۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸

قابلیت حسگر دمای بدن به نسل جدید ساعت اپل افزوده می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​نسل جدید اپل واچ شامل یک حسگر دمای بدن است که قادر است تب کاربر را تشخیص دهد.
قابلیت حسگر دمای بدن به نسل جدید ساعت اپل افزوده می‌شود


مارک گورمان، گزارشگر فناوری بلومبرگ خبر داد اپل واچ سری ۸، درجه حرارت دقیق را مشخص نمی کند اما به کاربر اعلانی ارسال می کند تا در صورت نیاز به پزشک مراجعه کند یا از یک حرارت سنج دقیق استفاده کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، برای اولین بار نیست که مارک گورمان احتمال وجود حسگر دمای در سری ۸ را مطرح می کند. وی نخستین بار در ژوئن سال ۲۰۲۱ احتمال کار کردن اپل روی این قابلیت را گزارش و پیش بینی کرد این قابلیت احتمالا در مدل سال ۲۰۲۲ محصول اپل عرضه خواهد شد. اما در ژانویه از این پیش بینی عقب نشینی کرد و به طرفداران محصول اپل اعلام کرد قابلیت سنجش قند خون در میان قابلیتهایی است که چند سال باید منتظر آن بمانند.

با این حال، گورمان چند ماه بعد اعلام کرد اپل واچ سری ۸ شامل یک حسگر دمای بدن است و این قابلیت در دستورالعمل تست داخلی اپل، تایید شده است. اکنون گورمان می گوید بر این باور است که این قابلیت در سری ۸ حتمی است و تغییرات دیگر احتمالا جزئی خواهند بود.

سنجش حرارت بدن شیوه مهمی برای شناسایی کووید ۱۹ است و باعث افزایش تقاضا برای دستگاههایی شد که چنین قابلیتی دارند. بعضی از شرکتها حرارت سنجهای دیجیتالی عرضه کرده اند که به پورت شارژ تلفن هوشمند وصل می شوند. افزودن قابلیت حرارت سنج به اپل واچ، محصول اپل را هم ردیف تلفنهای هوشمند و دستبندهای فیتنس نظیر محصولات فیت بیت آلفابت قرار می دهد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، وی گزارش هفته پیش خود را تکرار و اعلام کرد نسل جدید اپل واچ، پردازنده مشابه سری ۷ و سری ۶ را خواهد داشت. البته در مدلهای گرانتر اپل واچ سری ۸، نمایشگر جدیدتری استفاده شده است.
کد مطلب: 69021
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام