۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۱۲

زمان عرضه هدست واقعیت افزوده اپل مشخص شد

ایتنا – با توجه به هیجان بی پایانی که پیرامون محصولات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که سرانجام اطلاعاتی دقیق درباره محصولات این شرکت در دسترس بوده و تقریبا مشخص شده است که این محصولات چه زمانی عرضه می‌شوند.
زمان عرضه هدست واقعیت افزوده اپل مشخص شد
با توجه به هیجان بی پایانی که پیرامون محصولات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که سرانجام اطلاعاتی دقیق درباره محصولات این شرکت در دسترس بوده و تقریبا مشخص شده است که این محصولات چه زمانی عرضه می‌شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Techradar، شرکت اپل بعد از مدت‌هایی بسیار طولانی توانست تا هواداران هدست واقعیت مجازی خود را با خبری درباره عرضه محصولات جدید خوشحال کند و بر همین اساس قرار است تا شروع سال 2023 با عرضه این محصولات همراه باشد.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع بسیار موثق در زمینه شرکت اپل یعنی مینگ چی کو، زمان عرضه هدست واقعیت مجازی و هدست واقعیت افزوده اپل مشخص شده است و این محصولات قرار است تا در ژانویه سال 2023 به مشتریان اولیه عرضه شوند.
 
مدت بسیار طولانی حدس و گمان‌های فراوانی درباره زمان بندی این عرضه انجام می‌شد ولی هیچیک از اطلاعات منتشر شده در سال 2022 تا به امروز قابل اتکا نبودند تا اینکه این منبع موثق، عرضه این محصولات در ابتدای سال 2023 را تائید کرد.
 
 
 
کو در متنی که منتشر کرده است درباره هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل گفت: «این محصول پیچیده‌ترین محصول طراحی شده توسط شرکت اپل تا به امروز است. این محصول قرار است تا صنایع را متحول کند.»
 
همچنین در این متن اشاره شده است که این رویکرد اپل نشان دهنده این خواهد بود که شرکت متا قرار است تا در زمینه سخت‌افزار واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری کمتری انجام بدهد و بیشتر در بعد نرم‌افزاری متمرکز بماند.
 
با این وجود اپل تمرکز بسیار بالایی بر روی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد داشت و به همین دلیل نیز تجربه جدیدی در این زمینه ایجاد خواهد کرد. این محصول قرار است تا برای واقعیت مجازی در زمینه‌های چند رسانه‌ای، بازی‌های کامپیوتری و چندین مورد دیگر ایجاد کند.
 
چندی پیش مدیر ارشد اجرایی شرکت اپل یعنی تیم کوک اعلام کرد که برای موقعیت‌های جدید و فرصت‌های پیش رو در بازار در زمینه واقعیت مجازی بسیار هیجان زده است زیرا در این فناوری‌ها، انسان‌ها در مرکز توجه قرار دارند.
 
کد مطلب: 68997
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام