کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه بسته‌ای از یکپارچه سازی‌های امنیتی برای سیستم عامل کروم

سايت خبری ايتنا , 13 خرداد 1401 ساعت 5:51

ایتنا- گوگل به تازگی بسته گسترده‌ای از به روز رسانی‌های امنیت سایبری را برای سیستم عامل کروم که روی دستگاه‌های کروم بوک عرضه می‌شود، ارائه کرده است.


گوگل به تازگی بسته گسترده‌ای از به روز رسانی‌های امنیت سایبری را برای سیستم عامل کروم که روی دستگاه‌های کروم بوک عرضه می‌شود، ارائه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، این مجموعه به روز رسانی‌ها همه موارد جدید از قبیل یکپارچه سازی‌های امنیتی شرکای جدید و کنترل داده گرفته تا به روز رسانی‌های امنیتی سخت‌افزار را شامل می‌شوند. گوگل اظهار داشته است که این معیارهای جدید با هدف کمک به کمپانی‌ها در جهت ساخت یک مدل اعتماد صفر معرفی شده اند.
 
این به روز رسانی‌های جدید که Chrome Enterprise Connectors Framework نامیده می‌شوند، شامل پیوندهایی با Netskope Security Cloud و همچنین پشتیبانی از خط‌ مشی Okta Identity Engine برای سیستم عامل کروم است که به کسب و کارها کمک می‌کند نیازهای مدیریت هویت خود را برآورده کنند.
 

 
 
همچنین این بسته مدیریت نهایی را نیز پوشش می‌دهد و با BlackBerry UEM و Samsung Knox Manager همکاری نزدیک تری دارد. علاوه بر این، گوگل یکپارچه‌سازی‌هایی را برای اطلاعات امنیتی و گزارش‌دهی اضافه کرده است که از میان آنها می‌توان به یکپارچه سازی با پلتفرم Splunk Cloud اشاره کرد.
 
گوگل همچنین مدعی شده است که یکپارچه سازی با Palo Alto Networks و CrowdStrike به زودی از طریق برنامه Chrome Enterprise Trusted Tester در دسترس خواهد بود. گوگل علاوه بر مجموعه‌ یکپارچه سازی‌های سوم شخص بهتر از Chrome OS Data Controls نیز رونمایی کرد که به گفته این کمپانی کاربران را در نقطه نهایی حفاظت کرده و از نشت داده‌ها جلوگیری می‌کند.
 
این کمپانی علاوه بر این بسته به روز رسانی امنیتی از چند به روز رسانی سخت افزاری رونمایی کرد که تمامی آنها بر امنیت سایبری متمرکز شده اند.
 


کد مطلب: 68698

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68698/عرضه-بسته-ای-یکپارچه-سازی-های-امنیتی-سیستم-عامل-کروم

ايتنا
  https://www.itna.ir