۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

سرپیچی متا و یاهو از قوانین چین

ایتنا - شرکت یاهو (Yahoo) مجموعه‌ای از فعالیت‌های مرتبط با توکن‌های متاورس و NFT را در هنگ‌کنگ، آغاز می‌کند. همچنین شرکت متا نیز اخیرا برنامه‌های متاورس خود را برای این منطقه اعلام کرده بود.
سرپیچی متا و یاهو از قوانین چین

یاهو، شرکت خدمات اینترنتی مستقر در ایالات متحده، اعلام کرد که میزبان مجموعه‌ای از رویدادها و کنسرت‌های مجازی برای ساکنان کشور هنگ‌کنگ خواهد بود. همچنین برنامه‌های این شرکت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند (Decentraland) انجام می‌شود.

یاهو همچنین یک نمایشگاه NFT به نام The Abyss of Kwun Tong برگزار خواهد کرد که هنرمندان محلی هنگ‌کنگ می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

به گزارش ایتنا از برنا، «لورین چنگ»، رئیس بخش مخاطبان یاهو در هنگ‌کنگ، از متاو‌رس به عنوان یک جایگزین مناسب برای ساکنان هنگ‌کنگ یاد کرده که با وجود محدودیت‌ها مربوط به همه‌گیری کرونا، به دنبال حضور در فعالیت‌های اجتماعی هستند.«امیدوار هستیم که بتوانیم از متاورس بدون توجه به زمان و مکان فیزیکی افراد، برای ارتباط آن‌ها استفاده کنیم.»

اخیرا قانونی در سراسر کشور هنگ‌کنگ تنظیم شده بود که بر اساس آن برای ورود به تمام مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، ارائه گواهی آزمایش منفی کرونا الزامی است.

همچنین، متا، غول شبکه‌های اجتماعی اخیرا از رویکرد جدید خود خبر داده بود که به موجب آن برای کسب‌و‌کارها و سازمان‌های محلی مانند کافه‌ها و گالری‌های هنری، تجربیات متاو‌رس‌ فراهم می‌کند.

در مجموع، متا‌ورس‌ در طول چند سال گذشته، مورد توجه شرکت‌های بزرگی از سراسر جهان قرار گرفته و مکینزی اند کامپنی، شرکت مشاوره بین‌المللی اخیرا اعلام کرده بود که هزینه‌های مرتبط با متاور‌س تا سال 2030 به ارزش نزدیک به 5 تریلیون دلار خواهد رسید. همچنین ماه گذشته، Analysis Group، یکی از بزرگترین شرکت‌های مشاوره در سطح جهان گفته بود که متاورس‌ تا سال 2031 می‌تواند 3 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی کمک کند. شرکت تحلیل بازار Kraken Intelligence هم در گزارش خود از افزایش 400 درصدی قیمت توکن‌های متاورس‌ طی یک سال آینده خبر داده بود.
کد مطلب: 68947
برچسب ها: یاهو متا چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام