۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۳

بهترین رستوران های کردان کرج

کردان یکی از جاذبه های سرسبز و یا بهتر بگوییم قطعه ای از بهشت است که با دیدن طبیعت منحصربفرد آن به وجد خواهید آمد. رستوران گردی در این منطقه سرسبز یکی از بهترین جاذبه ها در سفر است که گردشگران و مسافران در سفرهای خود بخشی از تفریح خود را به رستوران گردی اختصاص می دهند.
بهترین رستوران های کردان کرج
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کرج با مساحتی بالغ بر 168 کیلومتر مربع، یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان البرز است. این شهر کوهپایه ای سرشار از بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی منحصر بفردی است که شاید در کمتر جایی از ایران نمونه آنها را بیابید. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری کرج می توانیم به جاده چالوس، کاخ شمس، روستای شهرستانک، غار یخ مراد، آبشار هفت چشمه، سد امیر کبیر و روستای کردان و... اشاره کنیم. در ادامه آس چارتر در این مقاله قصد دارد به جذابترین بخش در سفر به روستای کردان کرج بپردازد، کردان یکی از جاذبه های سرسبز و یا بهتر بگوییم قطعه ای از بهشت است که با دیدن طبیعت منحصربفرد آن به وجد خواهید آمد. رستوران گردی در این منطقه سرسبز یکی از بهترین جاذبه ها در سفر است که گردشگران و مسافران در سفرهای خود بخشی از تفریح خود را به رستوران گردی اختصاص می دهند. در ادامه با آس چارتر همراه باشید تا با بهترین رستوران های معروف کردان کرج آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری در شهر مشهد می باشد.
 
رستوران سنتی ارم کردان
در قسمت شمالی روستای کردان باغ رستوران های زیادی قرار گرفته است، کیه یکی ازبهترین رستوران های این منطقه رستوران سنتی ارم است. محیطی دنج و دلنشین در کنار کیفیت خوب غذایی و طعم بی نظیر غذاها و سرویس دهی عالی آن این رستوران را در بین طرفدارانش بسیار محبوب کرده است. معماری داخلی و دکوراسیون رستوران ارم سنتی می باشد و در قسمت بیرونی حیاط آن آلاچیق هایی نیز قرار گرفته است که می توانید غذایتان را در این آلاچیق ها میل فرمایید.
آدرس رستوران سنتی ارم: کرج، کردان، نزدیک به روستای چلنگدار، بلوار شهدای کردان، رستوران سنتی کردان
شماره تماس رستوران سنتی ارم کردان: 44693350-026

رستوران سنتی آلما، کردان
این رستوران در محیطی سرسبز و خوش و آب هوای در روستای کردان واقع شده است. رستوران سنتی آلما علاوه بر معماری بی نظیر و دکوراسیون سنتی آن تمام وسایل پذیرایی اش نیز سنتی می باشد، که حس خوب نوستالژیک را می توانید تجربه کنید. کیفیت غذایی این رستوران نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب کرده است در منوی این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی ومحلی مانند: کوفته تبریزی، ماهی، مرصع پلو، خوراک مرغ ترش، قیمه نثار، فسنجان، کباب لقمه زعفرانی و غیره.... را سفارش دهید.
آدرس رستوران سنتی آلما: کرج، کردان، یک کیلومتری از جاده شهدای کردان، درقسمت شرقی جاده رستوران سنتی آلما.
شماره تماس رستوران سنتی آلما کردان: 44333715-026
 
رستوران کردان
اگر به دنبال رستورانی در فضای باز هستید که در محیطی سرسبز وطبعیتی بکر غذایتان را نوش جان کنید رستوران کردان را به شما پیشنهاد می کنیم، این رستوران در داخل باغی سرسبز و دنج واقع شده است. آلاچیق هایی مسقف چوبی در کنار درختان بلند و سرسبز کهنسال و باغچه هایی پر از گل های رنگارنگ جلوه خاصی به این رستوران داده است، این رستوران منویی از انواع غذاها ارائه می دهد، انواع غذاهای کبابی وخورشتی با کیفیتی بی نظیر و سرویس دهی عالی را در خدمت مشتریان خود قرار می دهد.
آدرس رستوران کردان: کرج، کردان، بلوار شهدای کردان، آخرمیدان ولایت، رستوران کردان.
شماره تماس رستوران کردان: 44333979-026
 
رستوران مشایخی کردان
رستوران مشایخی می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب رستوران می باشد، طعم غذاهای این رستوران یکی از بی نظیرترین خاطرات در سفرتان خواهد شد. از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای این رستوران شیشلیک همایونی و دیزی است، این رستوران دارای دوفضای داخلی و دیگری فضای باغ مانند آن در پشت بام رستوران که می توانید غذایتان را در روی پشت بام این رستوران با ویویی از روستای سرسبز و زیبای کردان میل کنید. این رستوران بنام کافه بام سبز نیز معروف است. برای سفر به کرج و بازدید و رستوران گردی در روستای زیبا و سرسبز کردان شما می توانید بلیط چارتر قشم تهران را از سایت آس چارتر تهیه نمایید.
آدرس رستوران مشایخی: کرج، کردان، بلوارشهدای کردان، دو کیلومتر بعد از میدان اول بلوار، بعد از بانک صادرات، رستوارن مشایخی.
شماره تماس رستوران مشایخی کردان: 44334510-026
 

رستوران سمائی کردان
رستورانی سمائی یک رستوران لوکس با دکورسیوانی شیک و قیمت های مناسب و غذاهایی با کیفیت و پرسنل مجرب در کردان یکی از گزینه های مناسب برای شکم گردی می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی شامل: انواع کباب ها، انواع خورشت ها و نوشیدنی ها و دسرهای متنوع و خوشمزه می باشد. همچنین جالب است بدانید در این رستوران انواع کیک هم پخت می شود و محل خوبی برای برگزاری جشن و سفارش کیک می باشد.
آدرس رستوران سمائی: کرج، کردان، اول بلوار شهدای کردان، بعد از خیابان کیایی، رستوران سمائی.
شماره تماس رستوران سمائی کردان: 44333470-026
 
رستوران شب های رویایی کردان
همانطور که از نام این رستوران مشخص است اگر به دنبال محیطی لوکس و لاکچری می گردید رستوران شب های رویایی می تواند این رویای شما را به واقعیت تبدیل کند، محیط این رستوران بسیار شیک و مجلل می باشد و قطعا منوی آن هم از قیمت های بالایی برخوردار می باشد. هرچند قیمت غذاهایش بالا باشد ولی کیفیت و طعم و وجود انواع غذاهای خوشمزه آن مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است. جالب است بدانید این رستوران در واقع قسمتی از مجموعه تالارهای لوکس کردان است و در نزدیکی پل تاریخی و دیدنی بانو صحرا قرار دارد.
آدرس رستوران شب های رویایی: کرج، کردان، انتهای بلوار شهدای کردان، میدان ولایت، دومین ورودی به سمت غرب، باغ تالار و رستوران شب های رویایی کردان
شمار تماس رستوران شب های رویایی کردان: 44836517-026
 

رستوران گیله وا کردان
اگر به غذاهای خوشمزه گیلانی علاقه مند هستید می توانید به رستوران گیله وا مراجعه نمایید. این رستوران طرفداران زیادی برای غذاهایش دارد، انواع غذاهای محلی گیلانی در این رستوران سرو می شود. طعم بی نظیرانواع غذاهای محلی گیلانی مانند: انواع کباب های ترش، جوجه ترش، کته کباب، باقلاقاتوق، خورشت مرغ ترش و انواع ماهی در منوی این رستوران وجود دارد. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب می باشد و کیفیت بالا و سرآشپزهای حرفه ای و سرویس دهی عالی این رستوران را در بین تمام رستوران های کردان بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.
آدرس رستوران گیله وا: کرج، کردان، بلوار شهدای کردان، میدان اول،بعد از پمپ بنزین، جنب فروشگاه زنجیره ای رفاه، رستوران گیله وا.
شماره تماس رستوران گیله وا: 44334161-026
 
 
کد مطلب: 68948
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام