۰
plusresetminus
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵

تعرفه‌های پستی گران شد

ایتنا - فعالان کسب و کارهای اینترنتی که کالاهای خود را از طریق پست ارسال می‌کنند، از افزایش حدود ۶۰ درصدی تعرفه‌های پستی خبر می‌دهند.
تعرفه‌های پستی گران شد

فعالان کسب و کارهای فضای مجازی که برای ارسال کالاهای خود از پست استفاده می کنند، از افزایش تعرفه های پستی در آخرین روز کاری هفته جاری خبر می دهند. 

 این در حالی است که هنوز خبر رسمی از سوی وزارت ارتباطات و اعلام نشده و جدول تعرفه ای جدیدی برای خدمات پستی توسط شرکت پست اطلاع رسانی نشده است.

براساس گزارش مردمی، حدود ۶۰ درصد به نرخ های قبلی تعرفه خدمات پستی اضافه شده است.

به گزارش ایتنا از فارس، پیش از این، وزارت ارتباطات با پیشنهاد شرکت پست مبنی بر افزایش حدود ۶۷ درصدی تعرفه های پستی موافقت کرده بود که اجرای این تصمیم در انتظار موافقت دولت بود. کاربران فارس من هم با ثبت سوژه ای در این باره، افزایش بدون اطلاع تعرفه های پستی را گزارش کرده اند.

کاربران در توضیح این گلایه نوشته اند: افزایش بدون اطلاع قبلی و یکدفعه تمام کسب و کارهای آنلاین، مانع بزرگی پیش روی کسب و کارهای خانگی و تولیدی‌های کوچک است که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش محصولات می‌کنند. زیرا قیمت محصول با قیمت ارسال برابر خواهد شد و تولیدکننده خرد چاره‌ای جز افزایش قیمت محصول نخواهد داشت.
کد مطلب: 68668
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام