۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷

بهترین برندهای ایرانی برای خرید لوازم خانگی

سیاری از افراد در هنگام خرید، با ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاهی که خریداری می‌کنند؛ آشنا نیستند و به همین دلیل ممکن است انتخاب نامناسبی داشته باشند. رادهوم برای جلوگیری از این موضوع، به خوبی به بررسی محصولات پرداخته است.
بهترین برندهای ایرانی برای خرید لوازم خانگی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




در طی چند سال اخیر، بازار لوازم خانگی ایران چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشت، از گرانی کالاهای خارجی و خروج شرکت‌های کره‌ای چون سامسونگ و ال جی تا فروش کالاهای بی کیفیت چینی با مارک تجاری برندهای خارجی. همه این چالش‌ها باعث شد تا اعتماد و توجه مردم به سوی برندهای ایرانی کشیده شود. 
تولید کنندگان ایرانی با استفاده از این فرصت، تمامی تلاش خود را بکارگرفته‌اند تا سبد کاملی از لوازم خانگی مناسب و شایسته خانواده‌های ایرانی تولید و عرضه کنند. گرچه برای رقابت با بهترین برندهای حال حاضر دنیا مسیری سخت در پیش داریم اما نمی‌توان تلاش تولیدکنندگان و مزایای خرید لوازم خانگی ایرانی را نادیده گرفت. ناگفته نماند که در میان برندهای ایرانی، تنها چند برند توانسته‌اند مجموعه کاملی از سبد لوازم خانگی را مانند یخچال فریزر، تلویزیون، لباسشویی و … را تولید و عرضه کنند. 
در این نوشتار به معرفی بهترین برندهای ایرانی لوازم خانگی می‌پردازیم و با ویژگی‌های آنها آشنا می‌شویم.
 

هیمالیا بر قله زیبایی‌ها 


هیمالیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران است. شرکت هیمالیا فعالیت خود را از دهه 50 و با تولید یخچال فریزر شروع کرده است. همکاری با شرکت‌هایی همچون AEG  آلمان و بتاکو ایتالیا، باعث بالا بردن دانش و توان فنی هیمالیا شده است که نتیجه آن افزایش سطح کیفی محصولات هیمالیا می‌باشد. هیمالیا ابتدا فعالیت خود را با تولید یخچال و فریزر آغاز کرد و تا مدت‌ها فقط در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت داشت به همین جهت، بیشتر خانواده‌ها با در نظر گرفتن تجربه این برند در تولید یخچال، تمایل بیشتری به خرید یخچال فریزر هیمالیا به جای نمونه‌های مشابه خارجی دارند.
هیمالیا رفته رفته کالاهای زیادی را به مجموعه خود اضافه کرد به طوری که می‌توان ادعا کرد هنگام خرید لوازم خانگی شرکت هیمالیا، تقریبا همه کالاهای مهم و اصلی را پیش روی خریداران قرار می‌دهد. امروزه محصولات هیمالیا شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فر توکار و اجاق گاز می‌شود. در حال حاضر این برند، پا به عرصه تولید لوازم سرمایشی نیز گذاشته است. 
بعضی افراد تصور می‌کنند بعد از خرید و نصب کالا، دیگر نیازی به شرکت تولیدکننده نخواهند داشت و محصولات بدون گارانتی و خدمات پس ازفروش را تهیه می‌کنند. خرید محصول، به معنای شروع ارتباط مصرف‌کننده و تولید‌کننده است؛ نه پایان آن. قطعا برای سرویس‌های دوره‌ای و مشکلات احتمالی که می‌تواند برای هر محصول و برندی ایجاد شود، حمایت تولیدکننده لازم است. شرکت هیمالیا برای نشان دادن وفاداری و تعهدی که به مشتریان دارد، سطح کمی و کیفی حوزه خدمات پس از فروش را ارتقاء داده است  و تمام محصولات خود را به مدت 30 ماه گارانتی می‌کند.
 

دوو، برندی آشنا و بی‌رقیب


از خوش‌نام‌ترین برندهای بازار، دوو است؛ خرید تلویزیون دوو خیال شما را از هر بابت آسوده می‌کند. کیفیت تلویزیون‌های رایج در بازار شامل سه دسته Full HD ،HD و 4k می‌شوند.
 

قیمت تلویزیون HD دوو


کیفیت HD پایین‌ترین کیفیت را دارد اما همچنان برای تلویزیون‌های کوچک مانند تلویزیون‌های 32 اینچ، کیفیت مناسب و قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند. تلویزیون‌های HD هوشمند نیستند اما می‌توان به سادگی  آنها را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کرد! تنها با خرید یک اندروید باکس و اتصال آن به تلویزیون، امکان بهره‌گیری از اینترنت در تلویزیون میسر می‌شود. کسانی که به دنبال خرید تلویزیون باکیفیت و اقتصادی هستند، می‌توانند هوشمند بودن تلویزیون را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار ندهد و به عوامل مهم‌تری مانند کیفیت تصویر و کیفیت صدا توجه کنند.
 

قیمت تلویزیون Full HD دوو


به دلیل نمایش بسیار خوب جزییات، نسبت صفحه عریض و نمایش رنگ چشم‌نواز و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌ های Full HD دارای کیفیت تصویر بسیار خوب و شفافی بوده به گونه‌ای که جزئیات به طور کامل نمایش داده می‌شود.
سیستم عامل یا به طور کلی هوشمند بودن، یکی دیگر از امکانات تلویزیون‌ های Full HD است که در برخی از مدل‌ها دیده می‌شود.
 

قیمت تلویزیون 4K دوو


تصاویری که روی این نمایشگرها دیده می‌شود، ۴ برابر واقعی‌تر و باکیفیت‌تر از تصاویر پخش شده در مدل‌های Full HD است. کیفیت تصویر 4K زمانی خودش را نشان می‌دهد که سایز نمایشگر بزرگ باشد. به همین علت است که سایز تلویزیون‌های 4K، از ۵۰ اینچ بیشتر است. تقریبا بیشتر تلویزیون‌های 4K هوشمند هستند. این قابلیت امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است؛ با اتصال تلویزیون به اینترنت، می‌توان از تمام سرگرمی‌های ممکن مانند تماشای فیلم، بازی کردن، وبگردی و … لذت برد.
 

تامین سلامت خانواده، با خرید دستگاه تصفیه آب


میزان سطح کیفیت آب، بر کسی پوشیده نیست! این روزها کمتر خانه‌ای وجود دارد که در آشپزخانه آن دستگاه تصفیه آب وجود نداشته باشد. با توجه به سطح آلودگی آب، امروزه خرید دستگاه تصفیه آب یکی از خریدهای اصلی و ضروری هر خانه است.
البته تصور بسیاری از افراد این است که آب از یک مرکز تصفیه در شهر عبور می‌کند، پس آب سالم و خالص است! اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشند که پس از خروج آب از تاسیسات تصفیه، به راحتی می‌تواند آلاینده‌ها را به خود جذب کند. مناسب‌ترین راه برای اطمینان از سالم بودن آب، نصب یک سیستم تصفیه آب خانگی است؛ بعضی از افراد به این دستگاه، آب تصفیه کن نیز می‌گویند.
این سیستم موجب حذف باکتری‌ها، فلزات سنگین و مواد شیمیایی از آب می‌شود. در صورتی که این املاح مضر وارد بدن شوند، می‌توانند سبب بروز بیماری‌های قلبی، مشکلات کلیه و ریزش موی شدید شوند. بنابراین بهتر است به کمک یک دستگاه تصفیه آب، ریسک ابتلا به بیماری و بروز مشکلات را پایین آورد.
انواع مختلفی از سیستم تصفیه آب خانگی پیشرفته در بازار موجود است که از نظر طراحی به 2 نمونه زیر تقسیم می‌شوند:
 

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی:


این نوع دستگاه از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب است. این دستگاه از چند فیلتر مجزا و مخزن تشکیل شده است. فقط لازم است شما فیلترها را هر چند وقت یکبار تعویض کنید. این دستگاه‌ها فشار و جریان آب خوبی دارند و در حذف انگل‌ها، مواد شیمیایی و فلزات سنگینی که ممکن است در آب وجود داشته باشند موثر شناخته شده‌اند. کیفیت تصفیه آب این دستگاه بسیار مناسب است و همان‌طور که از نامش پیداست زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شود. این یکی از رایج‌ترین و کم‌هزینه‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب است.
 

دستگاه تصفیه آب رومیزی:


کیفیت و کارایی این دستگاه مشابه دستگاه آب تصفیه کن زیر سینکی می‌باشد. این دستگاه طوری طراحی شده است که ظاهری مدرن و شیک داشته باشد و با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگی داشته باشد؛ به همین علت به نسبت دستگاه زیر سینکی قیمت بیشتری دارد.
در دستگاه تصفیه آب رومیزی، به دلیل فضای محدود و کم حجم مخزن،ذخیره‌سازی آب بسیار کم است  و در نتیجه برداشت آب با محدودیت همراه است.
فشار و جریان آب در این نمونه کمتر است؛ هزینه تعمیر و نگهداری آن بیشتر از دستگاه زیر سینکی می‌باشد. تصفیه آب رومیزی برای محیط‌های رسمی و تشریفاتی مناسب است.
 

فروشگاه رادهوم


سایت فروشگاه رادهوم، یکی از بهترین راهنماها برای خرید لوازم خانگی است؛ چرا که با زبانی ساده به معرفی محصولات مختلف، بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها می‌پردازد. بسیاری از افراد در هنگام خرید، با ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاهی که خریداری می‌کنند؛ آشنا نیستند و به همین دلیل ممکن است انتخاب نامناسبی داشته باشند. رادهوم برای جلوگیری از این موضوع، به خوبی به بررسی محصولات پرداخته است.
 
 
کد مطلب: 68393
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام