۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۴۴

روش ریست فکتوری کردن آیفون و پاکسازی تمام داد‌های آن

وقتی قصد فروش، معاوضه یا هدیه دادن آیفونتان به یکی از دوستان یا اعضای خانواده را دارید، و یا وقتی که انباشت اپ‌ها یا کند شدن iOS باعث ضعیف شدن عملکرد گوشیتان شده و می‌خواهید با پاکسازی کامل دیتا به سرعت این مشکل را رفع کنید به سراغ روش ریست فکتوری کردن آن می‌روید
آموزش: چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم؟
وقتی قصد فروش، معاوضه یا هدیه دادن آیفونتان به یکی از دوستان یا اعضای خانواده را دارید، و یا وقتی که انباشت اپ‌ها یا کند شدن iOS باعث ضعیف شدن عملکرد گوشیتان شده و می‌خواهید با پاکسازی کامل دیتا به سرعت این مشکل را رفع کنید به سراغ روش ریست فکتوری کردن آن می‌روید، و طبیعتا می‌خواهید که مطمئن شوید روند آن به درستی به طور کامل انجام شده باشد.
در این مطلب ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر کاملترین روش برای ریست فکتوری آیفون را با هم مرور می‌کنیم.
 
1. وارد اپ تنظیمات شوید.
2. به پایین صفحه اسکرول کنید و روی گزینه General بزنید.
3. به پایین اینقسمت رفته و روی Transfer or Reset iPhone بزنید.
4. اگر مایلید تا تمام اپ‌ها، دیتا، و تنظیماتتان حفظ شود، روی گزینه Get Started در زیر Prepare for New iPhone بزنید. وقتی این فرایند تکمیل شد به این صفحه تنظیمات برخواهید گشت.
5. به منظور ریست کردن تمام تنظمیات و یا گروه محدودی از تنظیمات (گزینه‌های موجود: شبکه، کیبورد، چیدمان صفحه خانه و موقعیت مکانی و حریم خصوصی) باید روی Reset بزنید؛ و در صورتی که مایل به پاکسازی کامل هستید از این گزینه عبور کرده و روی گزینه Erase All Content and Settings بزنید.
 

در ادامه لازم خواهد بود که اکانت‌تان هم در آیفون (با استفاده از پسکد) و هم در آیکلود (با پسورد Apple ID) را احرازهویت کنید تا فرایند ادامه پیدا کند.
 
پس از آن صفحه‌ای با عنوان Erase this Phone ظاهر خواهد شد، که به شما اطلاع می‌دهد که دقیقا در آستانه حذف چه چیزهایی هستید، که مشخصا عبارتند از: اپ‌ها و داده‌ها، اپل آیدی، تنظیمات Find My، و Apple Wallet.
 
سپس دکمه Continue را بزنید و پسکد را وارد کنید و مجددا گزینه Continue را بزنید. در ادامه داده‌های شما بر روی آیکلود آپلود می‌شود و یا می‌توانید با زدن Skip Backup از این مرحله بدون بکاپگیری از جدیدترین داده‌هایتان عبور کنید.
 
پس از آن با وارد کردن پسورد اپل آیدی‌تان قابلیت Find My را با زدن گزینه Turn Off خاموش می‌کنید.
 
در پایان یک فرصت آخر به شما برای انصراف از این فرایند نشان داده می‌شود، و یا با زدن گزینه Erase iPhone فرایند تا پاکسازی کامل ادامه خواهد یافت.
 
کد مطلب: 68463
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام