کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین اینترنت برای ماینر چیست؟

2 مرداد 1401 ساعت 1:04

شما برای کسب درآمد ماین می‌کنید؛ بنابراین مدیریت هزینه‌ها را باید در اولویت قرار دهید. هر چه ماینینگ کم‌هزینه‌تر باشد، سود شما بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم از شرکتی اینترنت بخرید که نسبت به کیفیت، حجم و خدماتی که ارائه می‌دهد، تعرفه‌های اینترنت مناسبی باشد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اینترنت و مودم مناسب یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات موردنیاز برای ماینینگ است. حرفه‌ای‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ماین هم بدون اینترنت مناسب ماینینگ بی‌مصرف خواهند بود. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های مهم اینترنت مخصوص ماین کردن را معرفی کنیم. باتوجه‌به نکات مطرح در این مقاله هنگام خرید اینترنت مخصوص ماینینگ، قطعاً در استخراج رمز ارز‌ها موفق‌تر خواهید بود.
 

در خرید بهترین اینترنت برای ماین، سرعت را در نظر بگیرید


سرعت اینترنت برای استخراج رمزارز از اولین نکاتی است که هنگام خرید اینترنت باید به آن توجه کنید. چنانچه اینترنت موردنظرتان برای ارسال و دریافت داده از سرعت کافی برخوردار نباشد، به احتمال زیاد هنگام ماینینگ با مشکل مواجه خواهید شد. البته مدنظر داشته باشید که برای ماین به اینترنت‌های پرسرعت احتیاج ندارید؛ سرعت ۲ تا ۴ مگابیت بر ثانیه برای ماین مناسب است؛ با‌این‌حال توجه داشته باشید که اگر از چند ماینر به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنید، یک مودم با سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه چاره کار شما نخواهد بود.
اگر قصد دارید از همان ابتدا به‌عنوان یک ماینر حرفه‌ای فعالیت کنید، پیشنهاد ما استفاده از اینترنت‌های پوینت تو پوینت است. سرویس‌های پوینت تو پوینت اینترنت کافی برای اتصال همزمان چندین دستگاه به شبکه را فراهم می‌کنند. در نظر داشته باشید که هزینه اینترنت پوینت تو پوینت از اینترنت‌های معمولی بیشتر است، با‌این‌حال با خرید این سرویس یک‌بار برای همیشه خیالتان از خرید اینترنت مناسب ماینینگ راحت خواهد شد.
 


مودم اینترنت مخصوص دستگاه‌های استخراج رمزارز


انتخاب مودم مخصوص ماینینگ کاملاً به نحوه، گستره و حجم فعالیت شما بستگی دارد. اگر با یک یا دو دستگاه کار می‌کنید، یک مودم معمولی ADSL کار شما را پیش خواهد برد؛ اما اگر قصد دارید فعالیتتان را در گستره بزرگ‌تری ادامه دهید، مودم‌های ای‌دی‌اس‌ال برای کارتان مناسب نیست. در چنین شرایطی باید از مودم‌های قوی‌تری استفاده کنید که هنگام اتصال چند ماینر به‌صورت هم‌زمان با مشکل مواجه نشود؛ زیرا مودم‌های معمولی هنگام اتصال هم‌زمان چند دستگاه به آن‌ها با قطعی مواجه می‌شوند و در چنین حالتی روند ماینینگ با اختلال مواجه خواهد شد.
در چنین شرایطی مودم‌های td-lte چاره کار شما هستند؛ زیرا سرویس‌های td-lte نسبت به مودم‌های معمولی سرعت، قدرت و کیفیت بالاتری دارند.
 
 
 

حجم کافی اینترنت ماینر را در نظر بگیرید 


ماینر‌های مختلف، مصارف متفاوتی دارند؛ به‌عنوان‌مثال، حجم اینترنتی که دستگاه‌های استخراج رمزارز بیت‌کوین مصرف می‌کنند، با حجم اینترنتی مصرفی ماینر‌های اتریوم متفاوت است؛ بنابراین پیش از خرید اینترنت مخصوص ماین، به رمزارز و دستگاه آن توجه داشته باشید. برخی دستگاه‌های ماین حدود ۱۰ گیگابایت در ماه مصرف دارند؛  با‌این‌حال دستگاه‌های حرفه‌ای و پیشرفته ماینینگ ممکن است تا ۵۰ گیگابایت در ماه نیز مصرف اینترنت داشته باشند. 
در نظر داشته باشید که علاوه‌بر نوع رمزارز و دستگاه، تعداد ماینر‌ها نیز از اهمیت بالایی در میزان مصرف حجم اینترنت برخوردار است؛ به‌عنوان‌مثال، هرچه تعداد ماینر‌ها بیشتر باشد، طبیعتاً میزان مصرف اینترنت توسط آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. استفاده از اینترنت مخصوص گیم و استریم در چنین شرایطی بسیار مناسب خواهد بود؛ زیرا این اینترنت‌ها علاوه‌بر سرعت بالا از حجم مناسبی نیز برخوردار هستند.
 

استفاده از اینترنت پشتیبان برای ماینینگ


برای ماینینگ موفق حتماً از اینترنت پشتیبان استفاده کنید. در کشور ما به دلایل مختلف امکان قطع شدن اینترنت وجود دارد. درصورتی‌که به هر دلیلی اینترنت ماینینگ شما قطع شده و از این اختلال آگاه نباشید، قطعاً با مشکل مواجه خواهید شد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از سرویس اینترنت جداگانه به‌عنوان پشتیبان استفاده کنید. استفاده از اینترنت پشتیبان در صورت قطع شدن اینترنت اصلی بسیار کاربردی خواهد بود؛ زیرا هنگام از کار افتادن سرویس اصلی، اینترنت پشتیبان فعال شده و عملیات ماینینگ بدون اختلال ادامه خواهد یافت.
 

به لن یا وایرلس بودن بهترین اینترنت ماین توجه کنید


برای برخی افراد سؤال می‌شود که ماینر‌ها را از طریق کابل به اینترنت متصل کنیم یا وایرلس؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اتصال به‌صورت لن یا بی‌سیم خیلی تفاوتی با یکدیگر ندارد؛ با‌این‌حال استفاده از کابل لن به دو دلیل بهتر است:
   - وایرلس امکان هک شدن دارد؛ بنابراین ممکن است شخصی مودم شما را هک کرده و از حجم اینترنتتان استفاده کند. برای رفع این چالش پیشنهاد می‌کنیم Wifi مودم را قطع کرده و از کابل برای اتصال استفاده کنید.
   - امکان ایجاد اختلال در ارسال و دریافت سیگنال از طریق وای‌فای وجود دارد؛ این اختلالات ممکن است ارتباط ماینر با استخر‌های استخراج رمزارز را قطع کند.

باتوجه‌به این توضیحات، پیشنهاد می‌کنیم که دستگاه‌های استخراج رمزارز را با کابل به مودم متصل کنید تا از هرگونه مشکل و اختلال جلوگیری شود.
 

بهترین اینترنت برای ماینینگ باید مقرون‌به‌صرفه باشد


شما برای کسب درآمد ماین می‌کنید؛ بنابراین مدیریت هزینه‌ها را باید در اولویت قرار دهید. هر چه ماینینگ کم‌هزینه‌تر باشد، سود شما بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم از شرکتی اینترنت بخرید که نسبت به کیفیت، حجم و خدماتی که ارائه می‌دهد، تعرفه‌های اینترنت مناسبی باشد.
 

موفقیت در دنیای بی‌کران رمز ارز‌ها با اینترنت‌های پرسرعت ماهان نت


در این مطلب به‌طور‌کامل بهترین اینترنت برای ماینر را معرفی و ویژگی‌های آن را بررسی کردیم. باتوجه‌به این نکات هنگام خرید اینترنت مخصوص ماین، قطعاً بهترین انتخاب را خواهید داشت. چنانچه قصد خرید اینترنت پرسرعت با همه ویژگی‌های گفته‌شده را دارید، پیشنهاد ما خرید سرویس اینترنت از شرکت معتبر ماهان نت است. اینترنت‌های ماهان نت با پهنای باند، سرعت و کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. چنانچه برای خرید نیاز به راهنمایی داشتید، همین حالا با ماهان نت تماس بگیرید. شماره تلفن ۱۵۱۴ پل ارتباطی شما با کارشناسان مجرب ماهان نت است.
 


کد مطلب: 69219

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69219/بهترین-اینترنت-ماینر-چیست

ايتنا
  https://www.itna.ir