۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۹

تخفیف بی‌سابقه اپل برای مشتریان چینی آیفون

ایتنا - ​​​​​​​اپل در اقدامی کم سابقه، چهار روز تخفیف در فروش مدل‌های گران قیمت آیفون و لوازم جانبی آنها پیش از عرضه نسل جدید این گوشی اعلام کرد.
تخفیف بی‌سابقه اپل برای مشتریان چینی آیفون


اپل معمولا تمایلی به تغییر قیمت ندارد اما در وب سایت خود اعلام کرده است از ۲۹ ژوییه تا اول اوت، قیمت مدل آیفون ۱۳ پرو، ۶۰۰ یوان (۸۹ دلار) تخفیف خواهد خورد. خریداران برای بهره مندی از این تخفیف، باید از یکی از درگاه‌های پرداخت منتخب مانند علی پی (Alipay) گروه علی بابا، استفاده کنند. بعضی از مدلهای ایرپاد و اپل واچ هم شامل طرح تخفیف فروش هستند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این تخفیف همزمان با افت فروش بازار تلفن هوشمند در پی قرنطینه‌های کووید اعمال شده در شانگهای و پکن اعلام شده است. این قرنطینه‌ها به فروش برندهای چینی شامل شیائومی، ویوو و اوپو ضربه زده است اما اپل روند مشابه را دنبال نکرده و رشد فروش بازار چین در ژوئن را ثبت کرده است. با این حال، تخفیف‌های اخیر نشان می‌دهد حتی اپل هم در نیمه دوم سال با مازاد موجودی روبرو شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق آمار شرکت تحقیقاتی Canalys، ضعیف شدن تقاضای مصرف کننده، تورم و مشکلات زنجیره تامین، کاهش ۹ درصدی فروش جهانی تلفن هوشمند در سه ماهه دوم سال میلادی جاری را به دنبال داشته است. شرکتهای چینی با ثبت کاهش دو رقمی فروش، بیشترین صدمه را از رکود بازار دیده‌اند.
کد مطلب: 69231
برچسب ها: آیفون چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام