۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۳

جریمه ۵۱۵ هزار دلاری گوگل در استرالیا

ایتنا - ​​​​​​​دادگاهی در استرالیا به گوگل دستور داد ۷۱۵ هزار دلار استرالیایی (معادل ۵۱۵ هزار دلار آمریکا) به یک قانونگذار ارشد سابق بپردازد.
جریمه ۵۱۵ هزار دلاری گوگل در استرالیا

 دادگاه اعلام کرد کمپین بی رحمانه، نژادپرستانه، سواستفاده گرانه و افتراآمیز یک یوتیوبر سبب شده این سیاستمدار زودهنگام از حوزه سیاست خارج شود.

به گزارش ایتنا از مهر، دادگاه فدرال استرالیا طی این پرونده اعلام کرد گوگل (مالک یوتیوب) با میزبانی دو ویدئو حمله به معاون نخست وزیر ایالت پر جمعیت نیوساوت ولز هزاران دلار درآمد داشته است. این ویدئوها از زمان پست در اواخر ۲۰۲۰ میلادی تاکنون حدود ۸۰۰ هزار بازدید داشته‌اند.

استیو ریرس، قاضی دادگاه در این باره گفت: ویدئوهای جوردن شانکس، مفسر سیاسی، صداقت جان باریلارو (قانون‌گذار) را زیر سوال برده و بدون هیچ گواهی به او برچسب فاسد زده، او را نژاد پرست خوانده که هیچکدام از این موارد کمتر از نفرت پراکنی نیستند.

ریرس در ادامه افزود: باریلانو در اکتبر ۲۰۲۱ سیاست را رها کرد زیرا از کمپین گوگل و شانکس آسیب دیده بود. این امر او را مجبور کرد تا زودتر از موعد منصب دولتی را ترک کند. به نظر من عملکرد گوگل دراین خصوص نامناسب و ناعادلانه بوده است.
کد مطلب: 68753
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام