۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۵
به زودی؛

توییتر قابلیت‌های چند رسانه‌ای جدیدی ارائه می‌کند

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که توییتر به منظور حفظ کاربران خود به زودی قابلیت‌های چند رسانه‌ای جدیدی را دریافت خواهد کرد.
توییتر  قابلیت‌های چند رسانه‌ای جدیدی ارائه می‌کند
گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که توییتر به منظور حفظ کاربران خود به زودی قابلیت‌های چند رسانه‌ای جدیدی را دریافت خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، با خرید توییتر توسط ایلان ماسک انتظار می‌رفت که این شبکه اجتماعی دچار تغییرات بنیادین شود. در همین راستا به تازگی اعلام شده است که این نرم‌افزار از قابلیت‌های چند رسانه‌ای و ویژگی‌های جدیدی برای نمایش وضعیت کاربر برخوردار خواهد شد.
 
به نظر می‌رسد قابلیت در حال توسعه وضعیت در توییتر به جای نشان دادن آنچه انجام می‌دهید، حول کشف نمایه‌ها و توییت‌ها متمرکز خواهد شد چرا که با ضربه زدن روی وضعیت نمایه، از کاربران خواسته می‌شود تا دکمه‌هایی را برای «کشف» یا «پیوستن» وضعیت را انتخاب کنند.
 
 
 
این ویژگی وضعیت جدید در کنار ویژگی «حلقه‌ها» که به تازگی در توییتر عرضه شده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند گروه‌هایی با حداکثر ۱۵۰ عضو ایجاد کنند، به آنها امکان می‌دهد تا افراد هم عقیده خود را راحت‌تر پیدا کنند و بتوانند در این شبکه اجتماعی که تضاد عقاید در آن برجسته است، دوستان خاص خود را بیابند.
 
علاوه بر این توییتر در راستای افزایش احترام متقابل و کنار آمدن اعضای این شبکه اجتماعی با یکدیگر در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی یک صفحه جدید است که به این اطلاعات تقویت کننده اجتماعات فضای مناسبی می‌دهد. مقامات توییترهمچنین امیدوار هستند تا با عرضه توییت‌های چندرسانه‌ای، کاربران را از کنار گذاشتن بالقوه این پلتفرم باز دارند و آنها را از مصیبت انتخاب بین تصاویر یا ویدیوها در هنگام پیوست کردن محتوای چند رسانه‌ای به توییت‌ها نجات دهند.
 
همچنین گفته می‌شود که توییتر در تلاش است تا قابلیتی را عرضه کند که کاربران با استفاده از آن بتوانند به توییترهایی که دوست دارند پاداش بدهند. البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت به چه صورت کار می‌کند و آیا ارزش مادی دارد یا خیرو همچنین تاریخ عرضه این ویژگی هنوز مشخص نشده است.
 
کد مطلب: 68444
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام