۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹

سرفه‌های اندرویدی‌ها توسط گوگل رصد می‌شود!

ایتنا - به زودی گوگل خرخرکردن یا سرفه کاربر را در خواب ردیابی می کند. این غول جستجو مشغول توسعه دو ویژگی برای موبایل‌های پیکسل و اندروید است. 
سرفه‌های اندرویدی‌ها توسط گوگل رصد می‌شود!

به زودی گوگل خرخرکردن یا سرفه کاربر را در خواب ردیابی می کند. این غول جستجو مشغول توسعه دو ویژگی برای موبایل‌های پیکسل و اندروید است.
 از سوی دیگر وب سایت9to5Google کدهای نصب فایل در اپلیکیشن Google Health Studies را رصد کرده است.

اکنون مشخص شده این شرکت مشغول انجام آزمایشی به نام«جمع آوری اصوات خواب» است که فعلا فقط برای کارمندان گوگل اجرا می شود.

به گزارش ایتنا از مهر، گوگل در این باره اعلام کرد: برای شرکت در این تحقیق فرد باید یک کارمند تمام وقت گوگل با موبایل اندروید باشد. شرایط محیطی لازم برای انجام این تحقیق آن است که فرد هنگام شرکت در این آزمایش باید در اتاقی بخوابد که هم اتاقی وی از شرکت های رقیب گوگل نباشد.

این شرکت آمریکایی سعی دارد با انجام این آزمایش داده های مورد نیاز برای ایجاد قابلیت های پیشرفته و الگوریتم هایی فراهم کند که در اندروید ارائه می شوند.
 
قابلیت رصد سرفه و خرخر احتمالا به عنوان ویژگی های ردیابی خواب برای کاربران عرضه می شود. گوگل اعلام کرد این قابلیت با توجه به حفظ حریم خصوصی و نگهداری داده ها در دستگاه فعال می شود. این بدان معنا است که داده های جمع آوری شده به طور ایمن فراوری و داخل دستگاه ذخیره می شوند.

درحال حاضر هنوز مشخص نیست سرفه و ردیابی خرخر به عنوان یک ویژگی مخصوص پیکسل عرضه می شوند یا در تمام دستگاه های اندروید وجود خواهند داشت. این ویژگی به خصوص برای افرادی که با آپنه خواب دست و پنجه نرم می کنند، مزایای بسیاری دارد.
کد مطلب: 68677
برچسب ها: گوگل اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما


ohohl
feedback
Netherlands
یعنی شنود میزاره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام