۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰

ویژگی جدید کوتوییت (CoTweet) چیست و چه زمانی فعال می‌شود؟

ایتنا - در حال حاضر، همه کاربران توییتر نمی‌توانند از ویژگی کوتوییت در برنامه استفاده کنند. این امکان جدید تنها در چند حساب برگزیده فعال است. ظاهرا تنها کاربرانی منتخب از کانادا، آمریکا و کره‌جنوبی برای استفاده از کوتوییت انتخاب شده‌اند. مدت زمان بررسی کارآمدی یا مناسب بودن این ویژگی هنوز مشخص نیست.
ویژگی جدید کوتوییت (CoTweet) چیست و چه زمانی فعال می‌شود؟

توییتر در حال بررسی و آزمایش امکان جدیدی در برنامه خود است که در آن توییتی بیشتر از یک نویسنده یا حساب کاربری واحد، خواهد داشت. اسم این ویژگی، کوتوییت (CoTweet) بوده و هم‌اکنون تنها در حساب‌های برگزیده در حال بررسی و آزمایش است. با این امکان جدید، بیش از یک نفر می‌تواند توییتی با محتوای یکسان و مشترک را برای دنبال‌کنندگان مجزا منتشر کرد.

به گزارش ایتنا از همشهری آنلاین، بنابر اعلام شرکت توییتر این ویژگی در هفتم ژوئیه توسط تیم (Twitter Create) معرفی شد. این شرکت می‌گوید: «با اشتراک یک توییت، باور را به اشتراک بگذارید. اکنون کوتوییت‌ها با هدف یافتن راهی جدید به منظور با همدیگر توییت‌زدن، در حال آزمایش و بررسی است.»

در حال حاضر، همه کاربران توییتر نمی‌توانند از ویژگی کوتوییت در برنامه استفاده کنند. این امکان جدید تنها در چند حساب برگزیده فعال است. ظاهرا تنها کاربرانی منتخب از کانادا، آمریکا و کره‌جنوبی برای استفاده از کوتوییت انتخاب شده‌اند. مدت زمان بررسی کارآمدی یا مناسب بودن این ویژگی هنوز مشخص نیست.

توییتر همچنین اعلام کرده که چون این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است، شرکت حق تصمیم‌گیری برای متوقف‌کردن استفاده از این ویژگی را برای خود محفوظ می‌دارد و طبیعتا اگر این ویژگی حذف شود، به احتمال بسیار تمام کوتوییت‌های ایجادشده در این مدت هم حذف می‌شوند.

برای ایجاد یک کوتوییت یک کاربر نخست باید توییت را با حساب خود ایجاد کند. بعد از نهایی‌کردن محتوای موردنظرش در آن توییت، برای  یک کاربر دیگر دعوت به اشتراک در توییت‌زدن آن را می‌فرستد. هنگامی که کاربر موردنظر، دعوت طرف را پذیرفت، کوتوییت ایجادشده و به حساب‌های هر دو کاربر ارسال می‌شود. بدین ترتیب همه دنبال‌کنندگان دو طرف حتی اگر آنهایی که حساب نویسنده دیگر مشترک کوتوییت مورد نظر را دنبال نکرده بودند، کوتوییت یا توییت موردنظر با نویسندگان مشترک را دریافت خواهند کرد.
کد مطلب: 69091
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام