کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Baby Shark، پربازدیدترین ویدئوی یوتیوب تبدیل به فیلم می‌شود + ویدئو

7 ارديبهشت 1401 ساعت 11:37

ایتنا - ویدیوی رقص بچه کوسه (بیبی شارک) پربیننده‌ترین ویدئوی یوتیوب در سال ۲۰۲۰ شد.



 اگر کودک نوپایی در خانه دارید احتمالا در طول دوران همه‌گیری هزاران بار آهنگ بچه کوسه با ریتم «دوو دوو دوو دوو دوو دوو» معروف آن را شنیده‌اید. این ترانه کودکانه و رقص آن که طرفداران پروپاقرصی در میان کودکان سراسر جهان دارد با یک خبر خوش برگشته است.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، یک فیلم بلند که محصول مشترک دو شرکت پویانمایی نیکلودئون و شرکت پینکفونگ که در ژوئن سال ۲۰۱۶ این آهنگ پرطرفدار را منتشر کرد، در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود.
 

Baby Shark پربیننده ترین ویدیوی یوتیوب


ویدیوی رقص بچه کوسه پربیننده‌ترین ویدئوی یوتیوب (شبکه اینترنتی پخش ویدئو) در سال ۲۰۲۰ شد و از آهنگ لوییس فونسی با رکورد هفت میلیارد بازدید هم گذشت! بچه کوسه همین‌طور پیش رفت و در ژانویه ۲۰۲۲ اولین ویدیوی یوتیوب شد که از مرز ده میلیارد بازدید عبور کرد.

 در آن زمان، مین سوک کیم، مدیر عامل پینک فونگ کره جنوبی، گفت که این شرکت «به دنبال ارائه محتوای سرگرم‌کننده و خلاقانه‌تر و گسترش جهان بیبی شارک در سال ۲۰۲۲ و پس از آن است.» این فیلم به مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های کوسه کوچولو برای کودکان و همچنین یک برنامه تلویزیونی و تور کنسرت زنده خواهد پیوست.

 هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان یا تاریخ اکران فیلم وجود ندارد، اما شرکت سرگرمی پارامونت این خبر را ماه فوریه به عنوان بخشی از مجموعه‌ای از فیلم‌ها و نمایش‌های جدید مخصوص کودکان اعلام کرد.

این فیلم‌ها شامل فیلم‌های جدید باب اسفنجی، سرنخ‌های بلو و لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان است که هدف آن کمک به پارامونت پلاس برای جذب بیش از صد میلیون مشترک خواهد بود.
 
ویدئو


کد مطلب: 68358

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68358/baby-shark-پربازدیدترین-ویدئوی-یوتیوب-تبدیل-فیلم-می-شود-ویدئو

ايتنا
  https://www.itna.ir