۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰

سریع‌ترین کامپیوتر خانگی جهان با قیمتی بسیار ارزان‌تر از انتظار عرضه خواهد شد

ایتنا – کامپیوترهای ورک استیشن را می‌توان بهترین و توانمندترین گزینه‌های کامپیوتری خانگی به حساب آورد و شرکت Velocity Micro که یکی از شرکت‌های عرضه کامپیوترهای بسیار توانمند است، بهترین گزینه موجود از چنین سیستم‌هایی را به کاربران عرضه می‌کنند.
سریع‌ترین کامپیوتر خانگی جهان با قیمتی بسیار ارزان‌تر از انتظار عرضه خواهد شد
کامپیوترهای ورک استیشن را می‌توان بهترین و توانمندترین گزینه‌های کامپیوتری خانگی به حساب آورد و شرکت Velocity Micro که یکی از شرکت‌های عرضه کامپیوترهای بسیار توانمند است، بهترین گزینه موجود از چنین سیستم‌هایی را به کاربران عرضه می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، کامپیوتر یاد شده برپایه یک پردازنده بسیار نیرومند با اسم ThreadRipper Pro 5995WX شناخته می‌شود و قدرت فنی بسیار بالایی را در قیمت بسیار عالی برای کاربران عرضه می‌کند ولی هنوز زمان فروش رسمی آن فرا نرسیده است.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده، این کامپیوتر خانگی بسیار نیرومند با قیمت بسیار بالای 11 هزار 774 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد داشت ولی وقتی قدرت و توان پردازشی آن را در نظر بگیریم، قیمت یاد شده به هیچ عنوان بالا به نظر نخواهد رسید.
 
کامپیوتر ThreadRipper Pro 5995WX  بر روی یک مادربرد ازراک WRX80 پیاده می‌شود و یک کارت پردازش ویدیویی بسیار نیرومند با 4 گیگابایت رم پردازشی گرافیکی از نوع انویدیا کوادرو PNY T400 بر روی آن قرار گرفته است.
 

بر اساس اطلاعات، میزان رم این دستگاه 32 گیگابایت رم DDR4 است که در کنار آن یک اس اس دی 500 گیگابایت کروشیال و حتی یک دی وی دی رایتر قرار دارد.  این کامپیوتر قرار است تا در میانه ماه آگوست سال جاری به کاربران عرضه شود.
 
وقتی که سراغ پردازنده این محصول برویم، با یک شو روبرو می‌شویم. این پردازنده یک سیستم 64 هسته‌ای است که با توجه به امکان استفاده از آن در وضعیت سوکت دوگانه، می‌توان یک پردازنده 128 هسته‌ای در اختیار داشت.
 
ساختار ارتباطی این محصولات نیز دقیقا مشابه با انتظارات است و قرار است تا استانداردهایی مانند بلوتوث، وای‌فای و دو پورت 10GbE LAN بر روی آن قرار داشته باشند.
 
برای مقایسه این قیمت باید به این موضوع اشاره کرد که یک سیستم مشابهی که با پردازنده اینتل ساخته شده است با قدرتی به مراتب پایین‌تر، قیمت 16 هزار و 279 دلاری دارد.
کد مطلب: 69044
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام