۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰

انتشار اولین تصاویر از گوشی تاشوی شیائومی می میکس فولد 2

ایتنا - با توجه به علاقه رو به رشد بازار نسبت به گوشی‌های تاشو و موفقیت سری گوشی‌های تاشوی سامسونگ، انتظار می‌رفت که تا الان مدل جدیدی از سری می میکس فولد از سوی شیائومی عرضه شده باشد، ولی نشد. به نظر می‌رسد این شرکت هنوز در حال کار بر روی ظرائف مدل جدید این سری است.
انتشار اولین تصاویر از گوشی تاشوی شیائومی می میکس فولد 2
حدود یک سال پیش بود که شیائومی نخستین اسمارتفون تاشوی خود را با نام Mi Mix Fold به بازار عرضه کرد. با توجه به علاقه رو به رشد بازار نسبت به گوشی‌های تاشو و موفقیت سری گوشی‌های تاشوی سامسونگ، انتظار می‌رفت که تا الان مدل جدیدی از سری می میکس فولد از سوی شیائومی عرضه شده باشد، ولی نشد. به نظر می‌رسد این شرکت هنوز در حال کار بر روی ظرائف مدل جدید این سری است. با این حال، انتشار نخستین تصاویر احتمالی از می میکس فولد 2 در وبسایت xda-developers احتمال رونمایی قریب‌الوقوع آن را افزایش داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‎‌گیر، این تصاویر از لابلای نسخه چینی MIUI یافته شده‌اند با اینکه جزئیات زیادی از آن ارائه نمی‌کنند اما به هر حال به اندازه‌ای کافی هستند که بتوان مقایسه اولیه از گوشی آتی با گوشی فعلی شیائومی انجام داد.
 
طراحی متفاوتی برای دوربین؟
 برخلاف می میکس فولد 2021 که یک مجموعه مستطیلی از دوربین‌های پشت داشت، احتمالاً می میکس فولد 2 مجموعه مربعی‌شکل سنتی‌تر و ساده‌تری دارد. در تصویر درزکرده تعداد لنزهای دوربین قرار گرفته درون این مجموعه نشان داده نشده است، ولی تقریباٌ می‌توان پیش‌بینی کرد که مجموعه‌ای سه دوربینه خواهد داشت – درست مثل پارسال. همچنین از تصاویر مشخص است که این دستگاه جدید یک سوراخ در بالا وسطخواهد داشت که میزبان دوربین سلفی خواهد بود، و به این ترتیب خبری از دوربین زیر نمایشگر نخواهد بود.
 
گوشی تاشوی شیائومی می میکس فولد 2

اطلاعات جالب دیگر برگرفته از این کد MIUI گویای احتمال ان است که می میکس فولد 2 از همان نمایشگر خارجی گوشی Mi 10 استفاده کند. در اینصورت می‌توان انتظار یک پنل فول‌اچ‌دی‌پلاس را داشت که از نرخ ریفرش 90 هرتز با قابلیت +HDR 10 پشتیبانی کند.
 
همچنین انتظار می‌رود که می میکس فولد 2 مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 ساخت کوالکام باشد. همچنین برخی شایعات گویای آن است که پنل تاشوی آن در برابر چین‌خوردگی مقاوم باشد.
 
کد مطلب: 68456
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام