۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲

گرمای بی‌سابقه لندن دیتاسنترهای گوگل و اوراکل را از کار انداخت

ایتنت - ​​​​​​​دیتاسنترهای مورد استفاده گوگل و اوراکل در لندن روز سه‌شنبه در پی موج گرمای شدیدی که انگلیس را فرا گرفت، از کار افتادند که باعث شد بعضی از وب سایتها از دسترس خارج شوند.
گرمای بی‌سابقه لندن دیتاسنترهای گوگل و اوراکل را از کار انداخت


گوگل و اوراکل مشکلات سیستم‌های خنک کننده را عامل اختلال فعالیت دیتاسنترهای خود اعلام کردند. در نخستین پیام اوراکل که اواخر روز سه شنبه در صفحه خدمات این شرکت ظاهر شد، به گرمای غیرمعمول اشاره شد که روی تجهیزات ابری و شبکه در تاسیسات جنوب لندن آسیب زد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت گوگل بعدازظهر سه‌شنبه مشکل مشابهی را در پایگاه خود در لندن گزارش کرد. این شرکت در وب سایت خدمات مشتری اعلام کرد شمار کوچکی از کاربران سرویس ابری این شرکت با این اختلال روبرو شده‌اند. گوگل اعلام کرد بعضی از بخشهای خدمات ابری خود را برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه‌ها و ادامه اختلال، غیرفعال کرده است.

چند ساعت بعد، خدمات ابری گوگل در لندن همچنان مختل بود. سرویس میزبانی وب ورد پرس، گوگل را عامل قطعی خدماتش در اروپا اعلام کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دمای هوا در انگلیس روز سه شنبه به بیش از ۴۰ درجه رسید و آتش سوزی‌هایی در سراسر لندن به وقوع پیوست.
کد مطلب: 69184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام