۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲

چطور بيت كوين بخريم؟

برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه با تکیه بر بررسی‌های انجام شده، صرافی کوین کده را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. مجموعه کوین‌کده یک پلتفرم ایرانی معاملات ارزهای دیجیتال می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته و همه‌روزه از کاربران پشتیبانی می‌کند.
چطور بيت كوين بخريم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



پس از اینکه با بیت کوین آشنا شدید، گام بعدی آموزش نحوه خرید بیت کوین است. همانطور که می‌دانیم بیتکوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که شکل فیزیکی ندارد. از این رو برای خرید بیت کوین احتیاجی به مراجعه حضوری نبوده و این کار را می‌توان به صورت آنلاین و از طریق اینترنت به انجام رساند. لازم به ذکر است که بیتکوین تا هشت واحد اعشار قابل تقسیم است، از این رو احتیاجی نیست که به طور حتم یک واحد کامل آن را خریداری نمود.
کریپتوکارنسی مذکور را می‌توان از راه‌های مختلفی مثل گروه‌های تلگرامی، گروه‌های واتساپی یا از افراد حقیقی خریداری کرد؛ اما امن‌ترین روش، خرید مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر می‌باشد. با در نظر گرفتن تراکنش‌های نیمه‌ناشناس بیت کوین، خرید ارز مذکور از طریق شبکه‌های اجتماعی و اشخاصی که شناخت و اطلاعات کافی راجع‌به آن‌ها ندارید پر خطر بوده و در صورت هرگونه کلاهبرداری، پیگیری‌های قضائی بعدی بسیار دردسرساز خواهند بود. چنانچه ساکن ایران هستید و قصد خرید کریپتوکارنسی و استعلام قیمت بیت کوین را دارید، پیشنهاد می‌شود به وب‌سایت یک صرافی ایرانی معتبر مراجعه کرده و با استفاه از کارت بانکی خود به طور مستقیم اقدام به خرید رمزارزهای گوناگون کنید. اگر مقیم خارج ایران هستید می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی اقدام به خرید از یک صرافی خارجی کنید.
 

امن‌ترین روش خرید بیت کوین


همانطور که ذکر شد، امن‌ترین روش خرید کریپتوکارنسی بیت کوین مراجعه به وب‌سایت یک صرافی معتبر است. برای خرید کریپتوکارنسی بیت کوین از صرافی می‌بایست چند گام ساده را طی کنید:
   - کیف پول بیت کوین را نصب کنید
   - به دنبال یک صرافی معتبر بیتکوین باشید
   - در صرافی مذکور توسط مدارک شناسایی خود احراز هویت انجام دهید
   - در این مرحله اقدام به خرید بیت کوین کرده و آن‌ را در کیف پول خود دریافت نمایید
 

اهمیت نصب کیف پول بیت کوین


پیش از خرید کریپتوکارنسی بیت کوین باید بدانید که نیاز به جایی برای حفظ بیتکوین‌های خریداری شده دارید. کیف پول بیتکوین عملکردی مشابه حساب بانکی داشته و می‌توان از آن برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین استفاده نمود. کیف پول‌های بیت کوین دارای انواع مختلفی بوده و با نام‌های متنوع عرضه شده است. به طور خلاصه باید گفت که کیف پول‌های بیتکوین نرم‌افزارهای رایگانی هستند که به آسانی روی گوشی‌های موبایل یا کامپیوترهای شخصی نصب می‌شوند. البته ناگفته نماند که برخی از کیف پول‌های بیت کوین تحت وب بوده و می‌توان به کمک مرورگرهای اینترنتی مثل کروم به آن‌ها متصل شد. در کنار کیف پول‌های نرم‌افزاری، کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز وجود دارند که از امنیت بالاتری برخوردار هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری را می‌توان به صورت فیزیکی خریداری نمود.

 

کیف پول نرم‌افزاری تراست والت (Trust Wallet) می‌تواند برای شروع گزینه مناسبی باشد. لازم به ذکر است که کیف پول تراست والت بیشترین تعداد نصب در بین تمام کیف پول‌ها را داشته و تنها برای موبایل در دسترس می‌باشد. توصیه می‌شود به طور حتم کیف پول‌ها و نرم‌افزارهای مربوطه را از منابع معتبر و رسمی دانلود کنید. چرا که نرم‌افزارهای دانلود شده از منابع غیر رسمی ممکن است حاوی بدافزار باشند و ارزهای شما را تهدید کنند. برای دریافت بیت کوین و سایر رمز ارز ها مانند قیمت سند باکس می‌بایست آدرس کیف پول بیتکوین خود را هنگام خرید ارائه نمایید. لازم به ذکر است که آدرس بیتکوین یک رشته متنی همانند شماره حساب بانکی بوده که داخل کیف پول در قسمت (Receive) قابل مشاهده است.
 

چگونه صرافی معتبر جهت خرید بیت کوین را پیدا کنیم؟


پس از انتخاب و نصب کیف پول بیتکوین نوبت به پاسخ این پرسش می رسد که چطور بيت كوين بخريم و چگونه یک فروشنده معتبر پیدا کنیم؟ برای پیدا کردن فروشندگان معتبر می‌توانید از اشخاص حقیقی پرس و جو کرده یا در اینترنت جستجو کنید. توجه داشته باشید که در این حوزه کلاهبرداری‌های زیادی رخ می‌دهد، از این رو توصیه می‌شود بیت کوین را از یک صرافی معتبر خریداری نموده و به افراد مختلف در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنید. چنانچه ساکن ایران هستید و قصد خرید بیت کوین را دارید، بهتر است بدانید که خرید مستقیم بیتکوین با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شود. تنها کافی است عبارت کلیدی «خرید بیت کوین» را در گوگل جستجو کرده و به لیست بلندی از وب‌سایت‌های صرافی ایرانی دسترسی پیدا کنید.
 

به طور معمول وب‌سایت‌های صفحه اول نتایج گوگل معتبر بوده و تنها از لحاظ قیمت و کیفیت خدمات با یک‌دیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال یک صرافی می‌تواند نسبت به صرافی‌های دیگر نقدشوندگی بالاتری داشته باشد. پیشنهاد ما این است که تنها به گوگل اتکا نکرده و پیش از خرید بیت کوین از اعتبار صرافی مطمئن شوید.
نکته: توصیه می‌شود برای بررسی اعتبار یک صرافی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت آن را مد نظر قرار دهید.
برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه با تکیه بر بررسی‌های انجام شده، صرافی کوین کده را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. مجموعه کوین‌کده یک پلتفرم ایرانی معاملات ارزهای دیجیتال می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته و همه‌روزه از کاربران پشتیبانی می‌کند.
در صرافی مذکور امکان خرید و فروش رمز ارز در تمامی ساعات شبانه روز وجود داشته و همچنین تسویه ریالی و ارزی کاربران با بالاترین سرعت ممکن انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این صرافی از ۳۵۰ نوع رمز ارز متنوع پشتیبانی می‌کند. در پلتفرم مذکور امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال فراهم بوده و همچنین کاربران می‌توانند رمزارزهای خود را بدون محدودیت در این صرافی به فروش رسانند. از دیگر ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال کوین کده می‌توان به پشتیبانی از شبکه TRC20، ERC20، BEP2 و BEP20 و همچنین ریال اشاره نمود. ناگفته نماند که مجموعه نامبرده به سیستم احراز هویت چندمرحله‌ای نیز مجهز شده است.
 

مزایای وب‌سایت کوین کده


خرید بیت کوین از وب‌سایت مذکور سه مزیت اصلی را به همراه دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد:
۱. در صرافی نامبرده کارمزد تمامی معاملات صفر می‌باشد.
۲. رابط کاربری در وب‌سایت این صرافی بسیار ساده و راحت است.
۳. تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده توسط این صرافی بالا می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و خرید بیت کوین می‌توانید به آدرس https://coinkade.com/ مراجعه کرده و لذت خرید و فروش امن و استفاده از خدمات باکیفیت بهترین صرافی ایرانی بیت کوین را تجربه کنید.

 
کد مطلب: 68563
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام