۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

خرید دوج کوین یکی از سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در بازار جهانی کریپتو به شمار می‌رود به طوری که شما می‌توانید خریدهای خود را با دوج کوین انجام دهید.
سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر سودهای بسیاری برای هولدرهای خود داشته‌اند به طوری که با خرید دوج کوین سطح زندگی برخی افراد چندین سطح بهبود پیدا کرده است، با سرمایه‌گذاری‌های کوچکی بر روی ارزهای مناسب که فاندامنتال قوی دارند، آینده خود را تضمین کنید.
 

بازدهی ارز دیجیتال در سال‌های اخیر


بازدهی ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار متفاوت باشد به طوری که بعضی ارزها روندی کاملاً متفاوت از بیت کوین دارند؛ ممکن است پس از خرید دوج کوین، در روزهای منفی بازار کریپتو، دوج کوین همچنان روندی صعودی داشته باشند، البته که روند صعودی به خیلی از عوامل بستگی دارد، مثل انتشار یک توییت در توییتر که نوید یک اتفاق بزرگ را به هولدرهای خود می‌دهد، مثلاً همکاری شرکت x با تیم polka dot؛ به همین دلیل بسیاری از ارزهای جدید سعی در همکاری با شرکت‌های معروف دارند. بازده هر ارز دیجیتال به دو فاکتور، تکنیکال و فاندامنتال بستگی دارد، به طور کلی اگر ارزی دارای فاندامنتال قوی باشد می‌توان آن را برای بلند مدت بدون سخت‌گیری‌های زیاد در مورد تکنیکال، خریداری کرد؛ اگر با وبسایت Glassnod آشنا باشید در این وبسایت اطلاعت ریز و دقیقی در مورد هر ارز خواهید یافت که در سرمایه‌گذاری به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان بیشتری هولد کنید و می‌تواند شما را در خرید دوج کوین در زمان مناسب یاری کند. خرید دوج کوین یکی از سرمایه‌گذاری‌های بر پایه فاندامنتال به حساب می‌آید البته که در تاریخ کنونی دارای تکنیکال مناسب است. شروع رشد صعودی ارزهای دیجیتال را می‌توان سال 2016 در نظر گرفت تا قبل از آن ارزهای دیجیتال به آن اندازه محبوب نبودند و یکی از عوامل این تغییر بزرگ را می‌توان توییت‌های مایکل سیلور دانست، او نرخ رشد طلا و بیت کوین را در یک نمودار آماری در قالب توییتی به مردم نشان داد.
 

سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها


خرید دوج کوین یکی از سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در بازار جهانی کریپتو به شمار می‌رود به طوری که شما می‌توانید خریدهای خود را با دوج کوین انجام دهید در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی یا حتی رزرو کردن هتل و حتی خرید ملک و ماشین در ایران، این موارد نشان دهنده اعتماد بالای مردم نسبت به دوج کوین است. خرید دوج کوین در ایران نیز منطقی است به دلیل آن که بستر ارزهای دیجیتال در ایران کم کم فراهم می‌شود، به طوری که قرار است در کیش بستر پذیرش ارزهای دیجیتال به جای پول فراهم شود تا با این روش محدودیت بانک‌های جهانی را دور بزنیم و به توریست‌های خارج از کشور خدمات عرضه کنیم. خرید دوج کوین، سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز به شمار می‌رود؛ دوج کوین دارای تیم موفق در زمینه ارزهای دیجیتال است که با نوآوری خود در الگوریتم بلاکچین سرعت تراکنش‌های خود را بالا برده است و آلودگی محیطی کمتری نسبت به ارزهای نسل اول همچون بیت کوین دارد، همکاری تیم تسلا و دوج کوین در ایجاد روندهای صعودی این ارز بی اثر نیست به طوری که ایلان ماسک دوج کوین را جایگزین بین کوین برای خرید ماشین‌های تسلا کرده است. در نتیجه خرید دوج کوین هم در ایران و هم در خارج از ایران، سرمایه‌گذاری منطقی به شمار می‌رود؛ به سبب داشتن مارکت بالای دوج کوین، تمایل سرمایه گذران به سرمایه‌گذاری در این ارز بالا رفته است.
 
 

مراحل ورود به بازار رمزارزها


اکنون که با این بازار مالی پر بازده آشنا شده‌اید، نوبت به مراحل ورود به این بازار و خرید دوج‌ کوین و یا سایر کوین‌های موجود در بازار است. برای ورود به این بازار شما نیاز به ساخت حساب در یک صرافی ارائه‌دهنده ارزهای دیجیتال دارید. شما برای اینکه بتوانید اقدام به خرید تتر و یا سایر رمزارزها کنید، نیاز به یک واسطه و یا فروشنده این ارزها دارید. سایت‌های صرافی آنلاین این واسطه هستند که ارزهای مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال خریداری کنید، نیاز به کیفی پولی دارید که در آن از رمزارزها پشتیبانی کند. به این منظور باید برای خود یک حساب کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید. سپس هر زمانی که دوج کوین یا سایر ارزها را از صرافی آنلاین خریداری کردید، حساب کیف پول ارز دیجیتال خود را به صرافی می‌دهید تا کوین خریداری شده توسط شما را به حساب شما واریز کنند.
 

انتخاب بهترین صرافی آنلاین


برای اینکه بهترین صرافی را برای ثبت‌نام و انتخاب کنید، باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشید. اولین از همه سعی کنید از صرافی‌های باسابقه و باتجربه خرید کنید. برای خرید ارز دیجیتال بهتر است سراغ صرافی‌های بروید که سال‌ها تجربه انجام این کار را داشته‌اند، زیرا این گونه صرافی‌ها در کمترین زمان و بدون ایجاد هیچ مشکلی این کار را برای شما انجام می‌دهند اما در سایت‌های نوپا این چنین نیست. همچنین حتماً دقت کنید که صرافی انتخابی شما دارای پشتیبانی شبانه روزی باشد تا در صورتی که سؤالی داشتید و یا مشکلی به وجود آمده بود، بتوانید با پشتیبانی سایت درمیان بگذارید و آن‌ها پاسخگو شما باشند. علاوه بر این‌ها بعضی از صرافی‌ها تمام ارزهای دیجیتال را ندارند و فقط از چند ارز محدود پشتیبانی می‌کنند، سعی کنید به سراغ صرافی‌هایی بروید که بیشتر ارزها را در بر بگیرد تا دست شما برای انتخاب و خرید ارز دیجیتال باز باشد. اوکی اکسچنج یکی از صرافی‌های آنلاین شناخته شده است که در این زمینه توانایی بسیار زیادی دارد.
 
 

ویژگی‌های صرافی اوکی اکسچنج


این صرافی سال‌ها است که در زمینه رمزارزها مشغول فعالیت می‌باشد و تجربه زیادی در این زمینه دارد. اوکی اکسچنج بیشتر از چهارصد نوع کوین را در سایت خود معامله می‌کند که آمار بسیار بالایی است. همچنین این سایت بیشتر از هفتاد پشتیبان دارد و در تمام طول شبانه روز آماده پاسخ گویی به کاربران خود است به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد حساب و خرید دوج کوین و دیگر ارزها است. آمار مشتریان سایت اوکی اکسچنج در پایین سایت نشان داده می‌شود. عدد مشتریان آن‌ها خود نشان دهنده کیفیت و اعتبار این سایت است. تاکنون آن‌ها بیشتر از یک میلیون مشتری در سایت خود داشته‌اند. این عدد را در دیگر سایت‌ها نمی‌توانید پیدا کنید. علاوه بر موارد ذکر شده این سایت آموزش‌های حرفه در این زمینه هم دارد که می‌توانید برای پیشرفت در این بازار از آن‌ها بهره‌مند شوید.
 

نتیجه‌گیری


بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر رونق است و فرصت خوبی برای رسیدن به سود می‌باشد. با خرید دوج کوین و دیگر کوین‌های از صرافی اوکی اکسچنج که یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین در این زمینه است، می‌توانید، سرمایه خود را افزایش دهید.
 
کد مطلب: 68499
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام