۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵

نسخه وب اسنپ چت عرضه شد

ایتنا - ​​​​​​​شرکت اسنپ نسخه وب اپلیکیشن پیام‌رسانی تصویری اسنپ چت را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد از رایانه خود چت کرده و تماس‌های ویدیویی برقرار کنند.
نسخه وب اسنپ چت عرضه شد


این شرکت اعلام کرد این قابلیت منحصر به مشترکان سرویس پولی اسنپ چت پلاس خواهد بود و در ابتدا برای مشترکان این سرویس در آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترس خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نسخه وب اسنپ چت شامل قابلیت‌هایی مانند ری‌اکشن‌های (واکنش‌های) چت و پاسخ به پیام‌ها به همراه قابلیت افکت و فیلتر Lenses خواهد بود.

اسنپ ماه گذشته سرویس پولی اسنپ چت پلاس را در آمریکا و چند بازار دیگر با هزینه اشتراک ماهانه ۳.۹۹ دلار راه‌اندازی کرد تا مدل درآمد متنوع‌تری داشته باشد و وابستگی به درآمد تبلیغاتی را کاهش دهد.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت‌های شبکه اجتماعی به دلیل این که شرکت‌ها در واکنش به افزایش هزینه‌ها و کاهش خرید مصرف کنندگان، بودجه تبلیغاتشان را کاهش داده‌اند، تحت فشار قرار گرفته‌اند. اسنپ ماه مه هشدار داده بود ممکن است به اهداف درآمد و سود در سه ماهه دوم دست پیدا نکند و ناچار خواهد بود استخدام را کاهش داده و هزینه‌هایش را کمتر کند. ارزش سهام اسنپ امسال حدود ۷۱ درصد ریزش کرده است.
کد مطلب: 69174
برچسب ها: اسنپ چت نسخه وب
نام شما
آدرس ايميل شما


مهلا
feedback
Iran, Islamic Republic of
میخوام نصبش کنم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام