۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۰

یوتیوب در روسیه مسدود نمی‌شود

ایتنا - وزیر توسعه دیجیتال روسیه روز سه‌شنبه گفت این کشور قصد ندارد یوتیوب را مسدود کند و اذعان داشت که چنین اقدامی احتمالا باعث آسیب دیدن کاربران روسی خواهد شد و بنابراین باید از آن اجتناب شود.
یوتیوب در روسیه مسدود نمی‌شود

روسیه اکثر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی خارجی را مسدود کرده، اما علیرغم بارها جریمه و تهدید علیه یوتیوب به دلیل حذف نکردن محتوایی که مسکو غیرقانونی می‌داند و اعمال محدودیت برای دسترسی به برخی رسانه‌های روسی در یوتیوب، از فیلترکردن این سرویس میزبانی ویدیو خودداری کرده است.

به گزارش ایتنا از فارس، یوتیوب با حدود 90 میلیون کاربر ماهانه در روسیه بسیار محبوب است و نقش مهمی در اقتصاد دیجیتال این کشور ایفا می کند. اگرچه روسیه نسخه‌های داخلی سایر شبکه‌های اجتماعی را راه اندازی کرده است، اما یک جایگزین مناسب برای یوتیوب در این مقیاس هنوز طراحی نشده است.

ماکسوت شادایف، که وزیر ارتباطات و رسانه های جمعی نیز هست، در یک انجمن آموزشی گفت: ما قصد نداریم یوتیوب را ببندیم. مهمتر از همه، وقتی چیزی را محدود می کنیم، باید به وضوح مطمئن شویم که کاربران ما متضرر نمی شوند. رقابت موتور پیشرفت است و مسدود کردن یک اقدام افراطی است.
کد مطلب: 68572
برچسب ها: یوتیوب روسیه
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام