۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳

عیسی زارع پور: فقط محتوای خشن و مستهجن فیلتر شده است

ایتنا - وزیر ارتباطات: صرفاً محتوای خشن و مستهجن محدود شده و این خواسته خانواده هاست.
عیسی زارع پور: فقط محتوای خشن و مستهجن فیلتر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صرفا دسترسی به محتویات غیراخلاقی و خشونت شدید محدود شده است و محدودیتی در هیچ موتور جستجوی دیگری اعمال نشده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا،‌ عیسی زارع‌پور در حاشیه نشست هیات دولت درباره خبر قفل کودک در یک موتور جستجوی بین‌المللی گفت: یکی از نگرانی‌های جدی خانواده‌های ایرانی محدودیت در دسترسی به برخی محتویات است که در جمهوری اسلامی هم ممنوع هستند. ما با کمک اپراتورهای ارتباطی امکانی را فراهم کردیم که صرفا دسترسی به محتویات مستهجن، غیراخلاقی با خشونت‌ بسیار شدید توسط پلتفرم‌های جستجو از طریق اپراتورهای مخابراتی محدود شود. نه بحث قفل کودک است، نه محدودیت دیگری در موتورهای جستجو ایجاد شده است.
کد مطلب: 69189
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
خانواده ها اگر بخوان باید درخواست بدن براشون فعال بشه این سیستم یعنی همه ملت 13 سالشونه چرا خودتون رو به اون راه میزنید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
هرچه را بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک ، مردم از تحصیل کرده ها دیدگاه خاص و دیده احترام دارند ، قدیما می گفتند فلان شخص دانشگاه رفته س ، راستگوست ، علم دارد ، تظاهر نمی کند ، اما این روزها انگاری برعکس شده ، برادر ارجمند شما می گویید ، اما آنچه مردم می بینند چیز دیگری ست ، بگویید ، گفتارتان متین ، اما آیا کسی باور دارد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام