۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

مشترکان اینترنت همراه از ۹۷ میلیون عبور کرد

ایتنا - ​​​​​​​تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار در کشور تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۷ میلیون و ۸۳۹ هزار مشترک و ضریب نفوذ پهن‌باند سیار نیز به ۱۱۵.۵۱ درصد رسید.
مشترکان اینترنت همراه از ۹۷ میلیون عبور کرد

طبق آخرین آمار منتشرشده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱،  تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار به ۹۷ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۳۱ مشترک رسیده،  این در حالی است که تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰،  تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار به ۹۵ میلیون مشترک رسیده بود.  تعداد مشترکان به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

مطابق این آمار، ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند سیار تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، به ۱۱۵.۵۱ درصد رسیده است. این در حالی است که ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند سیار تا پایان سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰، به ۱۱۴.۰۶ درصد رسیده بود.  

علت اشتراک بالای ارتباطات سیار و ضریب نفوذ آن در کشور این است که تعداد زیادی از شهروندان ایرانی به دلایل مختلفی از بیش از یک خط استفاده می‌کنند یا برخی از خطوطی که خریداری کرده‌اند را بلااستفاده گذاشته‌اند و از طرفی هم خود اپراتورها می‌توانند به دلیل جلب مشتری و نفوذ در بازار این خدمات، به ارائه سیم‌کارت رایگان یا با قیمت نازل و غیره اقدام کنند.  (منبع: ایسنا)
کد مطلب: 69346
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام