۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴

پرداخت هزینه کالا از طریق ارز دیجیتال در آمازون

در این مقاله ما به شما روش هایی می گوییم که شما بتوانید از طریق ارز دیجیتال از آمازون خرید نمایید.
پرداخت هزینه کالا از طریق ارز دیجیتال در آمازون
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



 ارزهای دیجیتال بیش از یک دهه است که وجود دارند و روز به روز توجه و پذیرش بیشتری را به خود جلب کرده است، بااین‌حال آمازون هنوز ارز دیجیتال را به عنوان پرداخت نمی‌پذیرد. اگرچه این شرکت هرگز مستقیماً دلیل آن را بیان نکرده است، اما گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد دلایل آن وجود دارد،  مانند اولویت‌بندی قراردادهای پرداختی که قبلاً برقرار شده است یا اینکه ممکن است ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کند. در این مقاله ما به شما روش هایی می گوییم که شما بتوانید از طریق ارز دیجیتال از آمازون خرید نمایید. برای خرید از آمازون macarow.com به لینک قبل مراجعه کنید.
 

چرا آمازون بیت کوین را مستقیماً قبول نمی‌کند؟


آمازون دلایل صریحی برای قبول نکردن بیت کوین ارائه نکرده است، اما گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه چه چیزی ممکن است باشد وجود دارد. نوسانات، تنظیم قیمت بیت کوین نسبت به قیمت بسیاری از ارزهای دولتی دیگر که توسط آمازون پذیرفته شده است نوسانات بیشتری دارد، بنابراین ممکن است برخی چالش ها از نظر قیمت گذاری محصولات وجود داشته باشد. عدم اطمینان در مورد مقررات آتی ارزهای دیجیتال همچنین ممکن است آمازون را دور نگه دارد، همچنین ممکن است مشکل پردازش بازده با توجه به نوسانات شدید قیمت بیت کوین باشد.
نظریه دیگر این است که آمازون مایل است در نهایت ارز دیجیتال خود را عرضه کند. اگر چنین بود، آمازون احتمالاً از اعتبار دادن به بیت کوین اجتناب می کرد یا بازار بزرگ خود را به روی رقیب باز می‌کرد. آمازون قبلاً سکه های آمازون را در سال 2013 برای بازی ها، برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای راه اندازی کرده بود.

 
 

روش های خرید از آمازون با استفاده از بیت کوین

 

پرداخت از طریق برنامه BitPay


BitPay یک برنامه پرداخت ارزدیجیتال است که رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و... را برای خرید از سایت ها ارائه می دهد.BitPay  یک کیف پول بیت کوین است که نسبت به صرافی های آنلاینی مانند کوین بیس برتری دارد. مزیت BitPay امنیت بالای آن است زیرا دارایی های شما در دستگاه خودتان باقی می ماند واگر هک شود از بین نمی‌رود.
 

Crypto.com

 

 Crypto.comامکان سرمایه گذاری با انواع ارزهای دیجیتال را هم فراهم می‌کند. مزیت این سایت نه‌تنها در آمازون بلکه در بازارهای دیگر مثل eBay و والمارت هم می توان به خرید با ارزهای دیجیتال پرداخت. این شرکت یک ویزا کارت با ۸ درصد پاداش بازپرداخت نقدی ارائه می‌دهد .پرداخت در آمازون با کارت Crypto.com مانند سایر کارت‌های اعتباری است.
 

نحوه خرید از گیفت کارت آمازون با استفاده از بیت کوین

 

اگرچه آمازون خرید مستقیم با بیت کوین را قبول نمی کند، اما کارت هدیه را می‌پذیرد.
یکی دیگر از روش‌های خرید از آمازون خرید گیفت کارت با استفاده از بیت کوین است شما از طریق گیفت کارت، هزینه سبد خرید خود را در آمازون پرداخت می‌کنید. کارت‌های هدیه دیجیتال آمازون دقیقاً مانند دلار آمریکا عمل می‌کنند و می‌توانند برای همه خریدهای محصول اعمال شوند. برخی از کارت هدیه، مانند eGifter.com، Spectrocoin به شما امکان پرداخت بیت کوین از طریق کارت‌های دیجیتال را ارائه می دهند. این فرآیند یک مرحله کوچک و هزینه اضافه می‌کند، اما سریع ترین راه حل برای گزینه مستقیم آمازون است.
 
 

سایت Spectrocoin

 

سایت Spectrocoin خدمات مختلفی را در مورد ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها خرید گیفت کارت با بیت کوین است. مزیت این سایت به دلیل دریافت کمترین کارمزدهای ممکن هنگام خرید است که همین امر باعث وجود کاربران زیادی برای استفاده از این سایت شده است.
 

پلتفرم eGiftCards24

 

یکی دیگر از راه‌های خرید گیفت کارت آمازون به وسیله بیت کوین پلتفرمeGiftCards24 است که دارای محدودیت‌ها و کارمزد بیشتری نسبت به Spectrocoin است.
 

افزونه مون Moon


با نصب افزونه وب جدیدی که به تازگی منتشر شده است، می‌توان  با ارزهای دیجیتال برتر بازار یعنی بیت کوین، اتریوم و لایت کوین از فروشگاه آمازون خرید کنید.
محبوب‌ترین روش برای خرید از آمازون با بیت کوین استـارتاپ مون Moon است که از طریق استـارت آپ جدید به نام مون Moon شما می توانید مبلغ خریدهای خود را در بستر شبکه لایتنینگ پرداخت کنید. جالب است بدانید استـارت آپ مون، تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای رایج بدون کسر کارمزد از کاربر را دارا است. خدمات مون در حال حاضر تنها در ایالات‌ متحده قابل دسترسی است، اما طبق برنامه‌های مون به زودی امکان انجام این پرداخت‌ها در بخش‌های دیگر جهان نیز ایجاد خواهد شد. افزونه مون برای مرورگرهای گوگل کروم (Chrome)، اپرا (Opera) و بریو (Brave) قابل دسترس است.
امکان خرید از آمازون با استفاده از هر یک از کیف پول‌هایی که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می‌کنند برای شما وجود دارد. " الکتروم "یکی از این کیف پول‌هاست که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از تراکنش‌های آنی آن در شبکه لایتنینگ بهره ببرید. شما همچنین می توانید با استفاده از اتصال این افزونه به حساب کاربری خود در صرافی کوین بیس ( CoinBase ) می توانید خریدهای خود در آمازون را با استفاده از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پرداخت کنید.
 
کد مطلب: 68681
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام