کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین بازی های فوتبالی اندروید در سال 2022

8 ارديبهشت 1401 ساعت 14:07

بازی هایی ورزشی و بالاخص بازی های فوتبالی همواره از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران و بازی خورها برخوردار بوده است. این سبک از بازی ها در کشور عزیزمان ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بازی هایی ورزشی و بالاخص بازی های فوتبالی همواره از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران و بازی خورها برخوردار بوده است. این سبک از بازی ها در کشور عزیزمان ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و بدین جهت در این پست قصد داریم بهترین بازی های فوتبالی در سال 2022 را که می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند معرفی کنیم .
 

بازی PES 2022 با نام جدید eFootball اندروید :


کونامی برای بسیاری از طرفدارارن بازی های فوتبالی نامی آشناست و به نوعی نوستالژی نیز محسوب میشود. در سال هایی که دسترسی به بازی های دیجیتالی بسیار محبوب بود، کونامی با معرفی بازی PES 98 با نام کامل International Superstar Soccer Pro 98 توانست بسیاری از جوانان و علاقه مندان به بازی های دیجیتالی آن نسل را به سمت خود جذب کند و به یکی از ماندگارترین بازی های تاریخ تبدیل شود.
اولین نسخه از بازی های PES برای اندروید در سال 2011 منتشر شد و در همان ابتدا نیز توانست بسیاری از کاربران قدیمی خود را جذب کند. نسخه ی 2022 بازی با تغییرات بسیاری مواجه است. در دموی ابتدایی این بازی گرافیک به نوع فاجه باری افتضاح بود که سبب انتقاد های بسیاری به کونامی شد.
کونامی اما به دور از حاشیه به بهبود گرافیک بازی پرداخت و پس از چندین ماه و چندبار تاخیر در رونمایی از محصول، بازی ای با کیفیت بالا ارائه داد که مورد استقبال بسیاری نیز قرار گرفت . عمده تفاوت این نسخه با نسخه های قبلی ، رایگان بودن بازی می باشد که امکان دسترسی به امکانات مختلف بازی را برای طیف گسترده تری از کاربران مهیا می سازد .
دانلود پی اس 2022 اندروید در مدت زمانی بسیار کوتاه از مرز 10 میلیون دانلود گذشت و به نوعی امیدها را برای محبوبیت مجدد این بازی روشن کرد. اما در عمل اینچنین به نظر نمیرسد ، خلاقیت های صورت گرفته در بخش گیم پلی بازی بسیار اندک است. بازی به نوعی تکرار نسخه های پیشین است ، تولید کننده سعیی برای افزایش کیفیت گرافیکی بازی نیز صورت نداده است و گرافیک همچنان در مقایسه با رقیب همیشگی فیفا ضعیف جلوه میدهد.
 

دریم لیگ ، سلطان فوتبال های اندرویدی:


دریم لیگ یک بازی فوتبالی بسیار پرمخاطب می باشد که مخصوص گوشی های تلفن همراه طراحی شده است . این بازی هر ساله تقریبا در ماه ژانویه اقدام به آپدیت نسخه ی جدید خود می کند. نسخه ی جدید دریم لیگ با عنوان دریم لیگ 2022 بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است .
رویه ای که دریم لیگ در سالهای اخیر در نظر گرفته است، بیشتر از اینکه به روی گرافیک و زیبایی شناسی باشد، به کنترل ساده بازی کنان و گیم پلی مخصوص گوشی های موبایل متمرکز بوده که توانسته است با همین رویه نیز به موفقیت های بسیار بالایی برسد. آنلاین کردن بازی که در 2 3 سال اخیر بخصوص مورد توجه خاص دریم لیگ بوده سبب ایجاد لیگ های ورزشی مختلفی شده که رقابت بین کاربران را بسیار بیشتر از پیش کرده است و جذابیت انجام بازی را بسیار بالا برده است.
دانلود دریم لیگ در فروشگاه گوگل پلی استور بیش از 100 میلیون می باشد که عددی بسیار قابل توجه است. این درحالی است که بازی نسخه ای دیگر دارد که به نوعی نسخه ی کلاسیک بازی است و آن نیز بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. به طور کلی می توان گفت که محبوبیت دریم لیگ نسبت به سایر بازی های فوتبالی اندروید مقداری بالاتر می باشد .
شاید دلیل اصلی این امر اختصاصی بودن دریم لیگ برای گوشی های موبایلی است . برخلاف پی ای اس و فیفا، دریم لیگ هیچ نسخه ای برای دستکتاپ یا کنسول های بازی ندارد و اختصاصا برای گوشی های موبایلی طراحی شده است.
 

بازی Score Hero برای اندروید:


اسکور هیرو بازی ای متفاوت و بسیار جذاب از FTG  می باشد که تولید کننده ی اصلی بازی های دریم لیگ نیز می باشد. این بازی نیز به صورت اختصاصی برای گوشی های موبایل طراحی و تولید شده است. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن وارد عرصه ی ورزش فوتبال می شوید و مرحله به مرحله آموزشهایی به شما داده میشود.
سپس بازی را از تیم های پایه شروع میکنید و قدم به قدم پیشرفت میکنید و امکان حضور در تیم های قویتر و در لیگ های جذابتر را خواهید داشت.
این ورژن گیم پلی بسیار مناسبی دارد. در جای جای بازی حضور موفق دریم لیگ دیده میشود و گیم پلی کم نظیر بازی الگوبرداری شده از دریم لیگ می باشد.
دانلود Score Hero اندروید فقط در فروشگاه گوگل بیش از 10 میلیون بار می باشد که نشان از اعتماد بازی کنندگان به این سبک از بازی های فوتبالی می باشد.
آیا کنترل بازی های فوتبالی در گوشی های اندروید آسان است ؟
در نگاه اول کنترل چنین بازی هایی با لمس صفحه به نظر مشکل می آید، اما تجربه ی بسیاری که تولید کنندگان از رفتار کاربر کسب کرده اند، سبب شده است که کنترلرهای بازی به نوعی مخصوص در مکانهایی مخصوص قرار داده شوند. از سویی دیگر هوش مصنوعی به گونه ای ارتقا داشته است که امکان انجام اتوماتیک برخی از اقدامات را برای کاربر فراهم سازد.

 


کد مطلب: 68374

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68374/بهترین-بازی-های-فوتبالی-اندروید-سال-2022

ايتنا
  https://www.itna.ir