی از برترین محل‌ها برای بازدید به‌شمار می‌رود.
دار‌الاماره یا ایوان تخت مرمر یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کاخ گلستان است که مسافران و گردشگران وقت بیشتری را برای تماشای آن اختصاص می‌دهند. اگر بلیط کیش تهران تهیه کرده‌اید و دوست دارید یکی از نقاط زیبای تهران را ببینید که همه موارد لازم برای یک روز گردشگری کامل را دارد، حتما تور کاخ گلستان تهران را انتخاب کنید. ایوان تخت مرمر از بنا‌های دوره زندیه است و دوره قاجار از آن برای مراسم تاج‌گذاری استفاده شده است. در هر دوره به زیبایی‌ها و هنر‌های این‌محل اضافه شده و به شکل کنونی در‌آمده است.

 
تورهای تهران گردی نوروز
 

تور شمیرانات تهران


کاخ‌های زیبای دیگری هم در تهران هستند که بهتر است برای بازدید از آن‌ها برنامه داشته باشید. اگر بلیط کیش تهران تهیه کرده‌اید بهتر است نگاهی دقیق‌تر به تور شمیرانات تهران بیندازید. معمولا تور‌ها یکی از روز‌های سفر نوروزی را به بازدید از کاخ‌های سعد‌آباد و کاخ نیاوران اختصاص می‌دهند. با تماشای کاخ سعدآباد شما گذر زمان از قاجاریه تا امروز را با چشم خواهید دید.
زیبایی‌های کاخ به‌حدی زیاد هستند که دل کندن از آن آسان نیست. فضای سبز کاخ شما را از همه شلوغی‌های شهر دور می‌کند و شما را به آرامشی بی‌نظیر دعوت خواهد کرد. کاخ نیاوران نیز یکی از بهترین نقاط تهران برای بازدید است. بازار تجریش، موزه تماشاگه راز نیز می‌توانند در تور شمیرانات باشند و لذت شما را از این‌روز سفر کامل کنند.
 

کلام آخر


تور‌های دیگری مانند تور تهران قدیم، تور محله عودجلان، تور کلیسا‌گردی، تور موزه‌گردی، تور پل طبیعت و دربند تهران، تور‌‌های تفریحی یک یا چند‌روزه تهران، تور باغ‌وحش، تور‌های کافه‌گردی تهران، تور موزه‌های حیات‌وحش، تور تهران‌گردی شبانه نیز از‌جمله تور‌هایی هستند که برای ایام نوروز می‌توانید درباره آن‌ها مطالعه و تحقیق داشته باشید.
برای رزرو تور حتما در انتخاب هتل مانند هتل فردوسی تهران یا دیگر هتل‌ها نیز دقت کنید زیرا هتل بخش عمده‌ای از هزینه سفر شما را شامل می‌شود. همچنین سعی کنید تور‌ها را از سایت مطمئنی مانند علی بابا یا دیگر سایت‌های معتبر رزرو کنید و توضیحات آن را قبل از رزرو کامل و دقیق مطالعه کنید.
 
 
کد مطلب: 69348
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام