۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۷

اعظای جایزه‌ای شگفت به استیو جابز توسط رییس جمهور آمریکا

ایتنا - نیازی به گفتن نیست که حابز غالباٌ با عنوان منادی انقلاب تلفن هوشمند مورد ستایش بوده است، چیزی که مستقیم و غیرمستقیم زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را متحول کرده است.
اعظای جایزه‌ای شگفت به استیو جابز توسط رییس جمهور آمریکا
به تازگی بایدن رییس جمهور آمریکا از 17 نفر نام برده که بالاترین عنوان افتخاری غیرنظامی آمریکا، با عنوان «مدال آزادی ریاست‌جمهوری» را دریافت می‌کنند.
این جایزه، که در سال 1963 توسط رییس‌جمهور جان اف کندی برقرار شد، در طی 59 سال اخیر به بیش از 647 نفر اعطا شده است.
شایان ذکر است که این مدال اساساٌ برای تقدیر از افرادی است که نقش‌آفرینی‌های نمونه‌ای در امنیت و منافع کشور ایالات‌متحده داشته‌اند. دریافت‌کنندگان قبلی این جوایز شامل کسانی بوده‌اند که در حفظ صلح جهانی یا جامعه‌شان نقشی برجسته ایفا کرده بودند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، سه دریافت‌کننده امسال «مدال آزادی ریاست‌جمهوری» جایزه‌شان را پس از فوتشان دریافت خواهند کرد.
این افراد عبارتند از ریچارد ترامکا (وکیل و رهبر مشهور کارگری)، جان مک‌کین (کهنه‌سرباز و سناتور)، و استیو جابز (هم‌بینیان‌گذار و مدیرعامل سابق اپل که در سال 2011 درگذشت).  
 
تقدیری که 11 سال دیرتر اتفاق افتاد!
استیو جابز، که هم‌بنیان‌گذار شرکت تکنولوژی Apple Inc بود، مسلماٌ یکی از اثرگذارترین چهره‌های جهان تکنولوژی بوده است. وی، که به عنوان فردی بابصیرت شناخته می‌شود، به خاطر اینکه مغز متفکر چندین محصول و ایده بوده که دنیای مدرن را شکل داده است مورد تقدیر قرار گرفته است.
 


پس از آنکه جابز نسل نخست آیفون را در سال 2007 معرفی کرد، به شکلی بنیادی مسیر انقلاب تلفن‌های هوشمند مدرن را هموار کرد. حتی اکنون در سال 2022، که بیش از یک دهه از فوت وی می‌گذرد، این اسمارتفون مدرن به عنوان یک مبنا و مرجع که جابز آن را آفرید به حرکت خود ادامه می‌دهد.
نیازی به گفتن نیست که استیو جابز غالباٌ با عنوان منادی انقلاب تلفن هوشمند مورد ستایش بوده است – چیزی که مستقیم و غیرمستقیم زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را متحول کرد.
 
اکنون که استیو جابز پس از درگذشتش مدال آزادی ریاست‌جمهوری را دریافت می‌کند، چنین رویدادی برای بسیاری از دوستداران و پیروانش به مثابه یک لحظه تامل برای چنان چهره اثرگذاری در تاریخ تکنولوژی خواهد بود.
 
کد مطلب: 69068
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام