۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۴

آموزش: چگونه تبلیغات را در گوشی اندرویدی مسدود کنیم

ایتنا - در حالی که بسیاری از وب‌سایت‌ها به درآمد حاصل از نمایش و کلیک‌های بنر تبلیغاتی وابسته هستند، این یک واقعیت است که برخی از این تبلیغات می‌توانند بسیار آزاردهنده و در برخی موارد حتی مخرب باشند.
آموزش: چگونه تبلیغات را در گوشی اندرویدی مسدود کنیم

در حالی که بسیاری از وب‌سایت‌ها به درآمد حاصل از نمایش و کلیک‌های بنر تبلیغاتی وابسته هستند، این یک واقعیت است که برخی از این تبلیغات می‌توانند بسیار آزاردهنده و در برخی موارد حتی مخرب باشند.

برخی از تبلیغات توسط صفحات پاپ آپ سرکش ایجاد می شوند، در حالی که برخی دیگر به طور خودکار شروع به پخش کلیپ های ویدیویی یا صوتی می کنند. بسیاری دیگر به خاطر استفاده بیش از حد از منابع تلفن شما با انیمیشن های بیش از حد مقصر هستند. اگر بخواهید تبلیغات را در اندروید مسدود کنید چه باید کرد؟ خوشبختانه، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، و برای چند مورد از آن‌ها فقط باید چند تغییر تنظیمات در مرورگر وب کروم خود ایجاد کنید.

صفحات پاپ آپ و تبلیغات را در کروم مسدود کنید
اگر از کروم به‌عنوان مرورگر وب پیش‌فرض خود در تلفن اندرویدی خود استفاده می‌کنید، و بیشتر شما از این کار استفاده می‌کنید، باید بدانید که در سال 2018، گوگل اعلام کرد که کروم تمامی تبلیغات در وب‌سایت‌ها را در صورت استفاده از محتوای داخلی تمام صفحه مسدود می‌کند. سایت‌ها همچنین اگر به‌طور غیرمنتظره صداها را پخش کنند یا از انیمیشن‌های فلش‌شکن زیادی استفاده کنند، تبلیغات را در Chrome مسدود می‌کنند. با این حال، برخی از سایت‌ها هنوز از پنجره‌های بازشو برای تولید تبلیغات استفاده می‌کنند و خوشبختانه راهی برای مبارزه با آن‌ها در کروم وجود دارد. 

مسدود کردن تبلیغات، پنجره‌های بازشو و تغییر مسیرها در کروم:
1.    مرورگر کروم را باز کنید.
2.    روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
3.    روی تنظیمات ضربه بزنید.
4.    به قسمت تنظیمات سایت بروید و روی آن ضربه بزنید.
5.    به پاپ آپ ها بروید و تغییر مسیر دهید.
6.    مطمئن شوید که کلید روشن است.
7.    به بخش تنظیمات سایت برگردید.
8.    روی Ads ضربه بزنید.
9.    مطمئن شوید که کلید روشن است.
کد مطلب: 68496
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام