۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۰

مایکروسافت نصب ویندوز 11 را برای کاربران جدید سخت‌تر می‌کند

ایتنا- مایکروسافت در جدیدترین ساخت ویندوز 11 کاربران ویندوز 11 پرو را مجبور می‌کند که یک حساب کاربری مایکروسافت ایجاد کرده و در هنگام نصب این سیستم عامل به اینترنت وصل باشند.
مایکروسافت نصب ویندوز 11 را برای کاربران جدید سخت‌تر می‌کند
مایکروسافت در جدیدترین ساخت ویندوز 11 کاربران ویندوز 11 پرو را مجبور می‌کند که یک حساب کاربری مایکروسافت ایجاد کرده و در هنگام نصب این سیستم عامل به اینترنت وصل باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، مایکروسافت در ویندوز اینستایدر ساهت 22616 هشدار داده بود که به زودی نیاز به اتصال به اینترنت و ساخت حساب کاربری مایکروسافت برای نصب ویندوز 11 پرو اجباری می‌شود.
 
با این حال به نظر می‌رسد که این اجبار بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد اعمال شده است و تنها کاربران نسخه Enterprise ویندوز 11 میتوانند بدون اتصال به اینترنت و داشتن حساب کاربری این سیستم عامل را نصب کنند.
 
اگرچه دلایل داشتن حساب کاربری مایکروسافت و مزایای آن بسیار زیاد است اما در هر صورت اضافه شدن یک اجبار جدید به نیازمندی‌های نصب ویندوز 11 این سیستم عامل را از دسترس افراد بیشتری خارج نگه خواهد داشت. همچنین بسیاری از افراد با ارائه اطلاعات خود از همان ابتدای نصب ویندوز 11 به مایکروسافت چندان راحت نیستند.
 
 
 
خوشبختانه هنوز برای کسانی که به دنبال به روز رسانی یا نصب ویندوز 11 پرو بدون حساب کاربری مایکروسافت هستند هنوز امیدی وجود دارد. کاربران از زمان عرضه ساخت 22616 متوجه شدند که اگر در هنگام ورود به حساب کاربری مایکروسافت عبارت‌های اشتباه را پر کنید و پس از هشداری که به شما داده می‌شود گزینه Next را بزنید، از این مرحله عبور خواهید کرد.
 
گزارش‌های به دست آمده از AdDuplex که ساخت‌های مورد استفاده از ویندوز 10 و 11 کاربران را نشان می‌دهد، حاکی از آن است که میزان پذیرش ویندوز 11 بسیار کم شده است. در همین راستا افزودن یک مانع جدید سر راه کاربرانی که قصد نصب و استفاده از این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت را دارند، قدمی فکر نشده به نظر می‌رسد.
 
همانطور که می‌دانید نیازمندی سیستمی TMP 2.0 ویندوز 11 موجب شده است که شمار زیادی از کاربران نتوانند این سیستم عامل را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. در چنین شرایطی سخت‌تر کردن مراحل نصب ویندوز 11 هیچ معنایی جز عدم تمایل مایکروسافت به گسترده‌تر کردن اکوسیستم خود نخواهد داشت.
کد مطلب: 68544
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام