کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرکز تعمیر و ریکاوری هارد غرب تهران

26 ارديبهشت 1401 ساعت 13:49

ایمن هارد که مجهز ترین مرکز تعمیر و ریکاوری هارد غرب تهران میباشد و یکی از سریع ترین مراکز بازیابی اطلاعات در ایران است که همیشه سعی بر این دارد که اطلاعات را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از بزرگ ‌ترین چالش های قرن جدید، از بین رفتن دیتاها می باشد. ممکن است به صورت اتفاقی عکس و فیلم های خاطره انگیز شما حذف گردد. ما به عنوان یک کارشناس به شما اطمینان خاطر می دهیم که مرکز ایمن هارد با هزینه مناسب و در کمترین زمان، تمام فایل های حذف شده شما را بازیابی می کند.
 یکی از مراکز قوی در این زمینه، مرکز ایمن هارد است. این مجموعه که با مدیریت جناب آقای مهندس آرین آرمیون می باشد و تمام قطعاتی که وارد این مجموعه میشود تحت نظارت کامل ایشان کار میشود. این مرکز به دستگاه های بروز برای بازیابی اطلاعات مجهز می باشد. این مرکز تجربه زیاد در علم تخصصی تعمیر هارد با گارانتی دارد و همچنین در چند دقیقه می تواند ریکاوری هارد فرمت شده را انجام بدهد. جالب است بدانید که این مرکز به دستگاه PC3000 نیز مجهز می باشد. همانطور که می دانید بازیابی اطلاعات کاری تخصصی می باشد که از حساسیت برخوردار می باشد. چرا که ممکن است به علت عدم تخصص، اطلاعات شما برای همیشه پاک گردد.

 متاسفانه امروزه برخی از افراد سودجو، که هیچ گونه تخصصی در این زمینه ندارند. از اطلاعات افراد سوء استفاده می کنند و همچنین مشتریان به علت آشنا نبودن هزینه هایی زیادی به این سودجو ها پرداخت می کردند و این شرکتها یا مغازه ها تحت عنوان ورودی اولیه ، هزینه ویزیت حافظه شما ، هزینه خرید قطعات و غیره از شما وجوه مختلفی را درخواست می نمایند و در آخر نه اطلاعاتی برای شما بازگردانده می شود و نه هزینه دریافتی را باز می گردانند  و لذا در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز ریکاوری و بازیابی اطلاعات در غرب تهران را به شما معرفی کنیم. امروزه تقریبا در هر منطقه از تهران یک شرکت ریکاوری اطلاعات وجود دارد که هر روز به تعداد این مراکز بازیابی افزوده می گردد. با این وجود تعداد کمی از این مراکز تجربه و مهارت کافی دارند و قادر به ریکاوری اطلاعات شما می باشند. مرکز ایمن هارد یکی از موفق ترین مرکز بازیابی اطلاعات در این منطقه می باشد که با بروز ترین دستگاه ها، پروژه های بازیابی را انجام می دهد. در این مرکز تکنسین های موفق که در امر بازیابی مجرب هستند نیز وجود دارند.
 
اولین نکته این است که زمانی که متوجه از دست رفتن اطلاعات خود شدید بلافاصله برای ریکاوری اطلاعات حافظه خود اقدام کنید؛ چرا که چه میزان مدت زمان بیشتری از پاک شدن فایل‌های شما بگذرد بدلیل بازنویسی اطلاعات یا اوررایت امکان ریکاوری اطلاعات کمتر می‌شود.
توصیه مهم :
توجه داشته باشید در صورتی که اطلاعات شما مهم است بعد از پاک شدن اطلاعات به هیچ عنوان فایل جدیدی روی هارد نریزین چون هرگونه فایل جدید ممکن است بخشی از اطلاعات قبلی رو غیر قابل ریکاوری کند.
توصیه مهم تر : اگر اطلاعات شما است سعی کنید از نرم افزار های ریکاوری استفاده نکنید چرا که کار با این نرم افزار ها حتما نیاز به مشاوره با کارشناسان ریکاوری دارد و کوچکترین کار اشتباه باعث از بین رفتن اطلاعات میشود.
و در صورتی که هارد شما دچار خرابی های نرم افزاری ، فریموری و سخت افزاری شده باشد باعث میشود که به هارد فشار بیش از اندازه بیاورد و هارد دچار خرابی بیشتر شود. در نتیجه توصیه میکنیم که از نرم افزار های رایگان برای ریکاوری استفاده نکنید
ایمن هارد ، مرکز تعمیر و ریکاوری هارد غرب تهران میباشد که دارای بروز ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در دنیا میباشد که کار ریکاوری هارد شما را به امن ترین شکل ممکن انجام میدهد.
 


برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ریکاوری هارد و یا تعمیر هارد در شرایط مختلف توصیه میکنیم به این مطلب مفید که در وبسایت ایمن هارد گذاشته شده ، مطالعه بفرمایید.
 

امنیت اطلاعات در ریکاوری هارد


امنیت اطلاعات در ریکاوری هارد حرف اول را میزند چون ممکن است درون هارد اکسترنال یا اینترنال و یا هر حافظه دیگری اطلاعات شخصی و یا سازمانی باشد به همین دلیل پیدا کردن یک مرکز معتمد و کار درست برای ریکاوری اطلاعات بسیار کار سختی است که مجموعه ایمن هارد با اخذ مجوز های لازم و سابقه درخشان خود از سال 93 به کار تخصصی بازیابی اطلاعات پرداخته و امین مردم و همکاران است.
 

سریعترین مرکز ریکاوری هارد


ایمن هارد که مجهز ترین مرکز تعمیر و ریکاوری هارد غرب تهران میباشد و یکی از سریع ترین مراکز بازیابی اطلاعات در ایران است که همیشه سعی بر این دارد که اطلاعات را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهد.
 

پاسخگویی در ریکاوری هارد


در برخی از مراکز حتی با چندین بار تماس و یا مراجعه حضوری هم نمیتوانید با کارشناس هارد خود صحبت کنید اما یکی از خوبی هایی که این شرکت دارد میتوانید در هر ساعتی از تایم کاری بصورت مستقیم با کارشناس ریکاوری هارد صحبت کنید و از وضعیت هارد و کارهای انجام شده اطلاع پیدا کنید.
 

پیگیری کارشناسان


پیگیری کارشناسان این مجموعه بسیار خوب است و اگر هارد شما نیاز به قطعه داشته باشد و یا حتی نیاز به هارد مشابه داشته باشید کارشناسان این مجموعه به سرعت پیگیری قطعه شما را انجام میدهند و در انبار مجموعه ، و از تمام کسانی که در ایران کار هارد انجام میدهند و یا حتی از خارج از کشور هم پیگیری های لازم را انجام میدهند تا مشتری با خیال راحت به اطلاعات مورد نظر دسترسی دوباره پیدا کند.

 
 

از خدمات تخصصی ایمن هارد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ریکاوری هارد اکسترنال
ریکاوری هارد اینترنال
ریکاوری  SSD
ریکاوری   HDD
ریکاوری هارد لپتاپ
ریکاوری هارد سرور و رید
ریکاوری هارد دوربین مداربسته
ریکاوری فلش و مموری
ریکاوری  مموری دوربین های دیجیتال
ریکاوری مموری گوشی موبایل
مرکز تعمیر و ریکاوری هارد غرب تهران | Recoveryhard.ir 

 


کد مطلب: 68532

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68532/مرکز-تعمیر-ریکاوری-هارد-غرب-تهران

ايتنا
  https://www.itna.ir