۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۴

وزیر ارتباطات خبر داد: اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.
وزیر ارتباطات خبر داد: اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 15 تیر) هیات دولت در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

زارع‌پور گفت: کسانی که یارانه 400 تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

به گزارش ایتنا از تسنیم، وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر نیز تصریح کرد: اگر کندی وجود داشته باشد، می‌توانند با سامانه 195 تماس بگیرند و گزارش کنند و ما حتما آن را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: اخیرا یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد اما ما آماده هستیم گزارشات را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.
کد مطلب: 69055
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«اخیرا یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد اما ما آماده هستیم گزارشات را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.»
هر چند بارها وزرای ارتباطات دخیل بودن خود را در افت سرعت و کیفیت اینترنت نفی می کنند ، به هر حال قابل توجه بزرگوارانی که به نوعی در کیفیت اینترنت تاثیر گذار هستند، عزیزان ، اینترنت اینستاگرام و فیس بوک و تلگرام نیست ، اینها نوعی خدمات است که جهت برقراری ارتباط بین مشترکین عمل می کند ، و اینترنت فضا و مکان اجرا است ، اما ارتباطات علمی دانشگاه ها ، امور بانکی داخل و خارج ، تجارت و صادرات و واردات ، امور اداری و تحصیلی و آموزشی ، انواع فعالیت های فرهنگی و هنری ، فعالیت های بورسی ، کسب و کارهای تجاری اینترنتی ، و...... همه و همه که عامل استحکام و رشد فرهنگی و اقتصادی جامعه است ، امروزه با صرف کمترین انرژی و هزینه وبالاترین سرعت در فضای اینترنت انجام میشود ، به همین دلیل هرگونه مقابله با کم و کیف اینترنت در نهایت به معنای مقابله و سد راه ، رشد فرهنگی و اقتصادی جامعه می باشد. به عبارتی هرگونه افت کیفیت فرهنگی و اقتصادی جامعه رابطه مستقیم با کیفیت اینترنت دارد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام