۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲

خرید و فروش پولکادات از طریق کیف پول من چگونه است؟

کیف پول من یک سایت بسیار معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی است که زمینه معامله و ذخیره بیشتر از 1500 رمزارز را برای کاربران فراهم می‌کند.
خرید و فروش پولکادات از طریق کیف پول من چگونه است؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



رمزارز پولکادات از انواع ارزهای دیجیتال جدیدی است که در طول مدت زمان بسیار کم، توانسته بین 10 ارز برتر در بازار رمزارزهای دیجیتالی قرار بگیرد. با توجه به اهداف و مزایایی که این رمزارز دارد و از طرفی آینده بسیار خوش‌بینانه آن، کاربران زیادی جذب پولکادات شده‌اند. اگر شما هم تصمیم به استفاده از ارز دیجتال پولکادات گرفته‌اید، با ما همراه باشید.
 

پولکادات با چه هدفی روانه بازار شده است؟


پولکادات (Polkadot)، به صورت مختصر DOT، یک نوع رمزارز یا کریپتوکارنسی است؛ این رمزارز به منظور آسان شدن انتقال داده‌ها وارد بازار ارز دیجیتال‌ها شده است. پیرو این هدف، بیشتر بلاک‌چین‌ها را به صورت گسترده، به یکدیگر متصل کرده و موجب تعامل‌پذیری آن‌ها می‌شود. دات در مدت زمان کوتاهی نظر بیشتر معامله‌گران را به خود جلب کرده است؛ چراکه پولکادات، به صورت یک توکن بومی بوده که سه هدف را دنبال می‌کند. انجام عملیات و حاکمیت شبکه و ایجاد پاراچین یا زنجیره‌های موازی از اهداف عرضه این رمزارز هستند.
https://kifpool.me/wallet/polkadot-DOT
پولکادات را بیشتر به عنوان نسل بعدی وب (Web3) می‌شناسند؛ یعنی این رمزارز به وجود آمده تا انحصاری بودن اینترنت را در هم شکند و راهی برای قرار دادن اینترنت در اختیار کاربران است.
پولکادات از چهار مولفه اصلی پیروی می‌کند؛ ریلی چین که به عنوان زنجیره اصلی پولکادات شناخته می‌شود، همه بلاک‌چین‌های مجزا به آن متصل می‌شوند. پاراچین، یعنی زنجیره‌های موازی که می‌توانند با پردازش تراکنش‌ها به صورت موازی، راه حلی برای از بین بردن مشکل مقیاس‌پذیری باشند. پاراترد، خیلی شبیه به پاراچین بوده ولی بر مبنای اقتصادی بودن است. پل‌ها نیز در واقع به پارتردها و پاراچین‌ها امکان اتصال بلاک‌چین‌هایی مانند اتریوم را فراهم می‌کنند.
از دیگر ویژگی‌های پولکادات، تراکنش‌های کراس چین (Cross Chain) است، یعنی قابلیتی برای یکپارچه‌سازی محسوب می‌شود؛ به عبارتی، پشتیبانی از انتقال ارز بین بلاک‌چین‌های مختلف است. همچنین پولکادات بدون نیاز به هاردفورک می‌تواند از انواع به روزرسانی‌ها پشتیبانی کند. به طور کلی، پولکادات برای رفع مشکلات بلاک‌چین در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آمده است.
 
 

خرید و فروش پولکادات چگونه انجام می‌شود؟


خرید، ذخیره و فروش رمزارز پولکادات، دقیقا مشابه سایر ارزهای دیجیتالی انجام می‌گیرد. برای خرید پولکادات، به دو روش می‌توانید اقدام کنید؛ روش اول اینکه، از طریق تبدیل ارزهایی مانند بیت کوین، تتر و غیره، صاحب پولکادات شوید. روش دوم هم برای کسانی مناسب است که هیچ رمزارزی ندارند و برای اولین بار تصمیم به خرید ارز دیجیتالی گرفته‌اند.
اگر از دسته دوم هستید، ابتدا باید یک صرافی آنلاین بسیار معتبر را جست‌وجو کنید. اگر بخواهید از صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی استفاده کنید، ممکن است بنا به محدودیت‌ها و شرایطی که در کشور حاکم است، به هنگام خرید و فروش ارز دچار مشکل شوید. بنابراین پیشنهاد ما این است که از کیف پول‌ها و سایت‌های معتبر ایرانی استفاده کنید.
صرافی آنلاین کیف پول من یک بستر امن برای ذخیره رمزارزها است؛ برای اینکه بتوانید در این صرافی به مبادلات خود بپردازید، لازم است که با دادن نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره همراه و یک رمز قوی، برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام کنید. با ارسال شماره و ایمیل، کد یا لینکی برای شما ارسال خواهد شد، که برای تایید حساب کاربری شما است.
بعد از ثبت نام به احراز هویت نیاز دارید؛ در صورت احراز هویت، خرید ارز در طول روز بدون محدودیت خواهد بود، در غیر این صورت، حداکثر دو یا سه بار در طول روز می‌توانید به خرید رمزارز بپردازید. برای فروش بدون احراز هویت هیچ محدودیتی وجود ندارد.
بعد از احراز هویت، به راحتی می‌توانید از طریق روش‌هایی که گفته شد، ارز دیجیتالی پولکادات را خریداری نمایید. برای اینکار لازم است، حساب ریالی خود را شارژ کرده و به صورت مستقیم خرید کنید، یا از طریق داشتن یکی از رمزارزها، ارز پولکادات را خریداری نمایید.
برای فروش هم، آن میزان ارزی را که می‌خواهید به فروش برسانید، در سایت کیف پول من ثبت سفارش می‌کنید؛ پس از اینکه سفارش شما برای فروش تکمیل شد، معادل ارزش رمزارز، به صورت ریالی در حساب کاربری شما در کیف پول من وجه واریز می‌شود. بعد از این مرحله شما می‌توانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.
 

نکاتی که به هنگام معامله پولکادات باید به آن‌ها توجه کرد.


به هنگام خرید و فروش رمزارز پولکادات، باید توجه کنید که کیف پول انتخابی شما از شبکه BEP2 پشتیبانی کند. کیف پول‌ها می‌توانند نرم افزاری یا سخت افزاری باشند. آنچه که مهم محسوب می‌شود، امنیت کیف پول است. بنابراین کیف پول من با امنیت بسیار بالا و به دلیل پشتیبانی از شبکه BEP2 بسیار مناسب برای خرید، ذخیره و فروش پولکادات به شمار می‌رود.
در نظر داشته باشید که کمترین مقداری که برای خرید و فروش رمزارز در کیف پول در نظر گرفته شده به میزان پانصد هزار تومان است. همچنین معاملات در این صرافی آنلاین، تا سقف 500 میلیون تومان می‌تواند انجام گیرد.
مدت زمانی که طول می‌کشد تا تایید شناسه تراکنش یا به عبارتی txid در شبکه بلاک‌چین انجام گیرد، در بازه یک دقیقه الی چهل و هشت دقیقه است؛ بنابراین توصیه می‌شود که در طول این مدت زمان برای تایید شناسه، صبر کنید.
بعد از هر تراکنشی که انجام می‌گیرد، کارمزدی نیز نسبت به معاملات انجام شده، کسر می‌شود؛ بعد از کسر کارمزد، مبلغی را که می‌خواهید به حساب بانکی شما واریز شود، تا یک روز پس از انجام تراکنش و تا ساعت 17، عمل واریزی انجام می‌شود. در ضمن، در روزهای تعطیل رسمی، هیچ گونه تسویه حسابی امکان ندارد.
 

آیا کیف پول من برای ذخیره پولکادات مناسب است؟


در این مطلب، به نحوه خرید و فروش رمزارز پولکادات پرداخیتم. مهم‌ترین نکته‌ای که در مبادلات ارزهای دیجیتال باید در نظر گرفته شود، امنیت صرافی و سایتی است که کاربر برای معاملات خود انتخاب می‌کند. برای اینکه کیف پولی را برای خرید و فروش پولکادات انتخاب کنید، دو راه وجود دارد؛ صرافی‌های خارج از کشور یا سایت‌های معتبر ایرانی که از ارز پولکادات پشتیبانی می‌کنند.
همان طور که گفته شد، بنا به مشکلاتی که در هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در سایت‌های خارجی ممکن است با آن‌ها مواجه شوید، بهتر است از کیف پول‌های ایرانی استفاده کنید. کیف پول من یک سایت بسیار معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی است که زمینه معامله و ذخیره بیشتر از 1500 رمزارز را برای کاربران فراهم می‌کند. این کیف پول، با تعرفه صفر درصدی فعالیت کرده و با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت کاربران است.
https://kifpool.me/blog
https://polkadot.network/
 
 
کد مطلب: 68500
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام